Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det var planen :ler:

Fy fader, slyngetrening er grisetungt :trene: Sliten!!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest pysepusen
Skrevet

Slyngetrening er TUNGT ja! Du skulle sett meg første gangen etter fødselen - du vet jo hvor aktiv jeg var undr graviditeten...

Skrevet

Håper du har tid å puste ut mellom slagene!

:klemmer: til travle deg!

Skrevet

Slyngetrening er TUNGT ja! Du skulle sett meg første gangen etter fødselen - du vet jo hvor aktiv jeg var under graviditeten...

:fnise:

PT er ikke akkurat snill med meg heller :pisk: Det er snakk om å få valuta for pengene :ler: Men jeg kjenner det gjør godt, selv om det er sabla vanskelig å holde kroppen så sterk som han krever i alle mulige rare øvelser *skjelven enda*

Se det for deg da, han "henger" over meg og kaster ut kommandoer; "stram opp i ryggen, hold den der ja - det er bra!! Nei, hold sa jeg!! Husk å puste, ned med skuldrene, bekkenet opp, stram magen (ja for det er jo lett med bollemage :klaske:) :kjefte: Det er mye på en gang :ler:

Skrevet

Håper du har tid å puste ut mellom slagene!

:klemmer: til travle deg!

Puster alt jeg kan :fnise: Fikk noen øvelser av kiropraktordama idag som skal trenes inn, puste skal jeg bli god på :Nikke:

:klemmer: tilbake!

Skrevet

Noen begikk en kjempesynd ikveld og slappet ikke av i det hele tatt :sjenert: Straffen får jeg imorgen....:natti:

Skrevet (endret)

2. trimester idag, 12 uker imorgen :hoppe::nigo::hoppe: Dette går fort!!!

Bollemagen er så alldeles tilstede, igår spurte kjære om jeg hadde svelgt en håndball :ler: Jeg har så lyst å se knøtteliten igjen, tror ikke jeg klarer å vente til 1. februar og ordinær ul :sjenert: En kollega igår; "jeg tror du får jente..." Samme kollega idag; "nei idag tror jeg du får gutt" :ler: Full forvirring :bond: Kjære vedder på at det blir en av delene :hoho:

Endret av Diddles
Skrevet

Hva tror du om å prøve å slappe av litt i dag da?? :sjenert:

Eh...det ble igår det sant? Var dårlig med avslapping da også, men kanskje ikveld etter snuppa har lagt seg og gavene er pakket inn??

Før det:

Kjøpe mer innpakningspapir

Lage karameller

Pynte til jul

:tree:

Skrevet

Kjenner jeg blir litt sjalu på aktivitetsnivået ditt altså... :sjenert:

Men kos deg med juleforberedelser! Det hører jo med at det er litt hektisk på denne tiden av året.

:klem:

Skrevet

Kjenner jeg blir litt sjalu på aktivitetsnivået ditt altså... :sjenert:

Men kos deg med juleforberedelser! Det hører jo med at det er litt hektisk på denne tiden av året.

:klem:

:sjenert: kjenner jeg misunner de som klarer å slappe av, jeg er litt for stressa til å sette meg ned...planen var å lage karameller ikveld, men lillesnupp er ikke i form så da må vi utsette det :Nikke: Så da skal jeg stikke en kjapp tur på butikken og hamstre røde lys, dra frem julepynten og ordne litt her hjemme istedet for å bare rote :fnise:

Skrevet

:hoppe: for 12 uker :hoppe:

Yuhu!

Håper du får en fin fin fredag!

Skrevet

:rødme: :strix: 12 uker!!!! :nigo::strix: :rødme:

Jeg tror også du får en av delene, liten sjans for hermafroditt tror jeg! :fnise:

Ha en fantastisk førjulshelg Diddles! :klemmer:

Skrevet

På tirsdag skal vi på UL :hoppe::bolledeig::hoppe:

Innen den tid må vi bestemme oss for om vi vil vite kjønn :sjenert:

Gjest pysepusen
Skrevet

Så gøy med UL da! :hoppe: Håper jeg får se bilde etterpå :hoppe:

Dere trenger nok ikke bestemme dere angående kjønn før den ordinære ultralyden for det er for tidlig å se ennå :)

Skrevet

Så gøy med UL da! :hoppe: Håper jeg får se bilde etterpå :hoppe:

Dere trenger nok ikke bestemme dere angående kjønn før den ordinære ultralyden for det er for tidlig å se ennå :)

:klø: Hun sa vi burde bestemme oss, kansje hun hørte feil da jeg sa jeg var 12 uker på vei :fnise: Jaja, det var nå enda godt, for vi klarer ikke å bestemme oss likevel :ler:

Skrevet

Plan for dagen:

Shopping

Karameller

Lemoncurd

Krydderboller - fryses

Pakke inn de siste julegavene

Støvsuge

Brette klær

Rydde!!!!

Pynte til jul

Skrevet

Jeg har lest at man i noen tilfeller kan se det allerede i uke 12, men at det er sjeldent. Kanskje hun spurte i tilfelle de kan se det? :vetikke: Tipper at hvis de kan se det så tidlig er det gutt... ;)

Gjest pysepusen
Skrevet

Det er vel sånn at de fleste får beskjed om gutt på en sånn UL og at det gjerne skifter til ordinær UL :) Så dere kan nok trygt vente til neste med å vite kjønn. Da jeg var der for et år siden sa hun som tok den at kjønn gadd hun ikke se etter en gang når man var kommet så lite ;) Men hallo - det ser jo ut som et lite menneske allerede :rødme: Heldiggen! :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...