Gå til innhold

Diddles


Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ble ikke :trene: da, det ble en ekstra :sove: istedet :sjenert: Men det gjorde godt :nigo:

Nå ligger det eple- og appelsinskiver til tørk i ovnen, det lukter bare alldeles fantastisk jul :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en helg, og for en uke i vente :dåne:

Pappa ble 60 år i helga, og ble som seg hør og bør feiret med brask og bram :hoppe: Nå ble det stille og rolig for min del akkurat lørdag kveld da :fnise: Hadde ikke nyttet å kommer der og ikke ha noe med alkohol i glasset uten å få hundre spørsmål, jeg er jo ikke akkurat kjent for å ikke danser på bordene :ler: Søndag var vi på julemesse stort sett hele dagen, veldig koselig - men jeg merker jeg blir lettere sliten, for å ikke snakke om SULTEN :sjenert: Hils på jenta med fulle veska i frukt :hoho: Engasjementet mitt på hver post var nok større ifjor for å si det sånn, i år taklet jeg bl.a ikke lukta at stearin :spy: men jeg holdt ut forholdsvis lenge - og fikk en porsjon julestemning med på kjøpet, så klage skal jeg ikke mer enn nødvendig :nigo:

Idag starter "helvetesuka" mi; foreldresamtaler før og etter jobb hver dag :dåne: Idag har jeg 10 timers dag, ikke akkurat noe jeg ser frem til, men det går vel det og :Nikke: Siste samtale er klokka 5, så jeg regner med å være hjemme til klokka 6, ta meg en hvil og så shoppe julegaver :shoppe: Benytter meg av sjansen nå når kjære er bortreist, han er ikke spesielt glad i julehandel..Shopping ellers er topp :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å bli ferdig med julehandelen før man er midt i desember! Og ikke minst prøve å få gjort litt på hverdagene og ikke bare begrense seg til helga. Da er jo butikkene stapp-fulle, og det meste blir dobbelt-slitsomt.

Håper du får litt kvalitetsavslapping mellom øktene denne uka - ut fra hva som er på tapetet tror jeg det trengs!

:klemmer: og ta vare på deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalitetsavslapning får jeg skvise inn mellom slagene :fnise: Akkurat nuh innebærer det 30 minutter for meg selv, en sjokoladekjeks og KG - senere er jeg nødt til å få meg en cowboystrekk på sofaen :jepp: Den jo bare prioriteres, ellers blir jeg kvalm og får vondt i hodet :sukk:

Jeg må sette opp en liste over julegaver, ellers ender det opp med at jeg kjøper altfor mye og kjører meg selv konkurs :fnise: Målet er å ha julegavene på plass innen 1. desember, så giret må jo bare settes inn her :ler:

:klemmer: tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten har vi avbestilt Barcelonatur i april og heller bestilt 1 uke på Tenerife i vinterferien på dette hotellet :nigo:

Vi fikk beskjed om at det var litt risky å satse på byferie i 7. måned :fnise: Tenkte ikke så langt jeg, det var mamma og storesøster som spurte meg om jeg var klar over hvor langt jeg er på vei i slutten av april :sjenert: Har ikke helt gått opp for meg enda dette her.....Men nå gleeeeder vi oss til sol og varme i begynnelsen av mars istedet :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer og sol i mars hørtes herlig ut! Spesielt siden de truer med å at vinteren blir like kald i år som i fjord - om ikke kaldere...

Så ble litt missunnelig på deg nå må jeg innrømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme :dåne: Gjett om det var deilig da!!! Manglet gode armkroken til kjære å krype inn i, men jeg har ihvertfall pizza i ovnen (om enn en ussel erstatning for kjære :ler:)

Planen var å handle julegaver ikveld, men akkurat nå kjennes det ikke ut som kroppen min er med på det..dessuten har jeg en hund som må ut og gå også :hund: Foreløpig er planen min mat, tur og kræsjings på sofaen, etterpå er det vel ikke så mye åpnine butikker igjen rundtomkring :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer og sol i mars hørtes herlig ut! Spesielt siden de truer med å at vinteren blir like kald i år som i fjor - om ikke kaldere...

Så ble litt missunnelig på deg nå må jeg innrømme.

Det blir nok ikke fælt det altså :fnise: Jeg gleder meg noe helt avsindig!!! Men jeg gleder meg til skikkelig vinter også jeg da :sjenert: Her er det fullmåne og bitende kaldt ikveld, helt fantastisk fint :jepp:

Det blir lite tur på oss i sommer siden jeg har termin i juli, kanskje vi tar en tur til høsten istedet - det vil jo vise seg ;) Har jo liksom allverdens tid da plutselig, med permisjon og greier..trenger ikke å vente på ferie liksom :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

puh... for en dag du hadde i går - ble sliten av å lese om den jeg...

Håper du fikk en god natts søvn!

:klem: håper du får en fin dag i dag og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slokna før jeg traff puta igår, heldigvis - tidlig opp idag..klokka ringte 05.25 :gjespe:

Blir en roligere dag idag, ihjemmekontor, kiropraktortime og trening :nigo: Spennende med timen hos kiropraktor, denne gangen skal jeg nemlig til en som har svangerskap som spesialitet, sånn at jeg kan få et treningsopplegg :sjenert: Jeg tør ikke trene styrketrening uten...Forebygging forebygging :jepp:

Plutselig igår slo det meg at vi kan få tvillinger, og fikk helt panikk :bond: Pratet med mamma på tlf og hun sa at storesøster og mannen har tvillinger på begge sider, så det er ikke sikkert at det er fra vår side de har fått sine :dåne: Det hopper jo over et ledd i hver generasjon..mamma har søsken som er tvillinger, men ingen i søskenflokken der har fått! De eneste tvillingene i familien ellers er storesøster sine, og hvis de kommer fra hans side så er faren stor for at det kan være tvillinger her :haar: Skrekk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eller enda bedre: Kanskje dere får trillinger! :sjarmor:

:fnise: Sannsynligheten er jo størst for at det bare er én der inne. Og om det skulle være flere, så tror jeg nok dere blir glad i dem, alle sammen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioioi, her har det jammen skjedd ting!!! Gratulerer såå mye!!! Såå koselig!! :klemmer:

Her kommer viktig meldig: Ikke slit deg ut!!!!! Lytt til kroppen din, sov når du føler for deg, ikke ta på deg for mye oppgaver, og husk å kose deg masse masse masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller enda bedre: Kanskje dere får trillinger! :sjarmor:

:fnise: Sannsynligheten er jo størst for at det bare er én der inne. Og om det skulle være flere, så tror jeg nok dere blir glad i dem, alle sammen! ;)

Åh, du er ond :kosteskaft: Det blir ihvertfall IKKE trillinger :regler::ler:

Joda, sannsynligheten for at det bare er 1 er jo størst, men faren er der...tror bare jeg skal bestille tidlig ultralyd ja :Nikke:

Edit: kan jo ikke skrive lenger heller........

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioioi, her har det jammen skjedd ting!!! Gratulerer såå mye!!! Såå koselig!! :klemmer:

Her kommer viktig meldig: Ikke slit deg ut!!!!! Lytt til kroppen din, sov når du føler for deg, ikke ta på deg for mye oppgaver, og husk å kose deg masse masse masse :)

Ja her skjer det ting vettu ;) De som har fått visst det har mer vært i "det-var-jammen-på-tide" gata :sjenert: Det er visst sånn at en helst bør bli gravid på bryllupsnatta, om ikke før :fnise:

Det er en koselig nyhet da! Koselig, skummelt, you name it - mye følelser ute og går for tida :sjenert:

Takk for gode råd, de skal jeg huske på (selv om det kan vise seg å bli litt av en utfordring å hvile akkurat når det passer meg, det er slett ikke sikkert sjefen min, og alle ungene, er enige i den :hoho:) Å ikke ta på seg for mye oppgaver er heller ikke min sterkeste side :fnise: Men jeg skal prøve :jepp: Merker allerede begrensningene, denne trøttheten tar fullstendig kaka..Føler meg som en zombie :natti: Men det går visst over (og kommer tilbake...:sukk::ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...