Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å, dataen min funker ikke alltid :klaske: 12 uker! ;)

Ja det var det jeg også tenkte :) Det er uka før jul, så da bør jeg vel snart ringe å bestille for å være sikker på jeg får :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en helg med mange vonde følelser, tårer og stress jeg ikke har kontroll på, liker jeg ikke følelsen jeg har nede i magen idag..det er vondt og strammer litt, så jeg har bestilt legetime for å sjekke at alt er som det skal inni der! Jeg er hjemme fra jobb idag, og tar ihvertfall dagen imorgen også - så får vi se hva legen sier :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda... håper det ikke er noe galt med den lille!

Håper legen kan komme med gode nyheter til deg imorgen!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta vare på deg selv og den lille kjære deg. Stress er ikke bra for noen av dere. Så da er det viktig og riktig at du nå tar deg litt fri fra jobb, for hvis jeg har forstått deg riktig så er det der mye av tingene skjer?

Stooor trøste :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært til samtale på jobb, og hos legen - og nå føles alt mye lettere :Nikke: Jobben tar virkelig tak i dette for meg, så når jeg kommer på jobb på onsdag så kan jeg føle meg trygg på at det er ordnet opp i :tommelopp: Legen var kjempefin mot meg (det var en annen enn fastlegen :fnise:) satt og holdt meg i hånda mens jeg gråt, målte blodtrykk, tok prøver og tilbydde tilslutt UL for å berolige meg!! Så jeg har sett knøtteliten idag, h*n låg og sov, men hjertet slo som bare det :rødme: Det var fint :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Åååå, har du sett knøtteliten? Så heeeerlig! :strix:

Godt at alt er ordnet opp i når du kommer på jobb på onsdag :tommelopp:

Lyst å ta deg en tur til oss i morgen? Vi er hjemme og har lyst å hilse på tante Diddles! Evnt. at vi kan ta en tur til deg om det ikke er for kaldt ;) Eller vi kan treffes en annen dag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg fikk en liten titt :hjerte: Det var godt å se :rødme:

Kjære er litt snurt fordi jeg har juksa :fnise:

Når på dagen imorgen passer det da? Jeg skal jo ikke noe spesielt, så kan sikkert ta turen :jepp: Hadde vært kos!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Det er lov å jukse litt ;)

Her passer det fint i 12/13-tiden (pleier ihvertfall). Vi kan jo også gå bort til deg når det er hvil :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å jukse litt ;)

Her passer det fint i 12/13-tiden (pleier ihvertfall). Vi kan jo også gå bort til deg når det er hvil :lur:

Kanskje det faktisk er bedre dere kommer her, jeg kom plutselig på at AltiBox-mannen kommer imorgen etter 12 :fnise: Han skulle kommet til låst dør :klaske:

Jeg kan fikse kakao og litt lunsj hvis du vil ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Kanskje det faktisk er bedre dere kommer her, jeg kom plutselig på at AltiBox-mannen kommer imorgen etter 12 :fnise: Han skulle kommet til låst dør :klaske:

Jeg kan fikse kakao og litt lunsj hvis du vil ha?

Kooooselig :nigo:

Kan vi si det sånn at jeg sender melding når vi drar? Satser på at det blir i 11/11-30-tiden (og at vi da kommer rundt 12/12-30 ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at ting har ordnet seg :hoppe:

Ja jeg er kjempeletta :dåne: Håper bare møtet imorgen går bra, jeg er noe spent på resultatet :sjenert:

Ikveld tok kjære meg med på shopping, i håp om at det skulle hjelpe litt på humøret mitt som har vært heller labert...fant noen småting (pysjbukser bl.a :hoppe: som jeg bare får gå i når jeg er nydusja rett før jeg skal legge meg :ler:) og så fant jeg ut at jeg ønsker meg parfyme til jul, havnet på Clean Warm Cotton etter å ha prøvd omtrent alle parfymene i butikken :hoho: Lukter fantastisk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at alt ser ut til å være bra med knøttet!

Bestandig kos å se den lille på skjermen - og JA det er lov å jukse litt!

Det er jo uansett ikke så mye annet enn hjertet (og konturene av knøttet) man får sett når det er så tidlig! Din kjære får jo være med på den O store undersøkelsen når kjønn evt skal avsløres!

Godt å høre at humøret er bedre iallfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så godt å høre at du har blitt tatt på alvor og at du fikk en bedre følelse i løpet av gårsdagen Diddles! Og ikke minst stas at du fikk kikke på lille knøttet! :rødme: Så er det bare å satse på at alle løfter blir holdt, og at du får en litt lettere hverdag! :jepp:

Masse :klemmer: fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest pysepusen

Du vet at når man er gravid så har man utvidet rett på å gå i pysjbukser? :fnise:

Egentlig så gjelder vel det når magen er større og man ikke får på seg så mye annet da :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart hva det kan gjøre for et menneske med litt ekstra hvile og omsorg, idag ser jeg faktisk ikke så mørkt på å gå på jobb imorgen :sjenert: Det hjelper nok på å vite at de tar det på alvor også :Nikke:

Pysjbuksene mine må byttes i en størrelse større, så det ble lite daffing rundt igår :fnise: Trodde liksom Medium var plenty stort nok, men enten har jeg fått større rumpe eller så er de små i størrelsen.........det må jo være det siste :jepp::ler:

Idag skal jeg bare nyte fridagen min, sole meg litt, ta en lang dusj og sette kakedeiger til baking med lillesnupp imorgen etter en etterlengtet pt-time :hoppe:

BTW....Plutselig fyller jeg ut bh`ene mine, det var dagens store høydepunkt :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plan for dagen:

Sole meg (etterfulgt av en lenger :dusje:)

Brette klær

Lage kakedeiger

Gå lang tur med vovvis

Bytte pysjbuksene mine

Pakke inn julegaver

Brenne julemusikk til jobb

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gruer jeg meg til resten av uka :sukk: Men det er bare å hoppe i det og bite tennene sammen...noen som har oppskrift på tykkere hud? Evt. sånne fjær som gåsa har der alt preller av? Jeg trenger det visst :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...