Gå til innhold

Diddles


Diddles

Anbefalte innlegg

Ahhh, for en herlig følelse at det er fredag idag :dåne: Jeg er bare såååå klar for fri nå!! Rett og slett litt lei jobb for tida, eller - egentlig så er det vel helst at jeg kjenner meg klar for litt julefri ;) Teller ned nå; 15 arbeidsdager til nå, så er det fri først 3 dager, så 5 (kanskje tilogmed 6) dager :hoppe:

Fordelen med å jobbe på en liten base når det er høytid er at vi har nesten ingen barn, ergo vi kan avspasere :nigo:

Tidligvakt idag, så er det helg og førjulskos! Planen er litt løs, men vi har pratet om å bake litt, ta en tur på julemarked og kanskje bli ferdig med julegavene :Nikke: Og så kan jeg sove så lenge jeg vil 2 morgener på rad :bolledeig::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg bare lei meg :sukk: For en dag! Jeg er glad det er helg, og vil aldri mer på jobb...grave meg ned skal jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Nå er jeg bare lei meg :sukk: For en dag! Jeg er glad det er helg, og vil aldri mer på jobb...grave meg ned skal jeg!

Huffda, hva har skjedd? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke gå i detalj, sånn i tilfelle..man vet jo aldri! Jeg sender kanskje en pm, akkurat nå orker jeg bare ikke, jeg er så lei meg - og skuffa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pysepusen

Jeg vil ikke gå i detalj, sånn i tilfelle..man vet jo aldri! Jeg sender kanskje en pm, akkurat nå orker jeg bare ikke, jeg er så lei meg - og skuffa!!

Det bestemmer du selv - I'm here for you if you need me :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bestemmer du selv - I'm here for you if you need me :hjerte:

Takk søte, det kan godt være jeg benytter meg av det :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le av svigermor som syns jeg har tatt av, jeg er sikker på hun bare sier det for å være snill - for det er ihvertfall ikke tilfelle :ler: Jeg har ikke lagt på meg heller, men magen vokser jo, så hvordan hun kan synes jeg er tynnere nå enn før er jo et mysterium..dama trenger briller :briller2: Nå er hun forsåvidt på Gran Canaria de neste ukene, kommer hjem på NYTTÅRSAFTA :klaske: Kunne du ikke valgt et litt mindre passende tidspunkt enn klokka 20 på nyttårsafta?!?? Gjett hvem verden dreier seg rundt :roll: Jaja, vi skal nyte disse ukene uten ørtåførti telefoner til dagen om diverse fullstendig uviktige ting :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er jo ikke en selvfølge at dere skal hente henne og oppvarte henne på nyttårsaften da :fnise:

Neivel?! :hoho: Skulle likt å sett reaksjonen hvis vi hadde sagt at vi ikke kunne hente henne :overrasket: Da hadde det ihvertfall ikke blitt noe godt nyttår :dåne: Nei, vi får håpe hun er trøtt og sliten etter reisen og bare vil hjem å legge seg, vi har jo lillesnupp her så vi kan ikke bare sitte hjemme...hun vil jo gå i fakkeltog og leke med andre barn, så vi har avtalt med storesøster at vi finner på noe sammen - før og etter at svigermor er hentet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neivel?! :hoho: Skulle likt å sett reaksjonen hvis vi hadde sagt at vi ikke kunne hente henne :overrasket: Da hadde det ihvertfall ikke blitt noe godt nyttår :dåne: Nei, vi får håpe hun er trøtt og sliten etter reisen og bare vil hjem å legge seg, vi har jo lillesnupp her så vi kan ikke bare sitte hjemme...hun vil jo gå i fakkeltog og leke med andre barn, så vi har avtalt med storesøster at vi finner på noe sammen - før og etter at svigermor er hentet :jepp:

:ler:

"Nei, du skjønner det at vi reiser bort dagen før nyttårsaften vi. Så vi får ikke til å hente deg..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest pysepusen

:fnise: Ja nå går det unna :strix: Jeg har tenkt på tidlig UL ja, om et par uker...får time på dagen der sant?

Jeg hadde tatt rundt Vet ikke om du får time på dagen (mamma fikk det nå nettopp, men det var potensielt alvorlig...), jeg måtte vente nesten en uke første gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Nei, vi får nok bare innfinne oss med å hente henne på flyplassen og innkvartere henne hjemme med middag før vi kan feire videre :sjenert: De store festlighetene blir det jo uansett ikke i år likevel, med både lillesnupp hjemme og meg som :gravid:

Nå har vi vært og handlet, skulle kjøpe julegaver, men endte opp med masse til meg selv istedet :fnise: Trenger å oppgradere garderoben min litt fra kort og stramt til litt lenger, behageligere klær :ler: Vi fikk også tak i den aller siste av vinterjakken jeg har ønsket meg til jul av kjære, i rett størrelse, og med plasse til en liten mage :nigo: Fornøyd nå!! Når vi kom hjem hadde jeg endelig fått den nye giga-lysestaken min og adventslysene jeg bestilte fra Perfect Home også :hoppe: Jeg ble så glad at jeg faktisk kjente at behovet for å hvile forsvant :ler: Godt med så mye positivt på en ellers tung lørdag :Nikke: Nå driver kjære å lager middag til oss, snuppa er plassert i sofaen med snopeskåla og jeg får 5 minutter for meg selv :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tatt rundt Vet ikke om du får time på dagen (mamma fikk det nå nettopp, men det var potensielt alvorlig...), jeg måtte vente nesten en uke første gangen :)

Hva hadde du tatt rundt?! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...