Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

Ja her skjer det ting vettu ;) De som har fått visst det har mer vært i "det-var-jammen-på-tide" gata :sjenert: Det er visst sånn at en helst bør bli gravid på bryllupsnatta, om ikke før :fnise:

Det er en koselig nyhet da! Koselig, skummelt, you name it - mye følelser ute og går for tida :sjenert:

Takk for gode råd, de skal jeg huske på (selv om det kan vise seg å bli litt av en utfordring å hvile akkurat når det passer meg, det er slett ikke sikkert sjefen min, og alle ungene, er enige i den :hoho:) Å ikke ta på seg for mye oppgaver er heller ikke min sterkeste side :fnise: Men jeg skal prøve :jepp: Merker allerede begrensningene, denne trøttheten tar fullstendig kaka..Føler meg som en zombie :natti: Men det går visst over (og kommer tilbake...:sukk::ler:)

Jupp, her var det også mye spm, når det ikke ble noen baby noen mnd etter bryllupet, men denne jenta hadde en ganske giftig tunge etterhvert da det viste seg å ikke være så lett å få en liten spire som alle skulle ha det til :)

Du har en veldig spennende tid fremfor deg!! Håper formen fin ellers er bra, trøttheten er aller verst i begynnelsen. Jeg var trøtt de 3 første mnd, også var formen helt topp de neste 4-5 mnd, også ble det tungt igjen.. men da er det jo ikke lenge igjen :)

Etterhvert må du bare skite i hva alle andre krever av deg, du har en liten person til å tenke på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pysepusen

Visste du det at hun kiropraktoren blir den eneste (og beste?) i landet med den utdannelsen som hun nå tar? Mamma fortalte det i dag...

Vel verdt pengene altså :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste du det at hun kiropraktoren blir den eneste (og beste?) i landet med den utdannelsen som hun nå tar? Mamma fortalte det i dag...

Vel verdt pengene altså :jepp:

Ja det visste jeg - det er gull å ha en fot innenfor der :jepp: Hun er absolutt verdt 300 kr timen, kjempeflink var hun!! Skal tilbake i midten av desember for å få treningsopplegg for 2. trimester og sjekke utviklingen i kroppen min..foreløpig mente hun at alt ser veldig bra ut, bekken, rygg og kroppen ellers :nigo: Hun syntes også at magen min er over gjennomsnittet mtp hvor kort jeg faktisk er på vei, men det er jo veldig individuelt så :vetikke: Får bestille tidlig UL i midten av desember også, for å avklare om det er en eller to inni der og hvor langt jeg er på vei :jepp: Så får vi se :fnise: Kanskje (forhåpentligvis) er det bare som kjære sier, at jeg har en sånn kropp som liker å være gravid :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Jeg var jo veldig stor til å begynne med jeg også, men så jevnet det seg ut :) Symfysemålet behøver jo ikke være så stort likevel ;)

Koselig med litt mage da :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 uker idag :hoppe:

Herlig å tenke på at det er fredag etter en lang lang uke :dåne: Kjære skal på julebord ikveld og jeg skal grave meg ned i sofaen med god mat og en skikkelig jentefilm :fnise: Antagelig sovner jeg da, men... :hoho:

Men først skal jeg på jobb til klokka 16.45 :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:duskedame: 9 uker :duskedame:

Fredag tror jeg er den beste dagen i uka. Selv om man må være på jobb til rundt fem så vet man at når man går hjem så har man fri i to hele dager!

Håper du får en fin dag på jobb!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var deilig å stå opp til et ryddig, adventspyntet hus idag :strix: (selv om jeg en liten stund der igår nesten pakket alt ned igjen fordi det ble så rotete :fnise:)

Nå venter frokost med min kjære (og eldstemann som plutselig kom hjem fra byn og ville sove her, for her er foreløpig ingen babyer :ler:) og så litt juleshopping utover dagen tenker jeg..de siste kalendergavene må ihvertfall handles inn, så må de få papir på seg også ;)

Snuppa har ønsket seg gavekalender her og sjokoladekalender hos mammaen - en litt rar fordeling spør du meg, men jeg tar det som et kompliment :nigo: I år som ifjor putter jeg inn endel ting hun trenger, så det blir litt større gaver som pysj, tannbørste og tannkrem, dusjsåpe, truser og sokker, termos osv, men da slipper jeg å kjøpe det utenom i tillegg :sjenert: Det er jo ting hun må ha likevel..De der kalenderene blir fort dyre altså, men jeg er ikke tilhenger av å fylle huset med skrot bare fordi det skal være billig..Hun er verdt de kronene! Eldstemann får sjokolade og Flax-kalender, alltid like skummelt å gi bort sånne ting - tenk om de vinner?! :ler: Et år brukte jeg Flaxlodd som til og fra lapper, jeg var et nervevrak på julaften :hoho: Ikke fordi jeg ikke unner folk å vinne, men jeg med mine vaner trenger pengene selv også :shoppe::fnise:

På tirsdag får vi de nye møblene våre, alt unntatt skrivebordet - ganske raskt levert mtp at vi bestilte de på torsdag :Nikke: Gleder meg (og gruer meg bittelitt) til å se hvordan det blir, tenk om vi har bomma totalt :overrasket: Men sånn er jeg alltid med nye ting, det pleier å gå bra!!

Ikveld skal vi på besøk til et ganske nyervervet vennepar, rart hvordan vennskap kan bli til - dette tok form etterhvert som vi kom lenger ned i flaska på en fest for 6 mnd siden :skaal: De er i samme situasjon som oss, han er endel eldre enn henne med flere barn fra før, så vi har mye å prate om der. I tillegg driver de å prøver, og akkurat det synes jeg er vanskelig nå, for jeg vet hvor inderlig de ønsker men så skjer det ingenting :sukk: Så kommer jeg da med et rimelig avslappa forhold til hele greia "får vi det ikke til så adopterer vi istedet" får full klaff med en gang og bollemage :sjenert: Men det er vel hormonene mine som spiller inn også, gjør meg ekstra følsom...

Nå - frokost :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En haug med julegaver er kjøpt inn :hoppe: Halvveis på en dag, jeg må si meg fornøyd med egen innsats :strix:

Plan for resten av dagen:

• Tur med vovvis
  • Kjøpe hauger med klementiner (tilbud på Rimi :fnise:)
  • Fotbad, tente lys, blomster på bordet (fordi jeg fortjener det :ler:) fin musikk og en god bok
  • En hvil på sofaen
  • Middag hos gode venner

Kjenner at jeg syns det virker som den beste lørdagen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det er så deilig med helg som det har vært denne helga er det ekstra tungt med mandag, vind og minusgrader :grine: Jeg vil ligge under dyna miiiii :sur: Får liksom ikke nok jeg altså :fnise: Det skal bli lovely med litt fri i romjula :strix: Kan snart begynne nedtellinga nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:natti:

Planleggingstid med en million ting å gjøre (og ingen strøm før arbeidstida var over, ergo jeg måtte sitte til klokka 23 igår for å bli ferdig) nye møbler i stua og bursdag til mamma = en stk forferdelig trøtt Diddles med vondter overalt...jeg vil under dyna mi, men har ikke samvittighet til å lytte til kroppen min - ikke idag heller! :sukk:

Jeg skulle bare lufte ut fra badet igår kveld, og vips var låsen i vinduet frossen pga ørten minusgrader..så nå får vi ikke lukket vinduet skikkelig og badet var k-a-l-d-t idagmorges :fryser: Ikveld kommer klubbjentene også, så det betyr ingen hvil før jeg kan legge meg når de er gått....måtte de gå tidlig :fnise:

Jeg vil under dyna mi igjen, denne dagen er offisielt erklært noe herk :slåss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...