LilleEkorn Skrevet 23. november 2010 #1221 Del Skrevet 23. november 2010 Ja her skjer det ting vettu De som har fått visst det har mer vært i "det-var-jammen-på-tide" gata Det er visst sånn at en helst bør bli gravid på bryllupsnatta, om ikke før Det er en koselig nyhet da! Koselig, skummelt, you name it - mye følelser ute og går for tida Takk for gode råd, de skal jeg huske på (selv om det kan vise seg å bli litt av en utfordring å hvile akkurat når det passer meg, det er slett ikke sikkert sjefen min, og alle ungene, er enige i den ) Å ikke ta på seg for mye oppgaver er heller ikke min sterkeste side Men jeg skal prøve Merker allerede begrensningene, denne trøttheten tar fullstendig kaka..Føler meg som en zombie Men det går visst over (og kommer tilbake...) Jupp, her var det også mye spm, når det ikke ble noen baby noen mnd etter bryllupet, men denne jenta hadde en ganske giftig tunge etterhvert da det viste seg å ikke være så lett å få en liten spire som alle skulle ha det til Du har en veldig spennende tid fremfor deg!! Håper formen fin ellers er bra, trøttheten er aller verst i begynnelsen. Jeg var trøtt de 3 første mnd, også var formen helt topp de neste 4-5 mnd, også ble det tungt igjen.. men da er det jo ikke lenge igjen Etterhvert må du bare skite i hva alle andre krever av deg, du har en liten person til å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 24. november 2010 #1222 Del Skrevet 24. november 2010 Visste du det at hun kiropraktoren blir den eneste (og beste?) i landet med den utdannelsen som hun nå tar? Mamma fortalte det i dag... Vel verdt pengene altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 24. november 2010 Forfatter #1223 Del Skrevet 24. november 2010 Visste du det at hun kiropraktoren blir den eneste (og beste?) i landet med den utdannelsen som hun nå tar? Mamma fortalte det i dag... Vel verdt pengene altså Ja det visste jeg - det er gull å ha en fot innenfor der Hun er absolutt verdt 300 kr timen, kjempeflink var hun!! Skal tilbake i midten av desember for å få treningsopplegg for 2. trimester og sjekke utviklingen i kroppen min..foreløpig mente hun at alt ser veldig bra ut, bekken, rygg og kroppen ellers Hun syntes også at magen min er over gjennomsnittet mtp hvor kort jeg faktisk er på vei, men det er jo veldig individuelt så Får bestille tidlig UL i midten av desember også, for å avklare om det er en eller to inni der og hvor langt jeg er på vei Så får vi se Kanskje (forhåpentligvis) er det bare som kjære sier, at jeg har en sånn kropp som liker å være gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 25. november 2010 #1224 Del Skrevet 25. november 2010 Kjekt å få råd og tips av en spesialist når det gjelder trening! Håper du får en fin dag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 25. november 2010 #1225 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg var jo veldig stor til å begynne med jeg også, men så jevnet det seg ut Symfysemålet behøver jo ikke være så stort likevel Koselig med litt mage da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 26. november 2010 Forfatter #1226 Del Skrevet 26. november 2010 9 uker idag Herlig å tenke på at det er fredag etter en lang lang uke :dåne: Kjære skal på julebord ikveld og jeg skal grave meg ned i sofaen med god mat og en skikkelig jentefilm Antagelig sovner jeg da, men... Men først skal jeg på jobb til klokka 16.45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 26. november 2010 #1227 Del Skrevet 26. november 2010 9 uker Fredag tror jeg er den beste dagen i uka. Selv om man må være på jobb til rundt fem så vet man at når man går hjem så har man fri i to hele dager! Håper du får en fin dag på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 27. november 2010 Forfatter #1228 Del Skrevet 27. november 2010 Det var deilig å stå opp til et ryddig, adventspyntet hus idag (selv om jeg en liten stund der igår nesten pakket alt ned igjen fordi det ble så rotete ) Nå venter frokost med min kjære (og eldstemann som plutselig kom hjem fra byn og ville sove her, for her er foreløpig ingen babyer ) og så litt juleshopping utover dagen tenker jeg..de siste kalendergavene må ihvertfall handles inn, så må de få papir på seg også Snuppa har ønsket seg gavekalender her og sjokoladekalender hos mammaen - en litt rar fordeling spør du meg, men jeg tar det som et kompliment I år som ifjor putter jeg inn endel ting hun trenger, så det blir litt større gaver som pysj, tannbørste og tannkrem, dusjsåpe, truser og sokker, termos osv, men da slipper jeg å kjøpe det utenom i tillegg Det er jo ting hun må ha likevel..De der kalenderene blir fort dyre altså, men jeg er ikke tilhenger av å fylle huset med skrot bare fordi det skal være billig..Hun er verdt de kronene! Eldstemann får sjokolade og Flax-kalender, alltid like skummelt å gi bort sånne ting - tenk om de vinner?! Et år brukte jeg Flaxlodd som til og fra lapper, jeg var et nervevrak på julaften Ikke fordi jeg ikke unner folk å vinne, men jeg med mine vaner trenger pengene selv også På tirsdag får vi de nye møblene våre, alt unntatt skrivebordet - ganske raskt levert mtp at vi bestilte de på torsdag Gleder meg (og gruer meg bittelitt) til å se hvordan det blir, tenk om vi har bomma totalt Men sånn er jeg alltid med nye ting, det pleier å gå bra!! Ikveld skal vi på besøk til et ganske nyervervet vennepar, rart hvordan vennskap kan bli til - dette tok form etterhvert som vi kom lenger ned i flaska på en fest for 6 mnd siden De er i samme situasjon som oss, han er endel eldre enn henne med flere barn fra før, så vi har mye å prate om der. I tillegg driver de å prøver, og akkurat det synes jeg er vanskelig nå, for jeg vet hvor inderlig de ønsker men så skjer det ingenting Så kommer jeg da med et rimelig avslappa forhold til hele greia "får vi det ikke til så adopterer vi istedet" får full klaff med en gang og bollemage Men det er vel hormonene mine som spiller inn også, gjør meg ekstra følsom... Nå - frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 27. november 2010 Forfatter #1229 Del Skrevet 27. november 2010 En haug med julegaver er kjøpt inn Halvveis på en dag, jeg må si meg fornøyd med egen innsats Plan for resten av dagen: Tur med vovvisKjøpe hauger med klementiner (tilbud på Rimi )Fotbad, tente lys, blomster på bordet (fordi jeg fortjener det ) fin musikk og en god bokEn hvil på sofaenMiddag hos gode venner Kjenner at jeg syns det virker som den beste lørdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 27. november 2010 #1230 Del Skrevet 27. november 2010 hei snuppa sniker innom med en lørdags og ønsker deg og familien en goood lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 27. november 2010 Forfatter #1231 Del Skrevet 27. november 2010 Tusen takk Azalea - jeg elsker :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 27. november 2010 #1232 Del Skrevet 27. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 27. november 2010 #1233 Del Skrevet 27. november 2010 Høres ut som du har hatt en aldeles herlig lørdag så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 29. november 2010 Forfatter #1234 Del Skrevet 29. november 2010 Når det er så deilig med helg som det har vært denne helga er det ekstra tungt med mandag, vind og minusgrader Jeg vil ligge under dyna miiiii Får liksom ikke nok jeg altså Det skal bli lovely med litt fri i romjula Kan snart begynne nedtellinga nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. november 2010 #1235 Del Skrevet 29. november 2010 Romjulsfri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #1236 Del Skrevet 1. desember 2010 Planleggingstid med en million ting å gjøre (og ingen strøm før arbeidstida var over, ergo jeg måtte sitte til klokka 23 igår for å bli ferdig) nye møbler i stua og bursdag til mamma = en stk forferdelig trøtt Diddles med vondter overalt...jeg vil under dyna mi, men har ikke samvittighet til å lytte til kroppen min - ikke idag heller! Jeg skulle bare lufte ut fra badet igår kveld, og vips var låsen i vinduet frossen pga ørten minusgrader..så nå får vi ikke lukket vinduet skikkelig og badet var k-a-l-d-t idagmorges Ikveld kommer klubbjentene også, så det betyr ingen hvil før jeg kan legge meg når de er gått....måtte de gå tidlig Jeg vil under dyna mi igjen, denne dagen er offisielt erklært noe herk :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 1. desember 2010 #1237 Del Skrevet 1. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. desember 2010 #1238 Del Skrevet 1. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 1. desember 2010 #1239 Del Skrevet 1. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 1. desember 2010 #1240 Del Skrevet 1. desember 2010 til deg på herkedagen! Håper du får en hyggelig stund sammen med klubbjentene i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå