Gå til innhold

Diddles


Diddles

Anbefalte innlegg

Gjest pysepusen

Jeg tør bare fordi jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver! :fnise:

Er det da jeg skal si at man blir ikke bedre etter fødselen eller skal jeg bare droppe det? *fremdeles hormontroll her*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det da jeg skal si at man blir ikke bedre etter fødselen eller skal jeg bare droppe det? *fremdeles hormontroll her*

Du ka godt bar edroppe det :sjenert: Jeg lever i troa på at jeg en dag vil bli meg selv igjen...

Det kommer en daaaag, imorraaaa, vi får tro og håpe at imorra.....blir det sooooooooool :romeo:

...eller no`sånt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farsdag i huset :nigo:

Verdens beste havregrøt til frokost, mansjettknapper i gave og verdens søteste kort fra frøkna :hjerte: Det må jo bli bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det da jeg skal si at man blir ikke bedre etter fødselen eller skal jeg bare droppe det? *fremdeles hormontroll her*

Da jeg holdt på som verst trøsta mamma meg med at det går over om 18-20 år.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da vet begge ungene at de skal få et søsken til hvis alt går etter planen....må si engasjementet var ikke like stort fra begge to :fnise: Minstejenta jublet og danset i ring rundt meg, og har vært superopptatt av dette her hele helga :rødme: Eldstemann tok det hele med stoisk ro, litt type --> :filer: flirte litt og kom med kommentaren "jeg regnet jo med du også ville ha en unge..."

Så da er katten utav sekken, ganske enkelt fordi det ble spørsmål rundt hvorfor jeg sover så mye og hvorfor vi velger å ta ferien til påske :sjenert: Så ikveld er tur til Barcelona bestilt :tommelopp:

Jeg er litt sånn --> :bond::bolledeig::sukk::grine::fnise::filer::natti:

mye følelser ute og går...jeg skulle ønske de var like begeistra begge to, men jeg vet det er for mye forlangt! Han har jo uttalt flere ganger at han mener han har nok søsken :sjenert: Men som jeg sa til han; du har ikke så mange her, og det blir med denne ene (...så sant det ikke er tvillinger :haar: men det sa jeg ikke til han :ler:)

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Så herlig lille superprinsesse er! :strix: Tipper det blir en laaaang vinter for henne da ;)

Og jeg tror ikke dere kan forvente samme entusiasmen av ham, nei. Er ikke han mer hos dere litt pga. mammaen nye baby? :klø: Dessuten så er han så voksen også ;) Men du skal se på det at han kommer til å bli en fantastisk storebror :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en smule utålmodig ja, men nå får hun jo ta del i størsteparten av svangerskapet - så det kan jo bli en spennende tid :jepp: Vi fant ut sammen at knøtteliten reagerer på berøring nå, så hun har kost og kost med magen min :fnise: Hun har lagt til side dukkeklærne sine som babyen skal få låne (de er skikkelige babyklær) og er utrolig opptatt av hvordan jeg har det, om jeg sover nok osv :rødme: Hun er søt da!!

Eldstemann fikk 2 tette søsken hos mammaen sin, det ble litt mye mtp bosituasjon osv...så i perioder er han mye hjemme her for å få ro til lekser osv. Men han reiser jo til høsten, på skole :sukk: så han vil vel ikke være den som blir mest plaget av grining og ståk...uff, jeg vet ikke - jeg spurte kjære om han trodde han ble lei seg, men det mente kjære han ikke ble! Så han har vel bare et nøkternt forhold til det siden han har vært gjennom dette flere ganger før...for meg er det bare viktig at han ikke tror at jeg gjør dette fordi det ikke er nok med de to vi har fra før :trist: For det er ingenting i hele verden som kan stjele deres plass i hjertet mitt :hjerte:

Det er sikkert bare hormonene mine som gjør at jeg reagerer som jeg gjør, det er for mye forlangt at alle skal glede seg like mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...når det er sagt så vet jeg at denne babyen får verdens beste storebror og storesøster - det skal de ha begge to :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Han ble nok ikke lei seg nei :nigo: Men som sagt; han er litt eldre enn superprinsessa og sikkert ikke like entusiastisk i alt som foregår rundt ham ;)

Søta da som har lagt bort dukkeklærne sine :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte prinsessa!

Det blir en lang lang vinter på henne, sånn som hun gleder seg til å bli storesøster!

Storebroren gleder seg nok han og, men siden han nettopp har fått to små-søsken så er det sikkert ikke så stas. Gutter i den rette alderen har også en tendens til å ikke vise så mye følelser også.

Ønsker deg en fin mandag.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han ble nok ikke lei seg nei :nigo: Men som sagt; han er litt eldre enn superprinsessa og sikkert ikke like entusiastisk i alt som foregår rundt ham ;)

Søta da som har lagt bort dukkeklærne sine :rødme:

Det går seg nok til ;) Han er ihvertfall verdens beste storebror for de søskenene han har fra før av - blir vel ikke noe dårligere for knøtteliten heller :rødme: Det er litt mer enn bare trist at han reiser på skole til høsten, kommer til å savne han noe helt forferdelig :grine: Hååååper han ikke søker Trondhjem *krysser fingre, ben, tær, armer og alt som går an å krysse* ...meen det er der han helst vil gå :sukk: Vi har ikke så mye vi skulle ha sagt lenger :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte prinsessa!

Det blir en lang lang vinter på henne, sånn som hun gleder seg til å bli storesøster!

Storebroren gleder seg nok han og, men siden han nettopp har fått to små-søsken så er det sikkert ikke så stas. Gutter i den rette alderen har også en tendens til å ikke vise så mye følelser også.

Ønsker deg en fin mandag.

:klem:

Ja hun er ikke akkurat verdens mest tålmodige lille menneske heller akkurat :fnise: Hun ser ikke verdien av å glede seg til noe i lang tid :ler: Det er bare teit!! Men når jeg forklarte henne at babyen ikke er ferdig enda, og hva som kan skje hvis den kommer for tidlig - ja da kunne den bare holde seg inni der likevel :fnise: Hun får jo ta del i så mye nå når hun fikk vite det så tidlig, det er jo litt stas det også :Nikke: Vi finner ut ting sammen vi, begge er like nysgjerrige og grønne :ler:

Eldstemann er 18 år og fikk plutselig 2 tette søsken hos mammaen sin..plutselig hadde han 3 søsken i løpet av 3 år :overrasket: Bosituasjonen gjorde det også litt vanskelig, det hadde nok vært lettere om de hadde hatt mer plass, han har følt seg litt i veien...det gjør jo bare vondt! Klart han er glad i de, det er ikke det, men etter å ha vært enebarn halve livet så merkes det når en må dele alt med en hel flokk småttasser :fnise: Han er en fin fin gutt, med masse følelser - men det er som du sier ikke så lett å vise de..ihvertfall ikke til oss ;)

Mandagen har vært fin den - tusen takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Armene og hendene utvikler seg nå raskt og man kan se antydninger til tommel og fingre. Føttene vokser til, og i slutten av denne uken synes små fotplater. Små hevelser på siden av hodet viser at anlegget til det ytre øret er på plass. Øynene er dekket av hud, som senere blir til øyelokk.

Embryoet er nå litt mindre enn 2.5 cm langt og veier 1 gram.

Bittelille babyen vår :rødme:

Nå begynner den snart å ligne på en baby også :ler: Minstejenta syns bare den lignet på E.T nå :hoho: Mye sant i det..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På UL i dag synes jeg Mazzilusken ligna mest på en dinosaur.. :hoho: Den (eh, hun) var mye mer menneskeliknende på bildene fra uke 12+3. Tror hun første jordmora rett og slett var bedre til å få ordentlige bilder.. ;)

Tenk, nå skal den bittelille i magen din bare legge på seg ca 3499 gram til, og vokse 47,5 cm, så er h*n klar for verden! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp og ned, frem og tilbake - jeg er et følelsesmessig vrak :dåne: Man kan bli sliten av mindre, jeg tenker på de stakkars stakkarene som må omgås meg :tunge1:

Kjære lille knøtteliten, gi mammaen din kontrollen tilbake takk :pls:

Idag dumpet forresten innkallelse til ordinær UL ned i postkassen :nigo: Det er jo "bare" 3 mnd til :dåne: Gjett om jeg vil bestille tidlig UL privat i tillegg :lur:

Nå - en hvil :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...