Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å, det er litt herlig å være ny-gravid-trøtt også! :hjerte:

:ler:

Skrevet

Jeg vil til syden :dåne:

Gjest pysepusen
Skrevet

Hva? Liker du ikke været vi har i dag? :overrasket: Her var vi så leie av å være ute med vogna i dag at vi kjørte tur på siste hvilen - helt til der du jobber og litt lenger! Stakkar lillegutt som måtte sove hvilen sin i setet da :tunge1: Men vi var tørre og gode da vi kom hjem :nigo:

Skrevet

Hva - har du vært der jeg jobber uten å komme på besøk????????

:overrasket:

Skrevet

Kjære ligger i senga og snorker, mens jeg måtte stå opp for en time siden og spise :ler: en stk ny opplevelse!! Det er ikke så farlig om jeg spiser ofte så lenge jeg tar av :overrasket: Kjære sier jeg bare må nyte det, for det kommer ikke til å vare :hoho: Ikke kan jeg gå på trening heller, vondt i halsen og feber (igår) - her er det lagt inn forbud :regler: Jeg prøver meg igjen imorgen :fnise: Så da sitter jeg her da...............det er vel snart på tide med en hvil :skratte:

Deilig med en helg der det er ingenting vi MÅ gjøre :nigo: Sånn rent bortsett fra å vaske huset da :sjenert: Men det vil jeg ikke tenke på nå :fnise: Det er vel snart på tide å begynne så smått å tenke på julepresanger, det nærmer seg med stormskritt :dåne: Siden mannen min for sikkerhetsskyld har bursdag også på julaften, så pleier det å ende i konkurs for min del - jeg starter med fullstendig blanke ark (og tom konto) hvert nyttår :ler: I år skal ungene feire med mødrene sine, og svigermor i syden - det blir en stille jul :overrasket: Jeg må bare forsikre meg om at storesøster og familien hennes også skal feire hjemme hos foreldrene mine, ellers går jeg inn i en aldri så liten krise :sjenert: *krysser fingrene og håper*

Gjest pysepusen
Skrevet

Du var nok hjemme du da vi var ute på kjøretur :tunge1:

hehe... stå opp og spise ja :fnise: Kjenner til det! Og det er også lurt å spise rett før du legger deg om du er gravid (og er du da som meg så slipper du å stå opp midt på natta for å spise :ler: )

Nyt dagen! Kos dere uten planer! :nigo:

P.S. Jula di blir uansett bedre enn min! :sukk:

Skrevet

Skimter jeg en jul med svigermor for Pysepusen?? Storesøster gjør det greit sånn; inviterer svigerfamilien til å feire sammen med vår familie :fnise:

Skrevet

Jeg har kjøpt meg bok :sjenert:Dagbok for gravide

...og du Pysepusen...kan jeg låne bøker av deg? Så slipper jeg å kjøpe bøkene :fnise: Tenker det er sunnere for hodet mitt å lese i bøker enn å surfe på nett - det blir jeg nemlig bare redd av :bond:

Gjest pysepusen
Skrevet

Skimter jeg en jul med svigermor for Pysepusen?? Storesøster gjør det greit sånn; inviterer svigerfamilien til å feire sammen med vår familie :fnise:

Jupp, men det er siste året, for etter det så gjør vi som søsteren din ;) *lillegutt må jo ha faste tradisjoner :plystre: *

Jeg har kjøpt meg bok :sjenert:Dagbok for gravide

...og du Pysepusen...kan jeg låne bøker av deg? Så slipper jeg å kjøpe bøkene :fnise: Tenker det er sunnere for hodet mitt å lese i bøker enn å surfe på nett - det blir jeg nemlig bare redd av :bond:

Den boka så super ut! Jeg hadde en lignende :) Og ja, bøker skal du få låne! Kommer du innom før 12. november er alle sammen her (etter det har svigerinne vært innom :lur: )

Skrevet

Den boka så super ut! Jeg hadde en lignende :) Og ja, bøker skal du få låne! Kommer du innom før 12. november er alle sammen her (etter det har svigerinne vært innom :lur: )

Jeg kommer imorgen jeg :ler:

Gjest pysepusen
Skrevet

Jeg kommer imorgen jeg :ler:

Greit det du - jeg skal legge fram bøker :nigo:

Skrevet (endret)

Igår fant jeg støveletter som glei rett på :overrasket: Da måtte jeg jo bare kjøpe de :fnise: For de som ikke har sett monsterleggene mine, så er de sterkt preget av årevis med spinning i tillegg til en arv jeg kunne vært foruten :sjenert: i 99 % av tilfellene får jeg ikke glidelåsen opp halvveis engang :grine:Disse schmokka rett på :tommelopp:

Vi var i skikkelig handlehumør igår, og da er vi rett og slett farlige for oss selv og vår egen økonomi :ler: I tillegg til støvletter til meg, Dieselbukse til han og diverse småknask som den gravid-dagboka og sånn bestilte vi nye møbler til tv-stua der vi skal ha murvegg. Møblene i olja eik samler vi da i den første stua, så har vi de i mørkbeiset eik i TV-stua :jepp: Tror det blir bra altså!! Møblene ser sånn ut:

Military sofabord

Clifton skap - til alle cd`ene og LP`ene til kjære

Military TV-benk

og Military skrivebord (som det ikke er bilde av)

Alt til den nette sum av alt for mye :dåne: :hoho:

MEN - det beste er at ei venninne nevnte for meg igår at Living har Vennersvenner-dag 18. november, og at det da er 25 % avslag på alt!!!! Det vil si at vi sparer nesten 10.000 kr, noe som redder hele budsjettet vårt :dåne: Så jeg skal innom på tirsdag og si at enten får vi 25 % avslag nå, ellers venter vi til 18. november :nigo: Det blir nok til at vi må vente, men det er det verdt når vi sparer såpass mye!!

Endret av Diddles
Gjest Neferet
Skrevet (endret)

Det blir kjempefint!!! :nigo:

Endret av Neferet
Skrevet

Wow, for en shoppingrunde! :dåne: Kjekt å spare såpass mye når det er snakk om så store summer! :Nikke: Gratulerer med nye støvletter også. De så kjempedeilige ut til kalde høstdager :)

Skrevet

Baaaaah, vondt her og der og dårlig som et fly :dåne: Jeg vil til senga mi :sove:

Skrevet (endret)

Idag begynte det lille hjertet å slå i følge kalkulatoren, og jeg åpner dagen med å klage - det burde ikke være lov :fnise: Jeg var sur og grumpy fordi jeg måtte stå opp 2 timer før jeg trengte, min egen feil vel og merke som ikke hadde laget månedsavisen klar :klaske: Kroppen min likte ikke flyttesjau hos bestis igår, jeg ble straffa idag med kvalme, vondt i hodet og et bekken som sa "legg deg ned!!" Ikke så lett når en har seinvakt :roll: Litt mer meg selv nå etter endt arbeidsdag, middag, en real hvil på sofaen og en laaaang dusj :nigo: Nå har jeg fyrt i peisen og tent lys på bordet, det er bikkjekaldt ute - tipper det blir frost inatt :snø: Når vi var og handla i sted falt temperaturen med en hel grad på 15 minutt fra 6 til 5 grader!! Fortsetter det sånn blir det fort vinteren igjen :kalle:

Endret av Diddles
Skrevet

Råfine møbler :jepp: Ser for meg at det blir skikkelig stilig med murvegg sammen med dem :jepp:

Skulle gjerne svidd av penger jeg også, meeeen... får vente til jeg blir pensjonist med det :Nikke:

Skrevet

:klemmer: Håper du får en fin dag i dag!!

Det var nok klemmen som skulle til, for idag har vært en veldig bra dag :nigo: Mulig det også har med å gjøre at jeg har fått tatt alt i eget tempo idag, med møte og planleggingstid fra 10.00 og ut dagen - men jeg velger å tro det var klemmen :fnise:

Jeg har pratet med møbelbutikken idag, etter jeg fikk snusen i venners-vennerdag nå i november med svimlende 25 % avslag :dåne: Det vil si at vi sparer nesten 10.000 kr på å vente noen uker...dama i butikken var veldig imøtekommende, og skulle legge bestillingen vår inn den dagen sånn at jeg slapp å stresse med fri fra jobb for å være der ved åpning - hun regnet nemlig med kaos den dagen! Da får vi ikke møblene våre til jul antagelig, men pyttsann..vi har jo møbler fra før - bare ikke de rette :ler:

Ellers har jeg...:sove: SURPRISE!!! :fnise: Begynner å bli en smule lei av å ikke orke noentingsomhelst :roll: Så nå er det bare å ta seg i ryggen og nakken og komme seg tilbake på trening :regler: Fortsetter jeg sånn som dette blir jeg lille trille før jeg vet ordet av det, med tusen gode unnskyldninger for å ikke gå på trening :sjenert: Imorgen blir det quickspin-styrke, en god time der jeg får dekket både kondisjon og styrke :jepp: PT vil jeg skal ta det litt easy til jeg har pratet med kiropraktoren, hun er nemlig ekspert på området med trening og svangerskap..det er lett å ta det easy - jeg orker ikke noe annet likevel :hoho: Morgenkvalme er det lite av foreløpig, men ettermiddags- og kveldskvalme derimot - det finnes! Jeg blir kvalm når jeg er trøtt, jeg fant fort ut at da er det på tide med en hvil - igjen!!

Men nå - litt :husarbeid: Det trengs!!

Gjest pysepusen
Skrevet

Nyyydelige møbler! :jepp: Gleder meg til å komme på besøk og se dem in real life! :nigo:

Bare venn deg til å være trøtt du :tunge1::fnise:

:klemmer:

Sove godt da! :sove:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...