Gjest pysepusen Skrevet 21. oktober 2010 #1041 Del Skrevet 21. oktober 2010 Snøen laver ned ute Store fluffy herlig hvite og rene snøfiller daler ned fra himmelen, vi har fyr i peisen og tente stearinlys på bordet - alldeles fantastisk :rødme: ....men det kan godt smelte i løpet av natta, for jeg har ikke vinterdekk og har tidligvakt imorgen Å kjøre på de smale veiene med sommerdekk på glatta kan jeg ikke si jeg gleder meg til :dåne: Sånn bortsett fra det; VELKOMMEN KONG VINTER Jeg velger å ignorere dete gledelige innlegget om snøen! Hilsen fru sur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #1042 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg velger å ignorere dete gledelige innlegget om snøen! Hilsen fru sur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 21. oktober 2010 #1043 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg er sååå glad for at regnet har kommet istedenfor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. oktober 2010 #1044 Del Skrevet 22. oktober 2010 God helg kjære Diddles!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 22. oktober 2010 #1045 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg velger å ignorere dete gledelige innlegget om snøen! Hilsen fru sur Signerer denne! Det er alt for tidlig at vinteren kommer nå. Den kan komme 23.desember kl 23.00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #1046 Del Skrevet 22. oktober 2010 Signerer denne! Det er alt for tidlig at vinteren kommer nå. Den kan komme 23.desember kl 23.00 dere er kjedelige :dåne: Du Frigg jobber jo i barnehage som meg, du må da se verdien av snø????? Det gjør dagene såååå kjekke!! Idag har det vært mer på kjempehagl-stadiet, DET er IKKE gøy *vondt på hodet enda* God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #1047 Del Skrevet 22. oktober 2010 God helg kjære Diddles!! God helg tilbake på deg arbeidsjernet Nyt å ha fri!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 22. oktober 2010 #1048 Del Skrevet 22. oktober 2010 dere er kjedelige :dåne: Du Frigg jobber jo i barnehage som meg, du må da se verdien av snø????? Det gjør dagene såååå kjekke!! God helg! Og du jobbet på storbarnsavdeling eller?! Det er ikke så veldig kjekt med snø i bhg når man jobber med 16 småbarn. Tar jo en hel formiddag bare å kle på og når vi endelig kommer oss ut så klarer de jo ikke å bevege seg i de store pingvindressene sine jo. Å så blir de våte og kalde og grinete. Nei, ikke noe snø enda takk Men god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #1049 Del Skrevet 22. oktober 2010 Og du jobbet på storbarnsavdeling eller?! Det er ikke så veldig kjekt med snø i bhg når man jobber med 16 småbarn. Tar jo en hel formiddag bare å kle på og når vi endelig kommer oss ut så klarer de jo ikke å bevege seg i de store pingvindressene sine jo. Å så blir de våte og kalde og grinete. Nei, ikke noe snø enda takk Men god helg Jeg er på 0-6 års base, så vi har litt av alle aldersgrupper Det er fordeler og ulemper med alt - snø også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. oktober 2010 #1050 Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg lover å nyte å ha fri!! Og så må jeg jo få prøvd stanga også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #1051 Del Skrevet 23. oktober 2010 Og så må jeg jo få prøvd stanga også!! *later som jeg ikke er misunnelig* :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #1052 Del Skrevet 24. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 24. oktober 2010 #1053 Del Skrevet 24. oktober 2010 :klø: Skal vi juble nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #1054 Del Skrevet 24. oktober 2010 Ja vi skal visst det Det gikk fort :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 24. oktober 2010 #1055 Del Skrevet 24. oktober 2010 Ja vi skal visst det Det gikk fort :dåne: Jippi, jippi, jippi! Gratulerer så mye vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #1056 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Høydepunkt i graviditeten Hjertet begynner å slå: 24. oktober Embryoet beveger seg: 17. november Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 24. novemberAlle indre organer er ferdig formet: 24. november Risikoen for spontanabort avtar: 8. desember Kvalmen avtar for de fleste: 15. desember Privat ultralyd: 21. desember, vi venter en gutt Fosteret svelger og tisser: 5. januar Vår første jordmortime: 5. januar Vi kjenner tydelige spark: 25. januar Ordinær ultralyd: 1. februar Fosteret begynner å få et søvnmønster: 2. februar Fosteret begynner å høre: 23. februar Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 23. mars Mange fostre legger seg med hodet ned: 27. april Svangerskapspermisjonen begynner: 3. juni Antatt termindato: 24. juni Jeg må le - jeg er Endret 25. januar 2011 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #1057 Del Skrevet 24. oktober 2010 Nok om det, nå er det tid for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 24. oktober 2010 #1058 Del Skrevet 24. oktober 2010 Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #1059 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Tusen takk Frigg Jeg må bare si det her også, vær så snill å ikke legg noen kommentarer om dette på FB!! Jeg er litt mer anonym her enn der, derfor deler jeg det med dere - og ingenting er offisielt enda! Endret 24. oktober 2010 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #1060 Del Skrevet 25. oktober 2010 Legetime herved tigget om og fått Jeg bør visst ta influensavaksinen i år, så da får jeg den i samme slengen Blir mye stikking den dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå