Gå til innhold

Diddles


Diddles

Anbefalte innlegg

Jeg håper ikke det var denne heksa du siktet til (ref. avataren min) :sjenert:

:klem: til deg, håper humøret ble bedre etter kvalitetssikring av marengsen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke la noen ødelegge for deg vennen min! :kose:

Du kan jo kvalitetssikre en av marengsene også - kan hjelpe det også :engel:

:klemmer:

Nei jeg skal ikke la noen ødelegge noe, men bursdag er ganske stort for meg, og da er det lett å knuse meg :sukk: Men jeg skal kvalitetssikre marengser og tenke på de herlige vennene mine som jeg er så glad i :hjerte: Dere er en del av familien min dere også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke det var denne heksa du siktet til (ref. avataren min) :sjenert:

:klem: til deg, håper humøret ble bedre etter kvalitetssikring av marengsen :lur:

Nei kjære deg :klemmer: Jeg har litt issues med enkelte personer som er i livet mitt enten jeg vil eller ei....blir alltid litt sårt rundt bursdager og jul og sånn :sukk:

Marengser, gode venner og verdens beste kjæreste samt en telefonsamtale til mamma gjorde susen :Nikke:

:klemmer: tilbake på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: det var da enda godt!

kjærste, venner, søtsaker og telefonsamtaler til mamma pleier som regel å gjøre susen, uansett hva problemet er :rødme:

Sånne personer som er der om man vil eller ei er utrolig irriterende. Jeg og min søster er bitre fiender, og det blir alltid isfront i selskaper og slikt :kjefte: Føler med deg, og håper bursdagen blir den beste og mest råsa av dem alle, og at :heks: flyr avgårde og forsvinner på sopelimen sin :kosteskaft: :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: ja det gjorde nesten jeg også igår når jeg tok den på meg :hoho: Jeg blir nok et syn :sjarmor:

Jeg tror du blir helt fantastisk!! :jepp::nigo:

Og godt du ikke lar :kosteskaft: eller andre hindre bursdagen din, jeg håper kvelden oppfyller alle forventninger og ønsker når den først dukker opp! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:scorpis: til de som er ikke snille med god-jenta! :klemmer:

Det er jo old news dette her da, jeg må bare slutte å bry meg...i den grad jeg er i stand til det :roll:

Søte deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Det er jo old news dette her da, jeg må bare slutte å bry meg...i den grad jeg er i stand til det :roll:

Søte deg :klemmer:

Men både du og jeg vet at selv om man ikke vil bry seg så gjør man det fordi de er de de er :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du blir helt fantastisk!! :jepp::nigo:

Og godt du ikke lar :kosteskaft: eller andre hindre bursdagen din, jeg håper kvelden oppfyller alle forventninger og ønsker når den først dukker opp! :kose:

:rødme: du er nå søt da :rødme: Nå har jeg en krisekjole på lager, i tilfelle syklusen min ikke er med på laget (har jo null peiling og kontroll her, lurer på hvordan dette skal gå :fnise:) Men mamma sin sjokkrosa minikjole fra 70 tallet ligger her :dåne: Fy fader den er KORT!!!

.............For ei slutty mamma jeg har :hoho:

Ingen skal få ødelegge verken morgendagens familieselskap eller festen på lørdag, når jeg tenker meg om så er det ikke verdens undergang uansett om mennesket velger meg bort :fnise: Men klart det gjør vondt at folk som egentlig skal stå en nær blir så avvisende :sukk: For det er jo ikke første gang jeg og min familie blir boikotta akkurat :sjenert: Pytt pytt, jeg har masse andre goinger i livet mitt :strix:

Forresten så har lille superprinsesse nada forståelse for at jeg har tenkt å ha rosafest uten henne :hoho: Hun mener selv at hun hadde glidd rett inn - hun har jo så masse rosa :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgendagens gjøremål:

Jobb (07.00 - 11.30)

Sole meg!!!!

Hente snupsi på skolen kl. 13.00

Handle inn siste rest til familieselskap

Rydde og dekke border

Lage røre og steike lapper

Putte snupsi i dusjen

Gå tur med vovvis

Lage blomkålsuppe og middagsmuffins

Dusje og kle meg

Ta imot gjestene :nigo:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har verdens beste venner :dåne: Igår var Pysepus innom med fantastiske rosa marengser, og nå ikveld fikk jeg DEN råååsa kaka levert på døra av *Aprin* :hoppe:

Dere er bare helt utrolige!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vekket kjære og sa at idag er siste mulighet til å ha sex med ei jente i 20 åra :hoho:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med fare for å høres vanvittig klissete ut, så tror jeg at jeg er den heldigeste jenta ever :dåne: Familieselskapet ble helt fantastisk koselig, fine gaver og god mat :sikle: Lille jenta vår toppet hele greia med å gi meg et kort hun hadde laget, på fremsiden sto det "Jeg liker deg, jeg elsker deg, jeg liker deg kjempegodt" :grine: Det tok tid å stoppe tårene kan man si :hjerte: Jeg er heldig jeg :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Taaaaaaakk :nigo:

Dette ligger an til å bli tidenes bursdag :dåne: Ikke bare er det sol og jeg har på meg bikini, men plutselig flatet magen min ut til en pannekakeflat en, og kjære og bestis overrasket meg med at istedet for at jeg skal stå på kjøkkenet og kokkelere til ikveld så skal de betale for pizza til hele gjengen :nigo:

Jeg er omringet av fantastiske mennesker :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...