Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

Huff, det hørtes veldig kjent ut, jeg tror jeg kommer til å få et massivt søvnunderskudd nå som jeg har flytta ut i distriktet, i tillegg til at tid til seg selv (vel å merke uten at det skjer noe som helst og man bare kan :veslejenta: ) kan komme til å bli et fremmedord... :ler: Da blir det viktig å kunne finne noe som er kjempestas i løpet av uka (sikkert type fredagsspin for din del) som gjør at alt er stas der og da! :jepp:

Ha en fin fredag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så nyyydelig den filmen av dere er! Har du/ dere laget den selv?

:klemmer:

Tusen takk :sjenert: Jeg har laget den selv ja, litt min gave til kjære på bryllupsdagen igår...Jeg blir helt tussete av å se påden selv, det var en skikkelig eventyrdag :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klatremusen

hei søte du!

gratulere masse med bryllupsdagen som var for ikke lenge siden! håper dere hadde en flott dag :hjerte:

legger igjen en :klemmer: til deg jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det bare 6 små dager igjen i 20 åra, og planlegging av lørdagens pink-party er igang :fnise: Gleder meg til å se det ferdige resultatet, jeg er stygt redd det kommer til å se ut som marengsfest :hoho: Kjære er satt på prosjekt spilleliste, mens jeg har skrevet handleliste og funnet rosa velkomsdrink (hvilket minner meg på at jeg burde hatt prøvesmaking en dag, noe som kan bli et problem siden jeg jobber hver dag :ler:) Detaljene kan desverre ikke legges ut her, siden ihvertfall èn av gjestene er innom i boka mi :lur: Fredag skal vi ha familieselskap, vi slår sammen min 30 årsdag og eldstemann sin 18 årsdag (som vel og merke var i august, men som ikke har blitt feiret pga ferieavvikling i familien :sjenert:) og serverer hjemmelaget blomkålsuppe med sprøstekt bacon og grove (selvsagt hjemmelagde) baguetter :sikle: Til barna lager jeg middagsmuffins, slår sikkert bedre an enn blomkålsuppe - ihvertfall hos en av de :ler: Kake må man ha når det er stor dag - men det får de ikke på lørdagen altså :snurt: Jeg håper håper jeg kan avspasere halve dagen på fredag *biter negler* Hvis ikke sliter jeg :dåne:

:bond:

Nå kom jeg plutselig på at jeg ikke får med meg fredagsspinning siden jeg skal ha selskap :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søtinger, vil dere det? :klemmer: Da kan vi ha den på fredag - for det er vel ingen som spiser kake på fest?? :klø: Eller syns dere jeg bør ha kake på lørdagen? De som lager kake er selvsagt invitert i familieselskap også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg snoket innom, også ble jeg litt hektet og vil finne ut hvordan det går med den rosa marengsfesten din, så jeg måtte bare *abbonere* på boken :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snoket innom, også ble jeg litt hektet og vil finne ut hvordan det går med den rosa marengsfesten din, så jeg måtte bare *abbonere* på boken :fnise:

:velkommen: skal du være, alltid gøy med nye "fjes" :nigo: Og tro meg, det vil bli referat :ler: Gleder meg fillete :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil ha en dag helg til :sjenert: men istedet har jeg seinvakt og er ferdig 16.45 :klaske: Jaja, da fikk jeg ihvertfall sove "frampå" litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søtinger, vil dere det? :klemmer: Da kan vi ha den på fredag - for det er vel ingen som spiser kake på fest?? :klø: Eller syns dere jeg bør ha kake på lørdagen? De som lager kake er selvsagt invitert i familieselskap også :Nikke:

Klart vi vil det! Jeg kan komme med den torsdag kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne sett denne marengsfesten altså... :ler: Lykke til med ukas planleggings- og organiseringsgjøremål! :klemmer:

Du skulle vært med vettu :klemmer: Trist at vi bor så langt unna hverandre :sukk: Men regn med referat ;) Gleder meg nå!!!

Idag skal jeg på jakt etter alt som er rosa, lønn kom inn på kontoen idag - o`lykke :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart vi vil det! Jeg kan komme med den torsdag kveld :)

:dåne: reddende engler!!! Hva har jeg gjort for å fortjene sånne som dere i livet mitt :klø: I must have been born under a lucky star :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...