Gjest pysepusen Skrevet 6. september 2010 #881 Del Skrevet 6. september 2010 Ta han med da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 6. september 2010 Forfatter #882 Del Skrevet 6. september 2010 Stas med 30-års lag! Og ganske så skremmende - hvor er livet mitt blitt av?!! Kjære sier det høres ut som jeg fyller 80 år sånn som jeg stresser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. september 2010 #883 Del Skrevet 7. september 2010 Og ganske så skremmende - hvor er livet mitt blitt av?!! Kjære sier det høres ut som jeg fyller 80 år sånn som jeg stresser Sånn er kjære også, hun mener at livet er over når hun blir 30 neste år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 7. september 2010 Forfatter #884 Del Skrevet 7. september 2010 Sånn er kjære også, hun mener at livet er over når hun blir 30 neste år... Jeg er sånn ca der jeg også Det vil vise seg om vi har rett eller ikke For min del er det bare...jaiks 18 dager igjen i 20-åra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. september 2010 #885 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg er sånn ca der jeg også Det vil vise seg om vi har rett eller ikke For min del er det bare...jaiks 18 dager igjen i 20-åra Jeg tror rett og slett det ikke er så stor forskjell... Men godt du går opp løypa for meg sånn i tilfelle jeg skulle ta feil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 7. september 2010 Forfatter #886 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg tror rett og slett det ikke er så stor forskjell... Men godt du går opp løypa for meg sånn i tilfelle jeg skulle ta feil... Jeg har ikke tenkt å si hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 7. september 2010 Forfatter #887 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg har det altså gullefint Selv om hodet mitt stresser verre med den forestående runde dagen () og jeg aldri føler meg helt a`jour med jobben så har jeg det altså veldig bra med meg selv om dagene Det er godt å være meg Fine følelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. september 2010 #888 Del Skrevet 8. september 2010 Du må gjerne sende en porsjon hit altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 8. september 2010 Forfatter #889 Del Skrevet 8. september 2010 Du må gjerne sende en porsjon hit altså! Sorry, følelsen forsvant med mens nr 2 på 2 uker :dåne: Kroppen min er ikke vant med å ikke få hormoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 8. september 2010 #890 Del Skrevet 8. september 2010 jeg syns det er FRYKTELIG spennende at kroppen din ikke får hormoner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 8. september 2010 #891 Del Skrevet 8. september 2010 Er det noe på gang her eller? Synes det er en del hint innimellom her... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 8. september 2010 Forfatter #892 Del Skrevet 8. september 2010 jeg syns det er FRYKTELIG spennende at kroppen din ikke får hormoner! *plystrer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 8. september 2010 Forfatter #893 Del Skrevet 8. september 2010 Er det noe på gang her eller? Synes det er en del hint innimellom her... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 9. september 2010 Forfatter #894 Del Skrevet 9. september 2010 Halv seks er ukristelig tidlig, ikke engang morgenfuglene er stått opp Der får jeg igjen for å takk ja til en jobb som er lenger unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 9. september 2010 #895 Del Skrevet 9. september 2010 jeg syns det er FRYKTELIG spennende at kroppen din ikke får hormoner! Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. september 2010 #896 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg også! Og jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 9. september 2010 Forfatter #897 Del Skrevet 9. september 2010 jeg syns det er FRYKTELIG spennende at kroppen din ikke får hormoner! Jeg også! Og jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 9. september 2010 Forfatter #898 Del Skrevet 9. september 2010 ...og hva består dagen min av idag?! Blæææh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 9. september 2010 #899 Del Skrevet 9. september 2010 ...og hva består dagen min av idag?! Blæææh haha - slik er alle mine dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 9. september 2010 Forfatter #900 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) haha - slik er alle mine dager Det er stort sett mine også, jeg sa det til kjære idag - hver dag er jo lik jo: Opp tidlig og gå på jobb - og helst jobbe 1/2 time overtid hver dag Hente snuppeliten og kjøre hjem Gå tur med vovvis Lage middag og hjelpe med lekser (og helst snakke i telefonen med sjefen i tillegg ) Dekke på, spise og rydde på kjøkken Vaske klær Trene Brette klær Støvsuge og så var det seint på kveld og noen () sovner på sofaen hvis ikke jeg sitter og jobber til langt på natt Hvor ble det av tid til seg selv oppi dette her?! Jeg vil ha ferie igjen Endret 9. september 2010 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå