Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stas med 30-års lag! :jepp:

Og ganske så skremmende - hvor er livet mitt blitt av?!! :haar: Kjære sier det høres ut som jeg fyller 80 år sånn som jeg stresser :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ganske så skremmende - hvor er livet mitt blitt av?!! :haar: Kjære sier det høres ut som jeg fyller 80 år sånn som jeg stresser :ler:

:ler: Sånn er kjære også, hun mener at livet er over når hun blir 30 neste år... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Sånn er kjære også, hun mener at livet er over når hun blir 30 neste år... :rolleyes:

Jeg er sånn ca der jeg også :sjenert: Det vil vise seg om vi har rett eller ikke :fnise: For min del er det bare...jaiks :haar: 18 dager igjen i 20-åra :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sånn ca der jeg også :sjenert: Det vil vise seg om vi har rett eller ikke :fnise: For min del er det bare...jaiks :haar: 18 dager igjen i 20-åra :bond:

Jeg tror rett og slett det ikke er så stor forskjell... :sjenert: Men godt du går opp løypa for meg sånn i tilfelle jeg skulle ta feil... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror rett og slett det ikke er så stor forskjell... :sjenert: Men godt du går opp løypa for meg sånn i tilfelle jeg skulle ta feil... :skratte:

:tunge1: Jeg har ikke tenkt å si hvordan det går :snurt:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det altså gullefint :hjerte:

Selv om hodet mitt stresser verre med den forestående runde dagen (:haar:) og jeg aldri føler meg helt a`jour med jobben så har jeg det altså veldig bra med meg selv om dagene :strix: Det er godt å være meg :Nikke:

Fine følelsen :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne sende en porsjon hit altså!

Sorry, følelsen forsvant med mens nr 2 på 2 uker :dåne: Kroppen min er ikke vant med å ikke få hormoner :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halv seks er ukristelig tidlig, ikke engang morgenfuglene er stått opp :Gjesp: Der får jeg igjen for å takk ja til en jobb som er lenger unna :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

haha - slik er alle mine dager :tunge1:

Det er stort sett mine også, jeg sa det til kjære idag - hver dag er jo lik jo:

Opp tidlig og gå på jobb - og helst jobbe 1/2 time overtid hver dag

Hente snuppeliten og kjøre hjem

Gå tur med vovvis

Lage middag og hjelpe med lekser (og helst snakke i telefonen med sjefen i tillegg :fnise:)

Dekke på, spise og rydde på kjøkken

Vaske klær

Trene

Brette klær

Støvsuge

og så var det seint på kveld og noen (:sjenert:) sovner på sofaen hvis ikke jeg sitter og jobber til langt på natt :sukk:

Hvor ble det av tid til seg selv oppi dette her?! Jeg vil ha ferie igjen :hoho:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...