Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

Når vi endelig har huset for oss selv for første gang på over 3 uker så er jeg full i menssmerter og orker ikke engang tanken på :humpe:

:sukk: avogtil er livet bare grådig urettferdig :slåss:

Og jeg bare syter for tida :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal jeg svare på det? :tunge1:

Helst ikke :ler:

Idag har vært heavy :dåne: Jeg våknet 06.45, det er 15 små minutter før jeg skulle begynne på jobb....og det tar 20 minutter å kjøre inn (om man holder fartsgrensene vel og merke :sjenert: ) jeg er eneste tidligvakt og jeg visste førstemann kom klokka 07.00!!!

På 3 minutter hadde jeg stått opp, kledd meg, rukket å si alle de stygge ordene jeg kan (det er ganske mange :fnise:) og så var jeg i bilen :bond: Sminket meg mens jeg kjørte altfor fort, og takket høyere makter for at det ikke var fartskontroll :pls: 5 minutter over 7 parkerte jeg utenfor barnehagen, og da var førstemann komt allerede :sukk: Pappaen bare lo av meg der jeg kom heseblesende ut av bilen, med håret til alle kanter og mascara på kinnet - snakk om troll :ler: Hodet mitt er fortsatt ikke helt med, jeg glemte å hente eldstemann hos kjæresten på vei hjem fra jobb - kom ikke på det før jeg så treningsskoene hans i gangen :klaske: Så da var det bare å kjøre tilbake :roll:

Nå supes det kaffe i bøttevis, ambisjonene om en spinningøkt er der - men jeg kan ikke si meg sikker på at det blir noe av :sjenert: Trøtt, stressa og hodeverk, en spinningtime hadde nok gjort susen..men jeg vet ikke om jeg orker :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:dåne: For en dag!!! Jeg tror det høres ut som at både spinning og :veslejenta: kan gjøre godt på hver sin måte, så får du til en av to, bør dagen uansett ta seg opp! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spinning er unnagjort og etter dusjen føler jeg meg som et nytt menneske :) Herlig!! Kjære skal ut og spise med jobben, og jeg skal på shopping for å unnagjøre de siste "må-bare-ha" før vi reiser på fredag :shoppe: Nytt undertøy står høyt på lista :lur:

Yndlingsskoene mine er levert til skomaker for å skifte hæler, så de er klar imorgen :tommelopp: Effektiv og god å ha han skomakeren vi har her, til tross for at han sikkert er 100 år og bare har ett øye :fnise: Da er det bare 2 dager på jobb, kun toalettsaker igjen å pakke, et par turer til på trening og i solarium og så er jenta klar :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: Idag reiser vi :strix:

Rett nok bare til Oslo da, og det kun for å overnatte, men turen er ihvertfall igang :bolledeig: Å hallo i luken som jeg gleder meg :dåne: Imorgen tidlig på denne tida sitter jeg på flyplassen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Urk, lille forsømte bok :sjenert: Men idag er det for fint vær til å sitte ved dataen :fnise::sol: skinner og vi har over 20 grader ute - endelig kom sommeren *jubler* Det har vært hektisk å være meg etter vi kom hjem fra ferien, det har ikke engang vært tid til trening :hakeslepp: Kveld etter kveld med møter og planlegging, nå begynner jeg å skjønne hvor fint jeg har hatt det som assistent / pedagogisk medarbeider :ler:

Jeg klarte å karre meg på trening igår, 2 ganger trening på 1 mnd - kroppen min er enda i gledesrus :hoho: Etter trening tok jeg meg en lang dusj og gikk å la meg, sovna som en stein å sov vekk den planlagte kinoen...men det gjorde ingenting, vi kjøpte kebab, leide oss film og kræsja i sofaen - uten at jeg sovna *stolt* Herlig å være seg selv igjen, nattugla ;)

Nå står litt innkjøp på menyen, lille superprinsesse (som ikke er så liten lenger) har vokst utav det meste av klær, så der må det storinnkjøp til. Og på sengetøyfronten er det ikke mye å rope hurra over heller :sjenert: Så da flyr vel de siste tusenlappene mine :sukk: Ikveld må jeg til med invitasjoner, 3 små uker til jeg er 30 år og skal feire :bond:

Men nå; kaffe i solveggen :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt sjokoladefarget damask-sengetøy på senga :dåne: Herlig!!

Ikveld blir det øl på terrassen med gode venner :hoppe: Best å drikke øl mens man kan :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest pysepusen

Den tok du ja :ler: Hold av 25. september vil du? Noen blir 30 år.....................

Jeg vil veeeeldig gjerne, men jeg har en PUPPEgutt :sukk: Her er det ikke snakk om å ta noen flaske altså :tunge1: Hilsen ei som gjerne kunne tenkt seg bare noen timer uten å være mamma :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil veeeeldig gjerne, men jeg har en PUPPEgutt :sukk: Her er det ikke snakk om å ta noen flaske altså :tunge1: Hilsen ei som gjerne kunne tenkt seg bare noen timer uten å være mamma :fnise:

Ta han med da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...