LilleEkorn Skrevet 8. juli 2010 #841 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg tenker dere får det kjempefint jeg!! Det nye hotelelt så jo også utrolig bra ut Og bare dere er sammen så blir det vel supert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #842 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg tenker dere får det kjempefint jeg!! Det nye hotelelt så jo også utrolig bra ut Og bare dere er sammen så blir det vel supert Helt sant Nå gleder jeg meg skikkelig, har googlet hotellet og sett masse bilder - det ser skikkelig bra ut Veeeeldig kos å ha deg tilbake Ekorn-mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #843 Del Skrevet 8. juli 2010 Nye hagemøbler er herved kjøpt inn Fine!! Og ekstra gøy når de ikke har kostet meg en krone - mamma betaler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. juli 2010 #844 Del Skrevet 9. juli 2010 Nye hagemøbler er herved kjøpt inn Fine!! Og ekstra gøy når de ikke har kostet meg en krone - mamma betaler Den beste formen for shopping er den der noen andre betaler! Håper du får en fin fredag og en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 10. juli 2010 #845 Del Skrevet 10. juli 2010 Nå stikker jeg på ferie. God sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #846 Del Skrevet 11. juli 2010 Den beste formen for shopping er den der noen andre betaler! Håper du får en fin fredag og en god helg! Kunne ikke vært mer enig Det burde bare skje oftere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #847 Del Skrevet 11. juli 2010 Nå stikker jeg på ferie. God sommer God ferie Friggster, håper du får masse og varme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #848 Del Skrevet 11. juli 2010 Jeg synes mer enn litt synd på tenåringen vår som reiste til Bulgaria på torsdag sammen med kjæresten og en gjeng kompiser - der nede regner det nemlig, så og si hele tida Så tragisk, der går en og gleder seg til tur i månedsvis, og tror en har garantert for sol og varme, første turen uten voksne tilogmed - også regner det??!? Det er jo ikke noe å gjøre på der nede uten sol sier han, alt som er er jo en strand (og en haug med barer da, men det har jeg ikke tenkt å tenke på ) Nei da takker jeg meg til skyene vi har her idag, det er ihvertfall varmt og fint Jeg skal ta med meg stampen med klær for å brette ute, husarbeid er ikke så verst når en slipper å gjøre det inni huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #849 Del Skrevet 13. juli 2010 Her telles det ned til ferie, bare 3 små arbeidsdager igjen så er det 14 deilige fridager som venter meg De ukene har vi ingen spesielle planer, men vi har lille superprinsesse her - så det blir vel ikke noe problem å få tida til å gå Vi har snakket litt om en liten tur til sørlandet, men det blir spontane greier; vi reiser nemlig ikke uten at har tenkt å være der sammen med oss Ellers blir det småturer som Kongeparken, sommerfuglparken, badeanlegget her hjemme, strandturer (forhåpentligvis) og sånne ting...bestisen hennes er også hjemme i neste uke, så det er mulig det blir telttur i hverandres hage, felles middager og sånne koslige ting Jeg gleder meg til å ha allverdens tid til familie, venner og kjæresten Etter 14 dager hjemme skal jeg 1 uke tilbake i jobb, da begynner jeg i den nye stillingen så det blir jo ganske så spennende Så reiser vi til Santorini på lørdagen, 14 deilige dager i sol og varme - da skal det ikke gjøres mye fornuftig Jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. juli 2010 #850 Del Skrevet 14. juli 2010 Så deilig å snart ha ferie! :dåne: Jeg kjenner på kroppen at det er leeenge til det er min tur, neste år blir det ikke så sen ferie på meg!! Nå skal vi riktinok på en liten langhelg siste helga i juli, men likevel! Den ordentlige ferien begynner ikke før om fire og en halv uke til... Hva er sommerfuglparken? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #851 Del Skrevet 20. juli 2010 Så deilig å snart ha ferie! :dåne: Jeg kjenner på kroppen at det er leeenge til det er min tur, neste år blir det ikke så sen ferie på meg!! Nå skal vi riktinok på en liten langhelg siste helga i juli, men likevel! Den ordentlige ferien begynner ikke før om fire og en halv uke til... Hva er sommerfuglparken? :klø: Sommerfuglparken er fantastisk Mannen som driver stedet reiser rundt om i verden og samler inn sommerfugllarver som han klekker frem her i Norge. Stedet har han åpnet for publikum og er en liten tropisk skog midt på vestlandet Sommerfuglene flakser rundt deg, store og små - i alle verdens farger, er du heldig kommer de og setter seg på deg Sjekk bildene mine på FB, det ligger et album fra sist gang vi var der Ellers kan du google sommerfuglparken, tror de har en nettside også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #852 Del Skrevet 20. juli 2010 HJELP!!! Vi får besøk av en kokk (som vet jeg også er kokk) og kjære har sagt jeg kan lage middag til oss Hva skal jeg lage?? Herreminhatt, jeg har totalt angst her :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. juli 2010 #853 Del Skrevet 21. juli 2010 HJELP!!! Vi får besøk av en kokk (som vet jeg også er kokk) og kjære har sagt jeg kan lage middag til oss Hva skal jeg lage?? Herreminhatt, jeg har totalt angst her :dåne: Slapp av og pust med magen!!! Det er nok første bud, så går resten helt fint! Erfaringsmessig vet jeg at mange kokker synes så og si all mat de slipper å lage selv er helt strålende! (Dette har jeg lært fra min mamma, som også er kokk). Så gå for noe du vet du er god på, og la den andre kokken slappe av og nyte å få servert mat uten å jobbe for det selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 21. juli 2010 #854 Del Skrevet 21. juli 2010 Enig med Neferet! Og du er jo god på å lage mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 21. juli 2010 #855 Del Skrevet 21. juli 2010 Lag indisk! (Jeg sikler fortsatt når jeg tenker på en gang du fortalte om alt du skulle lage når du skulle servere indisk ) jeg prøvde å finne sommerfuglparken , men står bare at den er stengt i 2009?! Vet du om den er åpnet igjen? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 21. juli 2010 #856 Del Skrevet 21. juli 2010 Sommerfuglparken har vel alltid vært åpen vel? :klø: Men ring dem *Aprin* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #857 Del Skrevet 21. juli 2010 sommerfuglparken stengt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #858 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) hvor ble ferien min av da?! Bare 2 små dager igjen(+ helg vel og merke) før 5 dager med jobb venter...Så reiser vi Oh, jeg må begynne å pakke Jeg er egentlig megainnstilt på å ha ferie frem til vi reiser...Men det blir sikkert gøy å begynne i den nye stillingen også.. *prøver å overbevise seg selv* Dagene flyr når vi har fri også, det er jo ikke sånn at tida står stille akkurat når lille superprinsesse er i hus :dåne: For et aktivt barn, ikke rart hun er tynn - kansje jeg skal sette skrittelleren min på henne..bare for å se hvor galne de faktisk er *ler* Det som er deilig, er jo at vi har fått gjort unna en hel masse ting som har stått på vent, så selv om sola ikke akkurat har vært kjempeaktiv så har det tross alt vært fine fridager! Men enda står terrassedøra i gangen mellom ungene sine soverom umalt....og kjelledøra skulle hatt et strøk til *blæh* Jeg får ta det i forbindelse med terrassebygging - til våren Noen små utflukter har det blitt, selv om vi droppa sørlandet og dyreparken + at sommerfuglparken viste seg å være stengt *sukk* Mulig det blir en tur til Kongeparken i helga istedet Søndag hadde vi en fantastisk dag sammen med foreldrene mine, vi tok båt ut til ei lita øy her, var på stranda, gikk tur og spiste verdens beste komler Vi inviterte og de betalte - fin ordning *ler* Igår var den store ryddedagen; rommet til speedy sto for tur - ommøblering, ny pult, nye kasser til hyllene og en stor hvit kiste til å ha pledd, puter og sengeteppe oppi Det ble så fint!! Det er ikke helt ferdig enda, men så nærme som vi er nå har vi ikke vært før! Hun har hatt overnattingsbesøk av bestisen inatt, og i hele dag har de lekt og lekt på "det nye rommet" Jeg var innom og kikka istad når de pilte ut i lekehytta med armene fulle av dukker *kremt* det var ikke så fint idag som igår når de la seg Noen har en opprydningsjobb i sikte.............og det er ihvertfall ikke meg Jeg har unnagjort dagens treningsøkt, og nyter stillheten og en kopp kaffe latte med kaneldryss *namnam* Mannen er og maler trappa til svigermor sammen med eldstemann, så akkurat nå har jeg huset helt for meg selv. Vovvis ligger på plenen og sover, stakkar lille puslingen min! Igår var vi hos dyrlegen, han har nemlig vært ekstremt opptatt av rompa si i det siste så vi var redd det var makk eller orm i magen hans! Det viste seg å være noe enda eklere; tette analkjertler Dyrlegen barberte hele bakenden hans for å se, og det viste seg at den ene kjertelen hadde det gått hull på, så betennelsen hadde pressa seg gjennom huden og laget et stort hull ved siden av rumpehullet hans Han har nok hatt kjempevondt når det skjedde, men vi kunne jo ikke se noe - han er en pelsdott utav en annen verden, og vi får ihvertfall ikke sjekke rompa hans, den er han superredd for!! Så enden på visa var at dyrlegen proppet han full i antibiotika og smertestillende (i tillegg til bedøvelse) så hunden er fortsatt ikke seg selv...stakkar liten, han ser helt forkommen ut - kjære sier han sikkert føler seg skjendet Tross alt var bakdelen hans store stolthet - og nå er han litt sånn "herr bukseløs" med den nakne rumpa si Det vokser nok fort ut igjen, og når bare antibiotikaen får gjøre jobben sin så blir han nok seg selv igjen *trøster seg selv* Han er et plagsomt lite vesen, men hjelpe meg så glad vi er i han Endret 29. juli 2010 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 2. august 2010 Forfatter #859 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) 1. arbeidsdag etter ferien - jeg er spent nå!! Endret 2. august 2010 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. august 2010 #860 Del Skrevet 2. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå