Diddles Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #601 Del Skrevet 3. januar 2010 Nå har jeg lest meg gjennom førjulstid, jul og nyttår her, koselig! Håper tankene og ønskene dine for 2010 går i oppfyllelse! Vi har hatt en særdeles fin jul ja - kanskje det er sammenlignet med fjorårets heller vonde jul som gjør at denne føles magisk men kost oss har vi ihvertfall gjort Noen har også kost seg for mye, så nå er det tilbake til knekkebrød, vann og altfor mye trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 3. januar 2010 #602 Del Skrevet 3. januar 2010 Å, dakar hamsteren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #603 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRRRRRRRRRRHHHHHHHHHHHHHHHHH Jeg er omtrent levende død Endret 4. januar 2010 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. januar 2010 #604 Del Skrevet 4. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #605 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Du det var flere som lo av dette trøtte trynet idag, selv om jeg har pyntet meg og alt "Hvorfor har du ikke bukser på deg" var det et lite gull som sa idag (for the record så hadde jeg strømpebukser, jeg gikk ikke naken ) og jeg svarte "fordi jeg har pyntet meg med kjole" - snakk om å smelte hjertet når det kjapt kommer tilbake "du trenger jo ikke pynte deg, du er alltid fin du" Gjett hvem som fikk en bamseklem Små barn gjør underverker for selvtilliten!!! Jeg kjenner det sitter langt inne å gå tur med vovvis før jeg skal på trening MEN, får se på det som ekstra trim - og det trengs No more goodies på meg resten av januar, nå skal vekta NED!!! Erklærer herved januar for snopefri *holder seg selv i nakken* Endret 4. januar 2010 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #606 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg da, skulle bare ta en liten høneblund ( ) på sofaen........ ..................og våknet nå Det var de tankene om å bake rundstykker som har slitt meg ut tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #607 Del Skrevet 10. januar 2010 Hvorfor må helgene gå så fort?! Jeg nyter sånn alenetid med mannen at før jeg vet ordet av det så er det søndag, kveld og tid for loppekassa Vil ha meeeeer - vil ha helga i repriiiiiseeee!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #608 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Mandag morgen og - la det hjelpe, kjapt Endret 11. januar 2010 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #609 Del Skrevet 11. januar 2010 naaa - jeg vil ha et pygmèpinnsvin Sett noe så nussalig da?!? *smelt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. januar 2010 #610 Del Skrevet 12. januar 2010 :dåne: Så utrolig fin!!!!! :rødme: Jeg vil også ha et!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 12. januar 2010 #611 Del Skrevet 12. januar 2010 naaa - jeg vil ha et pygmèpinnsvin Sett noe så nussalig da?!? *smelt* Åååå...så søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #612 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) For en alldeles dustete start på en helg jeg har gledet meg til siden søndag når jeg la meg :dåne: På plass hos kiropraktoren idag morges tømmer jeg utav meg frustrasjonen min om at jeg føler det er likt i skuldera som det var og blablabla Kiropraktoren smiler litt og sier det er helt normalt å føle det stopper opp, men han motbeviser at det er det som har skjedd med å vise meg journalen min og ta de samme testene som sist for å vise progresjonen - Jeg ser også at skuldera er mye bedre, faktisk 80 - 90 % frisk ifølge han, det mangler bare liiitegrann på bevegelighet så er vi imål Så tar jeg opp at jeg har hatt vondt i bekkenet etter han begynte å knekke det opp (rare greier når du går for å behandle skuldera også tar de bekkenet med i beregningen ) ihvertfall mente han det var sårt fordi bekkenet begynte å bevege seg etter å ha vært støkk så lenge Han undersøker, trykker og vrir og sier bekkenet mitt kjennes fint ut, bare litt stivt så han knekker en gang til. Så spør han meg om jeg kan vise hvor det gjør vondt, jeg viser og han trykker litt - tror dere ikke han finner betennelse??? Jeg hyyylte av smerte! Nå er det visst normalt at det blir litt betent når noe knekkes opp etter lang tid, og det vil gå over - men jiiiiz da, for en start på helga! Så den som måtte gå hjem og legge seg i senga med ispose på korsrygg og bekken, det var meg Ikke jobb og ihvertfall ikke fredagsspinning Det er sårt og ømt uansett om jeg går, sitter eller ligger - og nå måtte jeg ha en pause fra isposen for å tine rompa mi opp litt Jeg har legetime kvart på to idag for å se om jeg kan få noen svar på hvorfor jeg er trøtt og tung i kroppen hele tida, og hvorfor vekta mi ikke rokker seg! Det er nemlig mye stoffskifteproblemer i familien, og sist jeg var hos legen (for ørten mnd siden *kremt*) så var stoffskiftet mitt litt for lavt Så idag har jeg altså tatt masse blodprøver, for å sjekke nivået på alle mulige rare greier, og skal prøve å bytte pillemerke for å se om det kan hjelpe..noen p-piller gjør jo at en legger på seg lettere, og disse jeg går på har iallefall bidratt her i gården :slåss: Så da vil jeg prøve de bestis går på, som hun ihvertfal er superfornøyd med De er som Trionetta, bare enda mildere visst Verdt et forsøk!! Skikkelig overhaling idag - håper det hjelper! Det er så tungt å være konstant trøtt og sliten Endret 15. januar 2010 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 15. januar 2010 #613 Del Skrevet 15. januar 2010 Auauauau, det hørtes ikke noe godt ut i det heeeele tatt! Kjedelig da at du skal ha legetime - hvis ikke hadde jeg kommet på sykebesøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #614 Del Skrevet 15. januar 2010 Auauauau, det hørtes ikke noe godt ut i det heeeele tatt! Kjedelig da at du skal ha legetime - hvis ikke hadde jeg kommet på sykebesøk Ja jeg tenkte på det samme Nei nå skjønner jeg hvordan dere gravide har det, er det halvparten så vondt som dette så synes jeg synd på dere Blæææææææææææh!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 15. januar 2010 #615 Del Skrevet 15. januar 2010 Ja jeg tenkte på det samme Nei nå skjønner jeg hvordan dere gravide har det, er det halvparten så vondt som dette så synes jeg synd på dere Blæææææææææææh!!! Du får gi beskjed en annen dag du er syk eller noe sånn - I'm available! *kjeder meg* Bekkenvondt er ikke noe godt nei Og jeg synes synd på meg selv - og deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 15. januar 2010 #616 Del Skrevet 15. januar 2010 Hvordan gikk det i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #617 Del Skrevet 15. januar 2010 Hvordan gikk det i dag da? Jeg vet ikke så mye enda, får svar på prøvene over helga - laboratoriet på sykehuset hadde tatt tidlig helg Men de har testet for stoffskifte, B12, folat, jern, jod og en ting til :klø: så får vi se....Håper jo selvsagt alle prøver er fine Legen skjønte meg godt at jeg ikke kunne ha det sånn! Nye p-piller er på plass ihvertfall, spent på å se om de er annerledes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 15. januar 2010 #618 Del Skrevet 15. januar 2010 Er jo greit å sjekke da At *Aprin* og jeg er enige i at vi tre må møtes en kveld - we must plan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #619 Del Skrevet 15. januar 2010 Er jo greit å sjekke da At *Aprin* og jeg er enige i at vi tre må møtes en kveld - we must plan Jaaaaaaaaaa :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #620 Del Skrevet 16. januar 2010 *hvisker* ...noen sneik seg på spinning idag... Jeg har elendig viljestyrke når det kommer til å holde meg vekke fra treningssenteret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå