Gå til innhold

Diddles


Diddles

Anbefalte innlegg

Ja jo, du sier noe der :fnise: Jeg pleier altså å synes det er greit å gjøre husarbeid, er visst bare litt lat idag :gjeiper:

Vi har fått tak i stellebordet/ kommoden vi hadde bestemt oss for brukt på Finn :hoppe: 1200 kr istedet for 3000 - sånn liker vi :jepp: Skal hente den på fredag eller lørdag, og sniker meg en tur på Ikea i samme slengen :nigo:

Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I følge alle rundt meg hadde jeg typisk guttemage, men ul og fødsel viste en herlig liten jente. Så jeg tror helt klart at du har en liten tulle i magen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nettopp vært på 3D UL. :jepp: Selv om det koster en del synes jeg så absolutt det var verdt det. :rodmer: Jeg ble om mulig enda mer forelsket i lille krek i magen. :hjerte: Så jeg sier at dersom dere har råd til det, gjør det!

Åh, finn-shopping er så gøy. Jeg får alltid god samvittighet når jeg har handlet noe der. Man sparer jo tross alt penger selv om man shopper. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Uuuuuu, skal du på IKEA? *smile fint*

Har dere forresten kjøpt vogn? For Barnas Hus har kampanje nå at om man handler vogn for over 3000 så får man med Odenwalder dunpose! :nigo:

Gleeeeder meg til i morgen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge alle rundt meg hadde jeg typisk guttemage, men ul og fødsel viste en herlig liten jente. Så jeg tror helt klart at du har en liten tulle i magen. :)

Ah, herlig å høre noen med den erfaringen si det :hjerte: JFor all del, uansett kjønn så er h*n så alldeles :hjerte: lig velkommen - men det hadde vært greit om kjønnet stemte nå :fnise:

Mamma sier det nok er fordi jeg ikke har lagt noe særlig på meg andre steder at magen stikker sånn ut, ikke vet jeg, annet enn at jeg er fornøyd ;)

Vi har nettopp vært på 3D UL. :jepp: Selv om det koster en del synes jeg så absolutt det var verdt det. :rodmer: Jeg ble om mulig enda mer forelsket i lille krek i magen. :hjerte: Så jeg sier at dersom dere har råd til det, gjør det!

Åh, finn-shopping er så gøy. Jeg får alltid god samvittighet når jeg har handlet noe der. Man sparer jo tross alt penger selv om man shopper. :fnise:

Jeg har som sagt lyst, og det blir ofte sånn som jeg vil :fnise: Kan ikke vente så lenge da kanskje? Er vel ei grense for hvor mye en får se hvis jeg venter for lenge, knøtti vokser jo endel fremover...

Finn-shopping er gode greier, nå fant jeg nettopp vogna vi vil ha også til halve prisen :nigo: Satser på vi får den også :jepp: Vi skulle få ny fra butikken med 30 % avslag pga utgående farge, men det er 2 mnd siden de ringte til leverandøren for å høre om det var flere igjen...Jeg har vært innom butikken x antall ganger for å spørre om de har hørt noe mer, nå gidder jeg ikke vente lenger når jeg finner vogna billigere på Finn :snurt: Mangler bagen da, men den kan vi jo kjøpe ny når vi kjøper vogna brukt :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuuuuu, skal du på IKEA? *smile fint*

Har dere forresten kjøpt vogn? For Barnas Hus har kampanje nå at om man handler vogn for over 3000 så får man med Odenwalder dunpose! :nigo:

Gleeeeder meg til i morgen :hoppe:

Ja jeg tenkte det, ihvertfall hvis det er plass til kommoden pluss litt til i bilen :sjenert: Vi er ikke kjent for å ha biler med stor bagasjeplass.........kremt..........Ville du være med kanskje??

Nei vogna lar vente på seg, men jeg fant som sagt en på Finn til halv pris, så jeg håper vi får den :jepp: Tror ikke vi skal ha dunpose rett og slett, tenker det holder med lammeskinn, dundyne og ullteppe til vinteren :klo: Det holdt når jeg var liten ihvertfall :ler:

Gleder meg også til imorgen :hoppendeglad:

Grattis med dagen her inne også forresten :bursdag::klemmer:

Edit: skrivefeil er jeg god på...

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk faktisk unna endel husarbeid her når jeg krekte meg igang:

Rydde knøtti sitt rom - :jepp: men bare begynt på...

Brette og legge på plass klær :jepp:

Rydde og vaske badet :jepp:

Rydde og vaske kjøkken :jepp:

Rydde stua og gangen :jepp:

Re opp sengene :jepp:

Lage middag :jepp:

Vaske og henge opp klær :jepp: 4 maskiner faktisk!

Da er det bare å tørke støv igjen, så er det alldeles kjempebra her :nigo: Men det tar jeg en annen dag, for ikveld er det klubb...nå må vovvis få mat, så skal jeg rydde litt til på knøtti sitt rom før jeg må gjøre meg klar :) Kjære har vært i Oslo idag, og flyet er selvsagt 1 time forsinket - som vanlig :daane: Så han kommer hjem rett etter jeg har gått :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Ja jeg tenkte det, ihvertfall hvis det er plass til kommoden pluss litt til i bilen :sjenert: Vi er ikke kjent for å ha biler med stor bagasjeplass.........kremt..........Ville du være med kanskje??

Nei vogna lar vente på seg, men jeg fant som sagt en på Finn til halv pris, så jeg håper vi får den :jepp: Tror ikke vi skal ha dunpose rett og slett, tenker det holder med lammeskinn, dundyne og ullteppe til vinteren :klo: Det holdt når jeg var liten ihvertfall :ler:

Gleder meg også til imorgen :hoppendeglad:

Grattis med dagen her inne også forresten :bursdag::klemmer:

Edit: skrivefeil er jeg god på...

Ehm nei... men om du skal på IKEA, om du kunne tatt med en liten ting til meg? :engel:

Lammeskinn, dundyne og ullteppe hadde vi før det ble kaldt. Det hadde ikke holdt på knøttet her om vinteren ihvertfall, men kanskje det holder på deres :) Og etter at vi måtte over fra bagen til sportsvogn så kjøpte vi pose til å ha om våren også for skinn og dyne i sportsvogn = kalde føtter her i gården :fnise:

Og tuuuusen takk! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at lammeskinn, dyne og ullteppe som regel ikke holder i vogner om vinteren, har en tendens til å bli kalde glipper. Men dere kan jo prøve og se hvordan det går for dere.

Jeg la heller ikke på meg annet enn på magen, så det kan se ut til at våre svangerskap er ganske like sånn sett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra jeg fikk igjen på skatten :hoppendeglad:

....og når vi trekker fra restskatten til kjære er vi fortsatt noen tusenlapper på plussiden :tommelopp: Selv om det beste hadde vært at han i allefall hadde gått i null :sjenert: Men jeg :danser: litt for at vi ihvertfall er på pluss likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm nei... men om du skal på IKEA, om du kunne tatt med en liten ting til meg? :engel:

Lammeskinn, dundyne og ullteppe hadde vi før det ble kaldt. Det hadde ikke holdt på knøttet her om vinteren ihvertfall, men kanskje det holder på deres :) Og etter at vi måtte over fra bagen til sportsvogn så kjøpte vi pose til å ha om våren også for skinn og dyne i sportsvogn = kalde føtter her i gården :fnise:

Og tuuuusen takk! :klemmer:

Vil bare si at lammeskinn, dyne og ullteppe som regel ikke holder i vogner om vinteren, har en tendens til å bli kalde glipper. Men dere kan jo prøve og se hvordan det går for dere.

Jeg la heller ikke på meg annet enn på magen, så det kan se ut til at våre svangerskap er ganske like sånn sett. :)

Pysepusen: Klart jeg kan handle for deg om vi stikker på Ikea :jepp: Bare det ikke er mengder du skal ha (nå sa du en liten ting, så da er det vel ikke mengder :fnise:) Har nemlig en mistanke om at bilen blir passe full med kommoden og det jeg...eeehhh jeg mener vi skal ha selv :sjenert:

Jeg tenkte dyne og sånn så lenge vi har bagen, men når jeg tenker meg om så ligger hun vel bare i bagen frem til hun er et halvt år - og da er det jo vinter :daane: Bæsj, må jeg krype til korset og kjøpe pose likevel altså?! :dry: Vil jo ikke hun skal fryse heller....

Nòtt: Hvis vinteren ikke blir så kald den har vært de siste årene så kan det jo være det går, men vet ikke om jeg vil ta sjansen når Pysepusen har prøvd og endt med kalde føtter :filer: Vi får vel få tak i en pose når vinteren kommer da ;) Den tid den sorg :fnise: Først skal vi ha en alldeles herlig vår, sommer og høst :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Tusen takk snuppa! Skal finne link i kveld når dataen en på!

Det er faktisk vinden her som gjør at pose er bra, uansett om hun ligger i bag eller sportsvogn. For det blir ikke lunt ellers... Men vi begynte altså med pose en god stund før det nærmet seg minusgrader og det har vi her uansett hvordan vinteren er. Så om dere må kjøpe vogn på Barnas Hus er det jo en god deal å få med en pose gratis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som sagt lyst, og det blir ofte sånn som jeg vil :fnise: Kan ikke vente så lenge da kanskje? Er vel ei grense for hvor mye en får se hvis jeg venter for lenge, knøtti vokser jo endel fremover...

Finn-shopping er gode greier, nå fant jeg nettopp vogna vi vil ha også til halve prisen :nigo: Satser på vi får den også :jepp: Vi skulle få ny fra butikken med 30 % avslag pga utgående farge, men det er 2 mnd siden de ringte til leverandøren for å høre om det var flere igjen...Jeg har vært innom butikken x antall ganger for å spørre om de har hørt noe mer, nå gidder jeg ikke vente lenger når jeg finner vogna billigere på Finn :snurt: Mangler bagen da, men den kan vi jo kjøpe ny når vi kjøper vogna brukt :Nikke:

Det aller beste er vel å ta det mellom 28 og 30 ca. Vi var 28+4. Da har hun blitt stor nok til at man kan se alt, samtidig som at hun ikke er for stor så hun ser ut som en alien. :fnise: Lille krek lente seg mot UL-dingsen da vi var der, og det var IKKE et vakkert syn. :ler:

Åh, deilig å finne på finn da. :hoppendeglad: Hvilken vogn er det dere skal ha? *nysgjerrig*

Ha en fin tur på Ikea! :shopping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det aller beste er vel å ta det mellom 28 og 30 ca. Vi var 28+4. Da har hun blitt stor nok til at man kan se alt, samtidig som at hun ikke er for stor så hun ser ut som en alien. :fnise: Lille krek lente seg mot UL-dingsen da vi var der, og det var IKKE et vakkert syn. :ler:

Åh, deilig å finne på finn da. :hoppendeglad: Hvilken vogn er det dere skal ha? *nysgjerrig*

Ha en fin tur på Ikea! :shopping:

Må kanskje snu meg rundt og bestille da, jeg er jo 26 + 2 idag...

Vi har bestemt oss for Babyjogger City Elite etter mye prøving...vi har biler med lite bagasjeplass i, så vi måtte lete litt for å finne en vogn som gikk inn i bagasjerommet - drømmen min var Mountain Buggy, men den måtte jeg se langt etter :gjeiper: Skal være bra denne vogna her også, satser på det - og så er den jo endel billigere en MB :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plan for dagen:

Begynne på månedsplan og bildedokumentasjon

Støvsuge :jepp:

Vaske siste maskinen med klær :jepp:

Brette klær :jepp:

Gå tur med vovvis

Treffe Pysepusen på kafe :hoppe:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Heldig du som fikk igjen på skatten, kommer ikke inn på altinn jeg :( Snøft.

Ser ut som du har mange og interessante (ok, husarbeid er kanskje ikke SÅ gøy, men akk så deilig når det er gjort!) planer for dagen, kos deg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heldig du som fikk igjen på skatten, kommer ikke inn på altinn jeg :( Snøft.

Ser ut som du har mange og interessante (ok, husarbeid er kanskje ikke SÅ gøy, men akk så deilig når det er gjort!) planer for dagen, kos deg :jepp:

Jeg prøvde flere ganger igår jeg også, og plutselig kom både jeg og kjære innpå :nigo: Godt med penger igjen, trenger de nå fremover ;)

Husarbeid er egentlig ganske kjedelig, men ja - det er deilig når det er gjort :Nikke: Nå har jeg bare å gå tur med vovvis igjen, så kan jeg slappe av litt før kafè og :skravle: med gode Pysepusen :hjerte: Det er jo egentlig derfor jeg er sykemeldt, for å få muligheten til å slappe litt av innimellom, sånn at bekkenet og kynnerene roer seg :sjenert: Igår var jeg særdeles lite flink til akkurat det, og fikk straffen utpå ettermiddagen og kvelden :grine: Det kjennes foreløpig greit ut idag, men så har jeg bare vært oppe i 2 timer også :fnise: Nei, jeg får ut å gå mens det er noenlunde vær, jeg har glemt regntøyet mitt på jobb, så vi får håpe det holder seg!!

Ble sånn små-våryr når jeg var ute i sted og så at krokusene og påskeliljene jeg plantet i høst spirer som bare det på plenen vår :strix: Denne årstida er bare fantastisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå så herlig når krokusene begynner å titte opp av bakken :hoppe:

Er nok ennå en stund til vi ser noe til de her... sånn som det har snødd siste døgnet :rasende:

Jeg og vil ha vår nå!

Kos deg på café senere i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sååååå koselig på kafe i dag! :strix: I love to hang with my Diddles! :hoppendeglad:

Handleliste IKEA:

Denne og denne - om du har plass? :nigo:

Takk i lige så, du er et stk fantastisk menneske å ha i livet :strix: Jeg er heldig jeg :hjerte:

Det ser absolutt overkommelig ut det du har satt opp på handlelista, consider it done my dear :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...