Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

Gravidbilde nr to var litt typisk deg. I alle fall hva jeg har sett ut fra bryllupsbildene :jepp:

Og det siste bildet: :hakeslepp: For en stor mage :ler:

Nyfødtbilder er jo bare nyydelige da :hjerte:

Ja det er det bildet jeg liker aller best :rodmer: Må nok prøve meg på noe sånn :fnise:

Det siste bildet er nok tatt av ei rett før termin :ler: Den er imponerende ja :daane:

Nyfødtbilder er bare vakkert - må ha!!

Nå må jeg gå på jobb...ha en fin dag alle i hopa :) Senere er det jordmor og kiropraktor :haar: Spørs hva de sier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, fiiiine bilder. :rodmer: Her i gården blir det ikke gravidbilder (en kropp stappfull av vann egner seg ikke til sånne bilder synes jeg :sjenert: ), men nyfødtbilder blir det kanskje. Det er jo nydelig!

Lykke til hos begge to. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hos jordmor og kiropraktor i dag!

Gravidbilder er kjempefint. Liker best de der man dekker seg til litt - men ikke for mye!

Nyfødtbilder vurderes her i gården og... Det er jo så vakert og fredelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer jeg hjem til deg!:-)

Og nei, ingen baby på vei her, men lang perm!

Lykke til idag!:-D

Gleder meg :hoppendeglad:

Og du, jeg måtte bare trekke litt i deg når du nevnte permisjon sammen :ler: Regner med du hadde sagt det på annet vis om du var gravid..

Nå stikker jeg en tur bort i døra til søs og mini før jordmor - tataaaa :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pysepusen

haha, ammetåka mi passer ikke sammen med tull :skratte: Meeeen om formen min er som sist svangerskap så skal vi ikke se bort fra at vi er hjemme samtidig til neste år heller :fnise: Håper jo nestemann sitter like kjapt som tutta di :tommelsmil:

Har alt sammen gått fint i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, ammetåka mi passer ikke sammen med tull Meeeen om formen min er som sist svangerskap så skal vi ikke se bort fra at vi er hjemme samtidig til neste år heller Håper jo nestemann sitter like kjapt som tutta di

Har alt sammen gått fint i dag?

:fnise:

Ja vi satser på nestemann er på plass fortere enn du får sukk for deg - når dere bestemmer dere vel og merke ;) Hadde jo vært gøy om det klaffa sånn at vi var hjemme på likt :Nikke: Jeg skal ikke ut i jobb igjen før august 2012, og da bare i 60 % etter planen :nigo:

Alt gikk bra hos jordmor, urinprøve og blodprosent var helt som det skulle og blodtrykket mitt holder seg lavt og stabilt :) Jeg ligger helt på streken i forhold til symfysemål, og knøtti har sterk og fin hjertelyd (jeg er fortsatt ikke helt trygg på at det virkelig er ei jente, for hjertelyden ligner mistenkelig på gutt....og alle sier jeg har guttemage :overrasket: Så vi får se hva som kommer ut :fnise:) Jeg har lagt litt på meg siden sist, men hun mente det var mest vann etter flyturen, så jeg skulle ikke stresse noe med det..men allikevel; jeg hiver meg på fruktfatet igjen og kjører snopefritt de neste ukene for å se om det stabiliserer seg litt, vil jo ikke legge på meg mer enn jeg må :sjenert: Til nå er det 7 kg, så det er jo ikke skremmende mye fordelt utover antall mnd jeg har vært gravid, men 3 av de kiloene har kommet etter turen :overrasket: Jeg har fortsatt 14 uker igjen, så det er jo ikke nødvendig å gjøres på :fnise:

Ang. kynnere og måling av livmorhals ble vi enige om å vente 2 uker og se, for de siste dagene har kynnerene roet seg ned (etter jeg ble sykemeldt) og da mente jordmor det var dumt å provosere frem nye med en sjekk :sjenert: Så rådet er fortsatt å la treningen ligge, og være forsiktig med sex :sukk: Så da vet jeg hvordan det er å leve i sølibat, sånn omtrent ihvertfall - det er ikke noe for meg :daane:

Håper du og den fiiine magen har hatt en fin dag Diddles!!

Idag har vært en god dag søte :klemmer: Kjenner jeg har godt av å ta det litt mer med ro, og kiropraktoren syntes også jeg så bedre ut idag enn på lenge :) Fint å få et sånn kompliment istedet for "jeg synes du ser sliten ut" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyen vår har ekstremt med klær :hoho: Plutselig fikk jeg litt pænik for at det er en gutt likevel, da må han nok ha på seg litt ukurante klær de første dagene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyen vår har ekstremt med klær :hoho: Plutselig fikk jeg litt pænik for at det er en gutt likevel, da må han nok ha på seg litt ukurante klær de første dagene :fnise:

Samme her! :daane: Han godeste mener vi skal bruke jenteklærne uansett, helt til gutten er så stor at han klarer å si ifra/protestere selv. Jeg er ikke helt enig.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Her i huset har vi også altfor mye klær. Det blir vel litt sånn når det er første barnebarnet på alle sider. :ler:

7 kg er jo ikke verst det da. Jeg ligger miiiilevis foran deg. :sjenert:

Må også si meg enig i at du har en veldig typisk guttemage, men de sier jo det bare er tull, så vi får satse på at det er en jente inni der allikevel. :Nikke: Har dere noen planer om 3D UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 kg er jo nesten ikke noe vektoppgang å snakke om egentlig. Selv om det ikke er gøy å se vekta øke. Viktigste å passe på er at den ikke raser avgårde...

Tror nok det er en frøken i magen din jeg - ville ikke lagt så mye i det der med guttemage og jentemage egentlig. Det var også for tidlig for jordmoren på den første UL'en å si noe sikkert om det var gutt eller jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! :daane: Han godeste mener vi skal bruke jenteklærne uansett, helt til gutten er så stor at han klarer å si ifra/protestere selv. Jeg er ikke helt enig.. :rolleyes:

:fnise: han høres veldig fornuftig ut han godeste :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er litt rart at du har en jente i magen, for du har virkelig guttemage :jepp:

:daane: alle sier det!! Jeg må innrømme jeg blir litt oppgitt om denne babyen plutselig er en gutt likevel - hvor ofte skal h*n skifte kjønn liksom?! :roll:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:fnise: Her i huset har vi også altfor mye klær. Det blir vel litt sånn når det er første barnebarnet på alle sider. :ler:

7 kg er jo ikke verst det da. Jeg ligger miiiilevis foran deg. :sjenert:

Må også si meg enig i at du har en veldig typisk guttemage, men de sier jo det bare er tull, så vi får satse på at det er en jente inni der allikevel. :Nikke: Har dere noen planer om 3D UL?

Besteforeldrene har ikke engang begynt her, bare en viss alldeles besatt gravid kvinne :ler:

Nei jeg synes heller ikke 7 kg er så veldig mye, men når 3 av de kom på i løpet av 2 uker så er det kanskje litt mye :fnise: Satser på at vannet som inntok kroppen min på flyturen forlater meg snart, jeg er ihvertfall s-t-r-e-n-g med meg selv for tida :regler: Null jus og påskemarsipan, kun vann og frukt utenom måltidene - her skal vekta stabilisere seg igjen :jepp:

De sier det bare er tull dette med gutte og jentemage, men jeg blir veldig usikker når alle sier jeg har typisk guttemage...kanskje jeg skal forberede meg på at det kan være hva som helst som kommer ut :ler: Jeg har litt lyst å ta 3D ul, men kjære mener det er bortkasta penger å bruke nå når det er såpass kort tid igjen :vetikke: Det er jo ganske dyrt...skal dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 kg er jo nesten ikke noe vektoppgang å snakke om egentlig. Selv om det ikke er gøy å se vekta øke. Viktigste å passe på er at den ikke raser avgårde...

Tror nok det er en frøken i magen din jeg - ville ikke lagt så mye i det der med guttemage og jentemage egentlig. Det var også for tidlig for jordmoren på den første UL'en å si noe sikkert om det var gutt eller jente.

Neida, det er ikke mye sånn i seg selv - men som sagt så økte vekta med 3 kilo på 2 uker, så det var vel helst det jm hang seg opp i :sjenert: Hun er jo selvsagt en tynn flis selv :gjeiper: Skal inn til ny kontroll om 2 uker, da satser jeg på at jeg ihvertfall ikke har lagt på meg enda mer...har jo 14 uker igjen, og hvis jeg skal fortsette å legge på meg over 1 kilo i uka så blir jeg enorm :daane: *grøss*

Satser på at hun har rett fra sist ul, hun leita jo opp mellom beina på knøtti og alt, og mente at siden jeg var nesten 20 uker ville det vist tydelig hvis det var en gutt :sjenert: Men altså, man har ingen garantier, har hørt om de som har vært på 3 ul og fått beskjed om at det var jente, og ut kom en gutt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør forresten en stakkar på når det eneste man har å gjøre er husarbeid - og det har jeg ikke lyst til?! :roll: For et dilemma, jeg har for mye tid til overs plutselig :daane: Ny opplevelse!! Må vel bare ta meg selv i nakken og gjøre noe fornuftig...det er bare det at det er så kjedelig :fnise:

Jeg har solt meg, tatt verdens lengste dusj og stelt føttene mine..igår støvsugde jeg og bretta klær..det betyr sikkert at jeg bør tørke støv idag *blæh* vil ikke!!! Rommet til knøtti er et salig kaos, men jeg har ikke lyst å rydde der heller :fnise: Men det må gjøres før vi kan begynne å pusse opp....Problemet er at det blir bare rotete igjen etter et par dager likevel :sjenert:

Nei, fram med støvfilla og grønnsåpevann :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydligvis ikke bare barna som må disiplineres litt i Diddles heimen :fnise:

En ting er at husarbeid er kjedelig... Den følelsen når man er ferdig med det - er derimot verdt en liten innsats av og til mener jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...