Gjest pysepusen Skrevet 9. november 2010 #1161 Del Skrevet 9. november 2010 Forresten så har jeg snakka med *Aprin* i dag og om det er greit for deg også så slenger jeg meg med når dere to skal møtes neste torsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. november 2010 #1162 Del Skrevet 9. november 2010 "Kjøre innvendig" hørtes fryktelig brutalt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 9. november 2010 #1163 Del Skrevet 9. november 2010 "Kjøre innvendig" hørtes fryktelig brutalt ut! Ja, når du sier det så, men det er en talemåte her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. november 2010 Forfatter #1164 Del Skrevet 10. november 2010 jeg blir nok nødt til å kjøre innvendig ser det ut for, selv om jeg er enig med Mazzi om at det høres brutalt ut Må vel bare venne meg til litt forskjellig fremover :dåne: Pysepusen: Det er bare gøy om du også vil komme neste torsdag Så langt tenkte jeg ikke engang, selv om vi prata om det på FB her om dagen Gleder meg Idag ble vi bare 7 barn på basen, fordelt på 3 voksne - så jeg benytter sjansen til å jobbe med observasjoner til foreldresamtalene i uke 47 Jeg valgte å kjøre hjem og jobbe, fordi da kan jeg ta en cowboystrekk om det skulle trenges Jeg er ualminnelig trøtt idag, det var fysisk vondt å stå opp..og da jeg i tillegg kom på at det er møte fra 17.30-20.30 ikveld så begynte jeg nesten å gråte Men det hjelper jo på om jeg får noen timer hjemme nå, ta meg en hvil og en dusj så tenker jeg Men først; observasjoner Så må jeg bare si at murveggen i stua blir amazing!!!!! Skal legge ut bilde når murerene tar pause Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. november 2010 #1165 Del Skrevet 10. november 2010 Observasjoner hjemme? Du observerer murveggen da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. november 2010 Forfatter #1166 Del Skrevet 10. november 2010 Blant annet Det er vel mer renskriving enn observasjoner (på barn) jeg driver med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. november 2010 Forfatter #1167 Del Skrevet 12. november 2010 Murveggen ble FANtastisk :dåne: Jeg er alldeles kjempefornøyd!!!!!! Fikk vaska stua og møblene og satt det meste på plass igår, det mangler bare taklister og noen bilder så er vi a`jour igjen Da venter vi bare på å få bestille nye møbler, det kommer til å bli dødsbra Idag har jeg seinvakt, og nyter en stille morgen..utrolig hvor mye det har å si altså, sove til 8 er magisk Snuppa skal i bursdagsselskap i ettermiddag også, noe som betyr store muligheter for en powernap når jeg kommer hjem i ettermiddag Gleder meg allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. november 2010 #1168 Del Skrevet 12. november 2010 Bare glede her jo! 7 uker på vei er du også, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. november 2010 #1169 Del Skrevet 12. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. november 2010 Forfatter #1170 Del Skrevet 12. november 2010 Helg ...og den skal nytes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. november 2010 Forfatter #1171 Del Skrevet 13. november 2010 Her åpnes helga med en tur på spinning, ukas første faktisk - men den skal nytes Utfordringen blir å holde meg nede i puls, jeg har en tendens til å ta fullstendig av og presse meg maksimalt fordi det er så gøy Så, mål for timen; ikke over 80 % i gjennomsnittspuls (kjedelig ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 13. november 2010 #1172 Del Skrevet 13. november 2010 You can do it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. november 2010 Forfatter #1173 Del Skrevet 13. november 2010 You can do it! Jeg klarte det 78 % i gjennomsnittspuls Svetta som en gris, det er tydelig at ting skjer i kroppen Det eneste jeg har lyst til nå er å sove, men det fins det ikke tid til...farsdagsgaver må kjøpes inn, vi må gå tur med vovvis og et hav av klær må brettes - igjen :slåss: Men så er det lørdag etterpå, så ikveld og imorgen kan vi bare kose oss og slappe av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 13. november 2010 #1174 Del Skrevet 13. november 2010 Takk for påminnelsen - jeg må skrive på kortet Oh du... en haug med klær her også igjen, kommer du eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. november 2010 Forfatter #1175 Del Skrevet 13. november 2010 Hormonella Jeg liker ikke meg selv som hormonella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 13. november 2010 #1176 Del Skrevet 13. november 2010 Hormonella Jeg liker ikke meg selv som hormonella :troeste: Prøv sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. november 2010 Forfatter #1177 Del Skrevet 13. november 2010 :troeste: Prøv sjokolade Har prøvt..ble bare kvalm Jeg vil være meg selv Satser på at film i armkroken til verdens beste mann og en god natts søvn gjør susen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. november 2010 #1178 Del Skrevet 13. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. november 2010 Forfatter #1179 Del Skrevet 13. november 2010 tør du å le av meg også du når jeg er sånn som dette?! Mer enn noen jeg bor sammen med tør i hvertfall Tøffingen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. november 2010 #1180 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg tør bare fordi jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå