Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

Gjest pysepusen

Forresten så har jeg snakka med *Aprin* i dag og om det er greit for deg også så slenger jeg meg med når dere to skal møtes neste torsdag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: jeg blir nok nødt til å kjøre innvendig ser det ut for, selv om jeg er enig med Mazzi om at det høres brutalt ut :haar: Må vel bare venne meg til litt forskjellig fremover :dåne:

Pysepusen: Det er bare gøy om du også vil komme neste torsdag :klemmer: Så langt tenkte jeg ikke engang, selv om vi prata om det på FB her om dagen :klaske: Gleder meg :hoppe:

Idag ble vi bare 7 barn på basen, fordelt på 3 voksne - så jeg benytter sjansen til å jobbe med observasjoner til foreldresamtalene i uke 47 :nigo: Jeg valgte å kjøre hjem og jobbe, fordi da kan jeg ta en cowboystrekk om det skulle trenges :sjenert: Jeg er ualminnelig trøtt idag, det var fysisk vondt å stå opp..og da jeg i tillegg kom på at det er møte fra 17.30-20.30 ikveld så begynte jeg nesten å gråte :sukk: Men det hjelper jo på om jeg får noen timer hjemme nå, ta meg en hvil og en dusj så tenker jeg :jepp: Men først; observasjoner :regler:

Så må jeg bare si at murveggen i stua blir amazing!!!!! Skal legge ut bilde når murerene tar pause :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Murveggen ble FANtastisk :dåne: Jeg er alldeles kjempefornøyd!!!!!! Fikk vaska stua og møblene og satt det meste på plass igår, det mangler bare taklister og noen bilder så er vi a`jour igjen :jepp: Da venter vi bare på å få bestille nye møbler, det kommer til å bli dødsbra :nigo:

Idag har jeg seinvakt, og nyter en stille morgen..utrolig hvor mye det har å si altså, sove til 8 er magisk :hjerte: Snuppa skal i bursdagsselskap i ettermiddag også, noe som betyr store muligheter for en powernap når jeg kommer hjem i ettermiddag :sove: Gleder meg allerede :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her åpnes helga med en tur på spinning, ukas første faktisk - men den skal nytes :jepp: Utfordringen blir å holde meg nede i puls, jeg har en tendens til å ta fullstendig av og presse meg maksimalt fordi det er så gøy :sjenert: Så, mål for timen; ikke over 80 % i gjennomsnittspuls (kjedelig :snurt::fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You can do it! :duskedame:

Jeg klarte det :nigo: 78 % i gjennomsnittspuls :fnise: Svetta som en gris, det er tydelig at ting skjer i kroppen :overrasket: Det eneste jeg har lyst til nå er å sove, men det fins det ikke tid til...farsdagsgaver må kjøpes inn, vi må gå tur med vovvis og et hav av klær må brettes - igjen :slåss: Men så er det lørdag etterpå, så ikveld og imorgen kan vi bare kose oss og slappe av :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:troeste: Prøv sjokolade ;)

:klemmer:

Har prøvt..ble bare kvalm :sukk: Jeg vil være meg selv :sur: Satser på at film i armkroken til verdens beste mann og en god natts søvn gjør susen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

:overrasket:

tør du å le av meg også du når jeg er sånn som dette?! Mer enn noen jeg bor sammen med tør i hvertfall :fnise: Tøffingen!!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...