Diddles Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #1101 Del Skrevet 29. oktober 2010 Å, det er litt herlig å være ny-gravid-trøtt også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #1102 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg vil til syden :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 29. oktober 2010 #1103 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hva? Liker du ikke været vi har i dag? Her var vi så leie av å være ute med vogna i dag at vi kjørte tur på siste hvilen - helt til der du jobber og litt lenger! Stakkar lillegutt som måtte sove hvilen sin i setet da Men vi var tørre og gode da vi kom hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #1104 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hva - har du vært der jeg jobber uten å komme på besøk???????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #1105 Del Skrevet 30. oktober 2010 Kjære ligger i senga og snorker, mens jeg måtte stå opp for en time siden og spise en stk ny opplevelse!! Det er ikke så farlig om jeg spiser ofte så lenge jeg tar av Kjære sier jeg bare må nyte det, for det kommer ikke til å vare Ikke kan jeg gå på trening heller, vondt i halsen og feber (igår) - her er det lagt inn forbud Jeg prøver meg igjen imorgen Så da sitter jeg her da...............det er vel snart på tide med en hvil Deilig med en helg der det er ingenting vi MÅ gjøre Sånn rent bortsett fra å vaske huset da Men det vil jeg ikke tenke på nå Det er vel snart på tide å begynne så smått å tenke på julepresanger, det nærmer seg med stormskritt :dåne: Siden mannen min for sikkerhetsskyld har bursdag også på julaften, så pleier det å ende i konkurs for min del - jeg starter med fullstendig blanke ark (og tom konto) hvert nyttår I år skal ungene feire med mødrene sine, og svigermor i syden - det blir en stille jul Jeg må bare forsikre meg om at storesøster og familien hennes også skal feire hjemme hos foreldrene mine, ellers går jeg inn i en aldri så liten krise *krysser fingrene og håper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 30. oktober 2010 #1106 Del Skrevet 30. oktober 2010 Du var nok hjemme du da vi var ute på kjøretur hehe... stå opp og spise ja Kjenner til det! Og det er også lurt å spise rett før du legger deg om du er gravid (og er du da som meg så slipper du å stå opp midt på natta for å spise ) Nyt dagen! Kos dere uten planer! P.S. Jula di blir uansett bedre enn min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #1107 Del Skrevet 30. oktober 2010 Skimter jeg en jul med svigermor for Pysepusen?? Storesøster gjør det greit sånn; inviterer svigerfamilien til å feire sammen med vår familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #1108 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg har kjøpt meg bok Dagbok for gravide ...og du Pysepusen...kan jeg låne bøker av deg? Så slipper jeg å kjøpe bøkene Tenker det er sunnere for hodet mitt å lese i bøker enn å surfe på nett - det blir jeg nemlig bare redd av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 30. oktober 2010 #1109 Del Skrevet 30. oktober 2010 Skimter jeg en jul med svigermor for Pysepusen?? Storesøster gjør det greit sånn; inviterer svigerfamilien til å feire sammen med vår familie Jupp, men det er siste året, for etter det så gjør vi som søsteren din *lillegutt må jo ha faste tradisjoner * Jeg har kjøpt meg bok Dagbok for gravide ...og du Pysepusen...kan jeg låne bøker av deg? Så slipper jeg å kjøpe bøkene Tenker det er sunnere for hodet mitt å lese i bøker enn å surfe på nett - det blir jeg nemlig bare redd av Den boka så super ut! Jeg hadde en lignende Og ja, bøker skal du få låne! Kommer du innom før 12. november er alle sammen her (etter det har svigerinne vært innom ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #1110 Del Skrevet 30. oktober 2010 Den boka så super ut! Jeg hadde en lignende Og ja, bøker skal du få låne! Kommer du innom før 12. november er alle sammen her (etter det har svigerinne vært innom ) Jeg kommer imorgen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 30. oktober 2010 #1111 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg kommer imorgen jeg Greit det du - jeg skal legge fram bøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #1112 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Igår fant jeg støveletter som glei rett på Da måtte jeg jo bare kjøpe de For de som ikke har sett monsterleggene mine, så er de sterkt preget av årevis med spinning i tillegg til en arv jeg kunne vært foruten i 99 % av tilfellene får jeg ikke glidelåsen opp halvveis engang Disse schmokka rett på Vi var i skikkelig handlehumør igår, og da er vi rett og slett farlige for oss selv og vår egen økonomi I tillegg til støvletter til meg, Dieselbukse til han og diverse småknask som den gravid-dagboka og sånn bestilte vi nye møbler til tv-stua der vi skal ha murvegg. Møblene i olja eik samler vi da i den første stua, så har vi de i mørkbeiset eik i TV-stua Tror det blir bra altså!! Møblene ser sånn ut: Military sofabord Clifton skap - til alle cd`ene og LP`ene til kjære Military TV-benk og Military skrivebord (som det ikke er bilde av) Alt til den nette sum av alt for mye :dåne: MEN - det beste er at ei venninne nevnte for meg igår at Living har Vennersvenner-dag 18. november, og at det da er 25 % avslag på alt!!!! Det vil si at vi sparer nesten 10.000 kr, noe som redder hele budsjettet vårt :dåne: Så jeg skal innom på tirsdag og si at enten får vi 25 % avslag nå, ellers venter vi til 18. november Det blir nok til at vi må vente, men det er det verdt når vi sparer såpass mye!! Endret 31. oktober 2010 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 31. oktober 2010 #1113 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Det blir kjempefint!!! Endret 31. oktober 2010 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. oktober 2010 #1114 Del Skrevet 31. oktober 2010 Wow, for en shoppingrunde! :dåne: Kjekt å spare såpass mye når det er snakk om så store summer! Gratulerer med nye støvletter også. De så kjempedeilige ut til kalde høstdager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 1. november 2010 Forfatter #1115 Del Skrevet 1. november 2010 Baaaaah, vondt her og der og dårlig som et fly :dåne: Jeg vil til senga mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 1. november 2010 Forfatter #1116 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Idag begynte det lille hjertet å slå i følge kalkulatoren, og jeg åpner dagen med å klage - det burde ikke være lov Jeg var sur og grumpy fordi jeg måtte stå opp 2 timer før jeg trengte, min egen feil vel og merke som ikke hadde laget månedsavisen klar Kroppen min likte ikke flyttesjau hos bestis igår, jeg ble straffa idag med kvalme, vondt i hodet og et bekken som sa "legg deg ned!!" Ikke så lett når en har seinvakt Litt mer meg selv nå etter endt arbeidsdag, middag, en real hvil på sofaen og en laaaang dusj Nå har jeg fyrt i peisen og tent lys på bordet, det er bikkjekaldt ute - tipper det blir frost inatt :snø: Når vi var og handla i sted falt temperaturen med en hel grad på 15 minutt fra 6 til 5 grader!! Fortsetter det sånn blir det fort vinteren igjen Endret 1. november 2010 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. november 2010 #1117 Del Skrevet 1. november 2010 Råfine møbler Ser for meg at det blir skikkelig stilig med murvegg sammen med dem Skulle gjerne svidd av penger jeg også, meeeen... får vente til jeg blir pensjonist med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. november 2010 #1118 Del Skrevet 2. november 2010 Håper du får en fin dag i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 2. november 2010 Forfatter #1119 Del Skrevet 2. november 2010 Håper du får en fin dag i dag!! Det var nok klemmen som skulle til, for idag har vært en veldig bra dag Mulig det også har med å gjøre at jeg har fått tatt alt i eget tempo idag, med møte og planleggingstid fra 10.00 og ut dagen - men jeg velger å tro det var klemmen Jeg har pratet med møbelbutikken idag, etter jeg fikk snusen i venners-vennerdag nå i november med svimlende 25 % avslag :dåne: Det vil si at vi sparer nesten 10.000 kr på å vente noen uker...dama i butikken var veldig imøtekommende, og skulle legge bestillingen vår inn den dagen sånn at jeg slapp å stresse med fri fra jobb for å være der ved åpning - hun regnet nemlig med kaos den dagen! Da får vi ikke møblene våre til jul antagelig, men pyttsann..vi har jo møbler fra før - bare ikke de rette Ellers har jeg... SURPRISE!!! Begynner å bli en smule lei av å ikke orke noentingsomhelst Så nå er det bare å ta seg i ryggen og nakken og komme seg tilbake på trening Fortsetter jeg sånn som dette blir jeg lille trille før jeg vet ordet av det, med tusen gode unnskyldninger for å ikke gå på trening Imorgen blir det quickspin-styrke, en god time der jeg får dekket både kondisjon og styrke PT vil jeg skal ta det litt easy til jeg har pratet med kiropraktoren, hun er nemlig ekspert på området med trening og svangerskap..det er lett å ta det easy - jeg orker ikke noe annet likevel Morgenkvalme er det lite av foreløpig, men ettermiddags- og kveldskvalme derimot - det finnes! Jeg blir kvalm når jeg er trøtt, jeg fant fort ut at da er det på tide med en hvil - igjen!! Men nå - litt Det trengs!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 2. november 2010 #1120 Del Skrevet 2. november 2010 Nyyydelige møbler! Gleder meg til å komme på besøk og se dem in real life! Bare venn deg til å være trøtt du Sove godt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå