Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skravel/ skrivesyk i dag :fnise:

Jeg elsker engler jeg også :jepp:

:ler: er visst det! Noen dager har jeg mer munndiare enn andre :skravle: Stakkars Pysepus som skal drikke kaffe med meg senere :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Fordi jeg ikke vil betale 100 kr for at snupperelli skal gå på kino og se en film hun har sett for 2 uker siden er jeg faktisk verdens strengeste :ler:

Ja, jeg vil absolutt si at jeg ikke kjenner noen i heeeele verden som er strengere enn deg da! :tunge1::fnise:

:ler: er visst det! Noen dager har jeg mer munndiare enn andre :skravle: Stakkars Pysepus som skal drikke kaffe med meg senere :fnise:

hehe... da er vi to! ;) Du får håpe Pysepusen har roet sinnet sitt til vi møtes :gjeiper:

Og du - de hjertene dine var jo helt aldeles utrolig nydelige! :dåne: Lager du noen til meg også eller? :lur: Mannen og jeg pleier å gjøre det slik at jeg lager og han betaler, men her kan jo du lage og jeg betale? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg da for en gangs skyld legger meg i tide til å få hele 8 timer søvn (:overrasket:) så resulterer det i at jeg våkner hvert 15. minutt fra halv 5 om utover - når jeg egentlig kan sove til klokka 8 :dåne: Hva var vitsen med å legge seg tidlig?! :vetikke: Det skal jeg slutte med med en gang :fnise: Bortkastet tid :snurt:

Så da sitter jeg her, pøser kaffi og venter på å ikke være så trøtt og med vondter overalt...hodet, halsen, ryggen, nakken...jeg sovna på sofaen igår ettermiddag og våknet når jeg skulle ha sittet på spinningsykkelen :roll::fnise: irriterende nok i seg selv forsåvidt, hvis det ikke hadde vært for at jeg i tillegg hadde sovet på meg vondt i halsen :sukk: Jeg har ikke tid til å bli sjuk, så dette skal jeg spinne av meg idag!! Idag er det fredag, kommer ikke foruten spinningtimen min da :strix:

15 minutter til jeg må gå....*hvisker* jeg vil ha fri idag også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Håper du får en fin dag! Jeg vil forresten også ha fri, helst hele neste uke! Vi er pålagt overtid mandag, tirsdag, onsdag og fredag neste uke, vil ikke!!! :sjenert:

Kos deg på spinning i ettermiddag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan heller ikke legge meg for tidlig, for hvis jeg sover 8 timer så er jeg så satans trøtt når jeg står opp om morgenen. Men hvis jeg derimot får 5-7timer med søvn, så er det ikke så ille å stå opp. Merkelig...

GOd helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig med helg :strix: ...selv om jeg var et alldeles labert selskap for kjære igår iogmed at jeg sovna på sofaen halv 11 :fnise: Idag kjenner jeg at jeg er mer uthvilt, så det er håp om en litt kosligere kveld :sjenert: Nå har jeg akkurat vært hos bestis og malt, hun har kjøpt seg leilighet og hele sulamitten skal males :dåne: Men det blir fiiint (og nå har jeg lyst å male hjemme også :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er hagen min klar for vinteren :nigo: Det er meldt snø av alle ting i neste uke, og nattefrosten er allerede her! Så jeg fant ut jeg ikke skulle hale det så lenge som ifjor - da drepte jeg alle plantene som sto i potter fordi snø og frost kom litt bardus på :trist: Men nå er alt tatt inn, planter, potter, hagemøbler, grill - ju neim it..Alle vårløkene er satt i jorda, forhåpentligvis får jeg hagen full av krokus og påskeliljer til våren :strix:

Det ble skikkelig tomt utforbi nå, så jeg tror jeg må kjøpe noe vintergrønt å sette frem :fnise: Men må vente til lønn på onsdag :sjenert: Noen er bankrott :plystre:

Nå; middagslaging :kokk: Ikke pannekaker da, mer kebab med salat i grove pitabrød :sikle: Svigermor kommer også...som vanlig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er meldt snø i neste uke :kalle: Det er litt i tidligste laget med snø i oktober, så vi satser på de tar feil :jepp: Men i november - da er snøen hjertelig velkommen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh..kebab. Jeg og kjære var og testet den lokale kebabsjappa i dag. Bodd her i fire år nå, så det var på tide :sjenert:

Det var godt, men lenge til neste gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: dere blir ikke beskyldt for å renne dørene ned hos fast-food kjedene da i hvertfall!!

Kebab var godt det, enkel og grei søndagsmat :Nikke: Jeg er en smule sløv i dag :sjenert: Klarte endelig å sove skikkelig inatt, etter 4 dårlige netter og har på en måte ikke våknet skikkelig enda :fnise: Så da blir det enkel middag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, vi er ikke akkurat kjent for det :ler:

Men skal innrømme at vi har bestilt mat fra Pizza- og kinaexpressen noen ganger da :sjenert:

Men, men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermor betaler murveggen i stua vår - glatt slipper vi å spare i månedsvis :hoppe: Kjære skal innom butikken og bestille arbeidet imorgen, jeg gleder meg til veggen er på plass :dåne:

4 meter høy murvegg i stua kommer til å gjøre susen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mandag....sove lenge, seinvakt og dobbeltime på trening :trene: M.a.o er jeg ikke hjemme før nesten halv 8 ikveld :overrasket: Men da kan jeg med god samvittighet ta treningsfri på tirsdag :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk vite skatteoppgjøret idag! Jeg fikk 7500 kr igjen på skatten :hoppe: :hoppe: :hoppe:

.................kjære fikk 9000 kr i restskatt :dry: Så lenge varte den gleden :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk vite skatteoppgjøret idag! Jeg fikk 7500 kr igjen på skatten :hoppe: :hoppe: :hoppe:

.................kjære fikk 9000 kr i restskatt :dry: Så lenge varte den gleden :roll:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøen laver ned ute :strix::bolledeig::strix:

Store fluffy herlig hvite og rene snøfiller daler ned fra himmelen, vi har fyr i peisen og tente stearinlys på bordet - alldeles fantastisk :rødme: ....men det kan godt smelte i løpet av natta, for jeg har ikke vinterdekk og har tidligvakt imorgen :sjenert: Å kjøre på de smale veiene med sommerdekk på glatta kan jeg ikke si jeg gleder meg til :dåne:

Sånn bortsett fra det; VELKOMMEN KONG VINTER :kalle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...