Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest pysepusen
Skrevet

Her spiser vi nesten 200 g sjokolade til dagen :fnise:

Har svar deg ang. kaffe i dagboka mi :lur:

Skrevet

Her spiser vi nesten 200 g sjokolade til dagen :fnise:

Da hadde jeg blitt en liten ball :ler:

Skrevet

Urk, jeg er så B-menneske :natti: Og igår var vi kjempeflinke som la oss før midnatt - det skjer omtrent en gang i lysåret :ler: Støl etter trening er jeg også (syt og klag - herregud, skjerpings :kjefte::fnise:) ikke ofte jeg er støl lenger, det er tydelig jeg fikk tak i noen muskler som har sovet litt i det siste :trene:

Idag er det tidligvakt, ped.møte og planlegging - dvs at jeg er fysisk til stede på basen frem til 9.30...siden vi kan bli hele 5 barn idag ser jeg for meg at de får det umåtelig fint sammen med de 2 voksne som skal være på jobb :) Jeg satte kaldhev igår, så når jeg kommer på jobb nå kl 7 skal jeg til med rundstykker til frokost *namnam*

Senere skal jeg hente prinsessa :strix:

Ha en fin fin dag :kaffekopp:

Gjest Neferet
Skrevet

En gang i lysåret faktisk, ikke skuddåret! :fnise:

Støl jeg også, lærte i dag at hvis man er støl etter joggetur i skogen, og tenker at man dagen derpå skal myke opp litt med høypuls og yoga, så er det helt feil... Enda stølere i dag... :sjenert:

Håper du får en fin dag, stølhet og trøtthet til tross! :klemmer:

Skrevet

:hoho: jeg mente nok en gang i skuddåret, men en gang i lysåret passer kanskje enda bedre :fnise:

Med vondt skal vondt fordrives har jeg hørt, så idag skal jeg og snupperelli klatre opp på nærmeste fjelltopp - det er ikke lange turen sånn egentlig, men det går opp-opp-opp :nigo: Så lårene og baken får virkelig kjørt seg, og det er jo hele hensikten :tommelopp:

Skrevet

Her begynner man tidlig, idag når vi spiste middag måtte jeg fortelle hvordan babyer blir til :dåne: Dog en ganske spinkel versjon, men jenta var fornøyd :fnise: ....noen vil bli storesøster kan man si!! Helst nå med en gang, litt vanskelig å forstå at ting kan ta tid (...og dessuten tror hun jeg tar "tabletter så du ikke får baby i magen" enda ;) )

Gjest pysepusen
Skrevet

hihi, hun ligger etter synes jeg - det hadde vi fortalt til lillesøs for leeeenge siden da hun var så gammel :fnise:

Ja, ting tar tid, men håper det snart kommer bebis inni magen din :rødme: M er enig, han smilte stort når jeg spurte om han ville ha en lekekamerat :)

Skrevet

hihi, hun ligger etter synes jeg - det hadde vi fortalt til lillesøs for leeeenge siden da hun var så gammel :fnise:

Ja, ting tar tid, men håper det snart kommer bebis inni magen din :rødme: M er enig, han smilte stort når jeg spurte om han ville ha en lekekamerat :)

Ja det blir sikkert kos det, hvis det skjer ;) Vi tar det som det kommer, jeg har et særdeles avslappa forhold til hele greia :fnise: Kommer på det sånn innimellom, type "oj, jeg har glemt å ta pilla mi idag...nei forresten :klaske: det har jeg ikke" :roll:

Gjest Neferet
Skrevet

Jeg synes det er spennende at du ikke har glemt det jeg! :jepp::lur:

Skrevet

Jeg synes det er spennende at du ikke har glemt det jeg! :jepp::lur:

Det synes jeg også, sånn innimellom når jeg kommer på det :ler:

Skrevet (endret)

5 barn på basen = avspasering på meg :hoppe: Passet fint siden jeg hadde tidligvakt og snupperelli var med på jobb :jepp: Herlig kort arbeidsdag, 3 timer :fnise:

Hun er travelt opptatt med å lage julepresanger, tydeligvis til oss - for jeg har fått streng beskjed om å ikke komme inn på rommet :lur: Så mens hun tutler med sitt skal jeg drikke kaffe, surfe på nett og kanskje begynne med noen ullhjerter til årets juletrepynt :nigo: Perlehjertene ble kjempefine, gleder meg til å pynte juletre!!! ...må vente litt da :tunge1:

Endret av Diddles
Skrevet

Ååå, jul! :nisse::hjerte:

Ja :hjerte: Det blir en litt rar jul i år uten ungene da, men så får vi feire nyttår me de istedet :strix: Ihvertfall med hun minste, han andre garpen skal vel på fylla :roll::fnise:

Svigermor reiser til Gran Canaria med jul også, så det blir feiring hos mamma og pappa tenker jeg :tommelopp:

Skrevet

Skal legge ut bilder av julepynten min, vent litt...............

Skrevet (endret)

*får det ikke til* :sur:

Endret av Diddles
Skrevet

Hurra, der lærte jeg noe nytt :hoppe:

Skrevet (endret)

I fjor laget jeg en hel haug med hvite og grå ullhjerter og hang de på julegavene som var pakket gavene inn i gråpapir med blondebånd - superfint :hjerte: Men i år vil jeg ha hjertene selv :fnise: Jeg er en smule lei av kulene vi pleier å ha på treet, så i år blir det grå ullhjerter, perlehjerter og glassengler *elsker engler* Håper det blir like fint i virkeligheten som det er oppi hodet mitt :fnise: Hvis jeg klarer det så lager jeg kanskje noen hvite ullstjerner også :sjenert:

Endret av Diddles
Skrevet

Fordi jeg ikke vil betale 100 kr for at snupperelli skal gå på kino og se en film hun har sett for 2 uker siden er jeg faktisk verdens strengeste :ler:

Skrevet

MMMMMM, skogsgryte :sikle:

Det lukter farlig godt på kjøkkenet nå!! ...og forsåvidt i resten av huset også :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...