Gjest pysepusen Skrevet 11. oktober 2010 #1001 Del Skrevet 11. oktober 2010 Her spiser vi nesten 200 g sjokolade til dagen Har svar deg ang. kaffe i dagboka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #1002 Del Skrevet 12. oktober 2010 Her spiser vi nesten 200 g sjokolade til dagen Da hadde jeg blitt en liten ball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #1003 Del Skrevet 12. oktober 2010 Urk, jeg er så B-menneske Og igår var vi kjempeflinke som la oss før midnatt - det skjer omtrent en gang i lysåret Støl etter trening er jeg også (syt og klag - herregud, skjerpings ) ikke ofte jeg er støl lenger, det er tydelig jeg fikk tak i noen muskler som har sovet litt i det siste Idag er det tidligvakt, ped.møte og planlegging - dvs at jeg er fysisk til stede på basen frem til 9.30...siden vi kan bli hele 5 barn idag ser jeg for meg at de får det umåtelig fint sammen med de 2 voksne som skal være på jobb Jeg satte kaldhev igår, så når jeg kommer på jobb nå kl 7 skal jeg til med rundstykker til frokost *namnam* Senere skal jeg hente prinsessa Ha en fin fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. oktober 2010 #1004 Del Skrevet 12. oktober 2010 En gang i lysåret faktisk, ikke skuddåret! Støl jeg også, lærte i dag at hvis man er støl etter joggetur i skogen, og tenker at man dagen derpå skal myke opp litt med høypuls og yoga, så er det helt feil... Enda stølere i dag... Håper du får en fin dag, stølhet og trøtthet til tross! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #1005 Del Skrevet 12. oktober 2010 jeg mente nok en gang i skuddåret, men en gang i lysåret passer kanskje enda bedre Med vondt skal vondt fordrives har jeg hørt, så idag skal jeg og snupperelli klatre opp på nærmeste fjelltopp - det er ikke lange turen sånn egentlig, men det går opp-opp-opp Så lårene og baken får virkelig kjørt seg, og det er jo hele hensikten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #1006 Del Skrevet 12. oktober 2010 Her begynner man tidlig, idag når vi spiste middag måtte jeg fortelle hvordan babyer blir til :dåne: Dog en ganske spinkel versjon, men jenta var fornøyd ....noen vil bli storesøster kan man si!! Helst nå med en gang, litt vanskelig å forstå at ting kan ta tid (...og dessuten tror hun jeg tar "tabletter så du ikke får baby i magen" enda ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 12. oktober 2010 #1007 Del Skrevet 12. oktober 2010 hihi, hun ligger etter synes jeg - det hadde vi fortalt til lillesøs for leeeenge siden da hun var så gammel Ja, ting tar tid, men håper det snart kommer bebis inni magen din :rødme: M er enig, han smilte stort når jeg spurte om han ville ha en lekekamerat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #1008 Del Skrevet 12. oktober 2010 hihi, hun ligger etter synes jeg - det hadde vi fortalt til lillesøs for leeeenge siden da hun var så gammel Ja, ting tar tid, men håper det snart kommer bebis inni magen din :rødme: M er enig, han smilte stort når jeg spurte om han ville ha en lekekamerat Ja det blir sikkert kos det, hvis det skjer Vi tar det som det kommer, jeg har et særdeles avslappa forhold til hele greia Kommer på det sånn innimellom, type "oj, jeg har glemt å ta pilla mi idag...nei forresten det har jeg ikke" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. oktober 2010 #1009 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg synes det er spennende at du ikke har glemt det jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #1010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg synes det er spennende at du ikke har glemt det jeg! Det synes jeg også, sånn innimellom når jeg kommer på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #1011 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) 5 barn på basen = avspasering på meg Passet fint siden jeg hadde tidligvakt og snupperelli var med på jobb Herlig kort arbeidsdag, 3 timer Hun er travelt opptatt med å lage julepresanger, tydeligvis til oss - for jeg har fått streng beskjed om å ikke komme inn på rommet Så mens hun tutler med sitt skal jeg drikke kaffe, surfe på nett og kanskje begynne med noen ullhjerter til årets juletrepynt Perlehjertene ble kjempefine, gleder meg til å pynte juletre!!! ...må vente litt da Endret 14. oktober 2010 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 14. oktober 2010 #1012 Del Skrevet 14. oktober 2010 Ååå, jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #1013 Del Skrevet 14. oktober 2010 Ååå, jul! Ja Det blir en litt rar jul i år uten ungene da, men så får vi feire nyttår me de istedet Ihvertfall med hun minste, han andre garpen skal vel på fylla Svigermor reiser til Gran Canaria med jul også, så det blir feiring hos mamma og pappa tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #1014 Del Skrevet 14. oktober 2010 Skal legge ut bilder av julepynten min, vent litt............... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #1015 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) *får det ikke til* Endret 14. oktober 2010 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #1016 Del Skrevet 14. oktober 2010 Julepynt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #1017 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hurra, der lærte jeg noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #1018 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) I fjor laget jeg en hel haug med hvite og grå ullhjerter og hang de på julegavene som var pakket gavene inn i gråpapir med blondebånd - superfint Men i år vil jeg ha hjertene selv Jeg er en smule lei av kulene vi pleier å ha på treet, så i år blir det grå ullhjerter, perlehjerter og glassengler *elsker engler* Håper det blir like fint i virkeligheten som det er oppi hodet mitt Hvis jeg klarer det så lager jeg kanskje noen hvite ullstjerner også Endret 14. oktober 2010 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #1019 Del Skrevet 14. oktober 2010 Fordi jeg ikke vil betale 100 kr for at snupperelli skal gå på kino og se en film hun har sett for 2 uker siden er jeg faktisk verdens strengeste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #1020 Del Skrevet 14. oktober 2010 MMMMMM, skogsgryte Det lukter farlig godt på kjøkkenet nå!! ...og forsåvidt i resten av huset også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå