Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

a014.gif

Så grusomt!! :dåne: Hater de dyra der, de er så stygge og fæle! Jeg er vokst opp i et hus som har vært veldig plaget av husedderkopper i alle år, har flere episoder med ufine møter med dem. Da jeg var sånn 14 år hadde jeg sånn "prinsessenett" over senga. En kveld hadde jeg sittet oppe til sent og sett film, da jeg skulle legge meg satt det 3 (!!!) sånne digre i det nettet, og fysj så redd jeg ble, måtte vekke pappa så han kunne drepe dem :sjenert:

Gaaaad, snakk om traumatisk opplevelse :haar: Vi har de her også, bor i et gammelt hus som er renovert, men kjelleren er intakt *får frysninger på ryggen* 2 ganger i året må kjære rydde ut av kjelleren og støvsuge før jeg sprayer 2 flasker radar for å ta livet av de fleste :twisted: Jeg orker bare ikke tanken på at de skal komme opp (for det gjør de nemlig) - heller litt gift i kjelleren enn kjempeedderkopper i huset!!!

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BTW så er jeg den stolte eier av 2 billetter til konsert med Tom McRae 22. oktober :nigo: DET er den ultimate lykke :dåne: Jeg gleder meg frynsete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Et lite knippe:

:hjerte::strix::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg skjønner radar-bruken godt! Selv har jeg tydd til hårspray i desperate situasjoner :sjenert:

Konsert hørtes kos ut! Har aldri hørt om artisten jeg :klø: måtte høre på et par av sangene, han hadde fin stemme! :jepp:

Håper forøvrig helgen har vært bra :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt :Gjesp: .............og med småvondt i skuldera (:haar::grine::trist::sukk::tristbla::sur::frustrert: )Så mye for å være friskmeldt :slåss:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er jeg bare lei meg :sukk: Jeg vet jeg bør ringe kiropraktoren idag, men utsetter det :sjenert: Mannen min sier jeg må ta tak i det NÅ så slipper jeg at det setter seg skikkelig igjen - men jeg venter..til over helga..kanskje det slipper taket..kanskje det bare er stress :sjenert: Baaaahhh :slåss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Jeg tror mannen din har rett.... :sjenert: Men skjønner godt du ikke orker å ta tak i det sånn med en gang. En evig curse denne skuldra di! :troest::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror mannen din har rett.... :sjenert: Men skjønner godt du ikke orker å ta tak i det sånn med en gang. En evig curse denne skuldra di! :troest::kose:

Jeg tror også mannen din har rett! :kose:

Jeg er for så vidt enig med mannen min jeg også, men jeg orker bare ikke akkurat nå - det så så lyst ut her en stund :sjenert: For what it`s worth så er jeg bedre idag, etter nada trening og mye hvile - kansje det bare er stressrelatert denne gangen :vetikke: På mandag setter jeg igang med styrketrening igjen, det har vært labert på den fronten..selv om jeg vet kroppen min trenger det! Men fra nå av er det styrketrening minst 2 ganger i uka, så får spinningen komme i 2. rekke en liten stund :)

Og en helge :klemmer: tilbake på dere Neferet og Pysepus - kos dere :hjerte: *Slengkyss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er like viktig å komme i gang med styrektreningen igjen som å gå til kiropraktor. Jeg var til fysioterapeuten forrige uke og hun sa at jeg hadde nok mest vondt pga at jeg har overtrent litt, men det gjør faktisk ingen ting. Jeg kunne bare fortsette med hard styrketrening, men det vikigste er at man gjør øvelser for skulderen og ryggen på en skånsom måte. Rullebevegelser for skuleren og øvelser hvor du trekker skulerbladene sammen bak er viktig. Men da med liten belastning. Jeg har nå gjort dette bare i noen dager og det er stooor forskjell ;)

God helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sånn jeg tenker også, kiropraktoren kan løse opp eventuelle spenninger, men han kan ikke trylle heller - det er mitt ansvar å bygge opp kroppen min såpass at den tåler utfordringene i hverdagen :Nikke: Når en jobber med barn er det ekstra viktig, i og med at det blir endel løft i løpet av dagen - selv om jeg er flink å unngå det så mye som jeg kan :) De små på basen er såpass for seg at de klatrer opp i vogna og på stellebordet selv, så sant de får et kne å klatre på..det er når jeg ikke tenker meg om den største skaden skjer :sjenert:

God helg til deg også Friggster :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens kupp :shoppe:

Nye vintersko - med hæl *jippiiiii*

Ferskenfarget cardigan (Gina Tricot)

Offwhite leggings (Gina Tricot)

Offwhite grovstrikket cardigan (BikBok)

Kort kort kjole i skinn (BikBok)

:strix:

også har vi lånt demo-Juke`en til Nissan for helga :nigo: 190 fantastiske hestekrefter samlet under panseret - LYKKE!!! Gleder meg til desember, da får vi vår utgave av denne bilen Nissan Juke

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hakeslepp:

Hvor ble det av formene til Shakira?! For all del, jeg hadde fortsatt drept for en sånn kropp, men nå er hun tynn altså!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig ikke at du vil se slik ut! Beklager hvis jeg støter noen nå, men det er da finere med litt former enn at beina stikker ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frigg: Det er ikke hovedmålet mitt for å si det sånn, men jeg hadde ikke akkurat vært lei meg heller om jeg plutselig en dag våknet og var tiny sånn helt utav det blå :fnise: Jeg ble litt sjokkert over å se videoen, hun har sett så sunn ut før :jepp: Men som sagt, jeg synes fortsatt dama er

s-m-a-s-h-i-n-g!!! ....om enn litt tynn!

Kjære og guttene ligger og sover og jeg koser meg i stillheten i huset. Valnøttrundstykkedeigen står til heving, vovvis ligger varm og god på ullsokk-beina mine og snorker, jeg har Tom McRae på superlavt og nyyyter kaffien min :strix: De må bare sove litt til :sjenert:

Eldstemann har overnatting av en kompis, de kom dinglende hjem halv 4 inatt :dåne: Ikke hadde vi fått beskjed om overnattingsgjest heller, så noe seng var ikke ordnet..hvor han sover hen er enda uvisst :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frigg: Det er ikke hovedmålet mitt for å si det sånn, men jeg hadde ikke akkurat vært lei meg heller om jeg plutselig en dag våknet og var tiny sånn helt utav det blå :fnise: Jeg ble litt sjokkert over å se videoen, hun har sett så sunn ut før :jepp: Men som sagt, jeg synes fortsatt dama er

s-m-a-s-h-i-n-g!!! ....om enn litt tynn!

Det var bra. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaa, jeg er en sjokoman - 2 dager uten krom og jeg har helt skremmende lyst på sjokolade :slåss: NEI sier jeg - du får ikke :regler:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaa, jeg er en sjokoman - 2 dager uten krom og jeg har helt skremmende lyst på sjokolade :slåss: NEI sier jeg - du får ikke :regler:

:nei: Ikke sjokolade før til lørdag!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...