Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye med dagen Diddles!!

:roser:

Håper kvelden lever opp til alle forventninger! Gleder meg til å lese om den store feiringen her når du er kommet deg igjen etter festlighetene i kveld :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med dagen som var Diddles!! Jeg var riktignok verken innom her eller FB på den store dagen, men jeg feiret den med å se på halsbrekkende stunts og en fantastisk konkurranse, Pole Art i Stockholm! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for bursdagshilsener!!

Det var ikke så verst å ha bursdag likevel, men travelt det har det vært - det gikk i ett, nesten så det var avslappende å komme seg på jobb idag :ler:

Fredag hadde vi koselig familieselskap, og når de var gått begynte forberedelsene til lørdagen! Som vanlig når jeg skal arrangere noe har jeg lagt opp til altfor tett løp og har delegert vekk nada og ingenting :fnise: Vil du hjelpe meg må du nesten springe etter meg å spør om lov........

Lørdagsmorgen begynte med masse bursdagsklemmer av kjære og godjenta og "nei-du-får-ikke-gå-på-trening-for-vi-har-laget-frokost-til-deg" - dermed basta! Så jeg ble plassert ved frokostbordet, og fikk egg og bacon til frokost :nigo: Det var ikke feil! Etterpå fikk jeg solt meg litt i solarium, og når jeg kom hjem tenkte jeg å sette igang med å kutte opp ingredienser til pizzaene, men da hadde kjære en overraskelse; han og bestis hadde bestilt pizza til kvelden for at jeg skulle slippe å stå på kjøkkenet *juble* så det endte med at vi istedet tok med oss lillesnupp ned til byen for å handle inn de siste tingene til festen..selvsagt ble det tid til kaffe og is i sola også :) Så måtte vi hjem - før vi var ferdige å handle, fordi mamma og pappa var komt for å gratulere meg med dagen - og nå føyk timene altså!!!! Vips var klokka 16 og jeg hadde ikke handlet øl engang og ikke fått dekket bordene *jeeeez* Jeg føyk rundt i huset som en liten virvelvind, fikk dekket alle bordene med plast og hvit duk, satte frem tallerker, bestikk og glass, puttet blomster i vaser og pyntet med rosa ballonger - det ble kjempefint :hjerte: Selvsagt glemte jeg å ta bilde :klaske: Midt oppi det hele skulle godjenta bort til mammaen sin, og det ble styr med det også :sukk: Jeg hadde gitt henne kake og marengser som hun kunne ta med til mammaen og kjæresten hennes, og den lille søte ungen var så lykkelig så lykkelig når hun hoppet inn i bilen - gledesstrålende prøvte hun å fortelle mammaen sin om opplevelsene sine, at jeg har bursdag og dere har fått kake og blablabla...hva tror dere mammaen gjorde? Joda, hun ignorerte ungen totalt :hakeslepp: Makan!! Flere ganger prøvte hun å fortelle mammaen sin om helga, tilslutt begynte hun å gråte fordi mammaen svarte henne ikke :grine: Det er så vondt, jeg skjønner ikke at det ikke går an å prøve å engasjere seg litt engang *rasende* For ungen sin skyld!! Jeg gjør det jeg, sier positive ting om mammaen hennes og fryder meg sammen med henne over kjekke ting de har gjort sammen...jeg elsker jo ikke akkurat kvinnemennesket jeg heller - men det skal ikke jentungen føle på!!! Så da ble det en vond situasjon, og jeg og kjære trengte å prate litt sammen..Jeg kjente det satte sine spor, men prøvde så godt jeg kunne å skyve det unna - hun skulle nå ihvertfall ikke klare å ødelegge kvelden for meg!!!

Så jeg freste fra meg og kjørte bort på butikken for å kjøpte masse drikkevarer, fikk disse på plass og så var klokka 18.30 og det var 30 minutter igjen til gjestene skulle komme :bond: b]DA pilte jeg gjennom dusjen, og 10 minutter etterpå sto jeg med håndkle rundt meg når den første rosakledde gjesten ramla inn dørene med rosa gaver i hendene :overrasket: Jeg hadde jo ikke tatt med i beregningen at noen skulle komme før tida - vi er jo jenter!! Gjesten ble plassert på kjøkken for å lage velkomstdrink, sånn at jeg fikk tid til å fikse meg! Selvsagt hadde de ikke grapefruktjuice på butikken, så drinkene ble mer røde enn rosa :sjenert:

Plutselig ramlet de rosa jentene mine inn døra, snakk om å legge sjela i det - alle var så fine og rosa :hoppe: Jeg fikk masse flotte presanger, og brukte litt tid på å åpne disse opp - det var jo så masse: gavekort på hudpleie, gavekort på kjøpesenter, vinglass med tinnstett og serviettringer i tinn, gode bodylotioner, Chanel neglelakk, parfyme, blomster, vin og helgetur med bestis til Stavanger :dåne: Mens jeg pakket opp var det forsiktig mingling blant gjestene, de fleste kjenner ikke hverandre så godt, for vi har lite store sammenkomster og derfor treffes de så sjelden..Sist var vel faktisk i utdrikningslaget mitt *kremt*

Men mat hjelper alltid på, når folk spiser og drikker løsner praten litt mer, så da virket det som det glei litt lettere :jepp: Flere av venninnene mine er nybakte småbarnsforeldre eller faktisk enda gravide - så det var et hett samtaleemne; babyer, fødsler og plager i etterkant :roll: Festlig tema til maten....de fikk klar beskjed om hvor prevantive de var for å si det sånn :fnise:

Så da var vel festen igang, vi drakk, pratet og det virket som alle koste seg - jeg gjorde det iallefall! Når det nærmet seg midnatt begynte de første gjestene å gå; ei som skulle til by`n, de gravide og de som skulle tidlig opp med små neste morgen. Vi andre holdt det gående til over 3 på natta, med dansing, sang og skravling :nigo: Pga en misforståelse kom kjære hjem i 1 tida, men han er ikke så vanskelig, han satte seg ned med en øl og skravlet sammen med oss :skravle:

Når siste gjesten gikk var klokka nesten halv 4, og jeg og kjære begynte å rydde. Fikk unna det meste før vi la oss, sånn at det bare var vasking igjen dagen etter!

Alt i alt en kjempekjekk kveld, det tok aldri helt fullstendig av med type dansing på bordene og sånn - men jeg koste meg en hel haug og er superfornøyd :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: Hørtes ut som en fin helg, selv om den var travel!

Hvordan kjennes det å ha tippa 30 da? :lur: Du skal jo rapportere til meg vet du... :klemmer:

Det var en veldig fin helg, kunne glatt hatt en til sånn ;)

Å bli 30 var ikke så veldig annerledes enn 29 egentlig :fnise: Og ikke viser det heller tydeligvis, for eksen min mener det er jeg som holder meg best av alle oss 30 åringer i gjengen, og idag ble jeg sjekka opp på bensinstasjonen av en som aldri i livet trodde på at jeg var 30 år og gift :hoho: Så 30 er okei det altså :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, det hørtes ut som litt av en helg! :hoppe: Summ-a-sumarium ble den vel ganske bra da? :)

Jeg er meget fornøgd :tommelopp:

Kan jo ikke forvente at en hel uke går for seg helt uten dramatikk vettu, så at det ble litt styr på lørdag med eksen til kjære var nesten forventa ;) Det årner seg med det meste, en dag blir vesla stor og kan si mer hva hun mener - da tenker jeg det er noen som får høre hva hun synes om måten å oppføre seg på :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den største edderkoppen i distriktet bestemte seg for å gjøre entrè på ped.ledermøtet idag :dåne: Selvsagt var det meg den ville vise seg for først, og pilte under veska mi :haar: Jeg BRØLTE av skrekk, og skremte nesten hjerteinfarkt på de andre på møtet - de skjønte jo ikke med en gang hva det feilte meg :roll: Ikke fikk jeg puste og jeg gråt helt hysterisk, følte meg ikke særlig stilig etterpå :sjenert: Heldigvis var det en mannemann der som ga den et heller ublidt møte med sin store fot :pls: Han kalles herved bare "Helten" :fnise: X antall stjerner i boka til han!!!

Seriøst, den eddisen var så stor, de andre trodde den var fra Afrika eller noe - for de trodde ikke norske eddiser kunne bli så gedigne!! Hadde vi fanget den og puttet den i et syltetøyglass så hadde den dekket bunn av glasset :dåne:

Jeg er fortsatt skjelven, kroppen min gikk i sjokk og jeg brukte over en time på å roe meg ned :sjenert: Det tar på å ikke få puste skikkelig...At jeg skal være så redd for noe som egentlig er ufarlig er jo bare teit, men jeg kan bare ikke hjelpes for det :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, for en møteopplevelse... :kose: Håper den ikke har noen søsken i nærheten, eller her for en saks skyld.... :sjenert:

Og veldig spent på nytt hår, kommer det bilde noe sted? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den største edderkoppen i distriktet bestemte seg for å gjøre entrè på ped.ledermøtet idag :dåne: Selvsagt var det meg den ville vise seg for først, og pilte under veska mi :haar: Jeg BRØLTE av skrekk, og skremte nesten hjerteinfarkt på de andre på møtet - de skjønte jo ikke med en gang hva det feilte meg :roll: Ikke fikk jeg puste og jeg gråt helt hysterisk, følte meg ikke særlig stilig etterpå :sjenert: Heldigvis var det en mannemann der som ga den et heller ublidt møte med sin store fot :pls: Han kalles herved bare "Helten" :fnise: X antall stjerner i boka til han!!!

Seriøst, den eddisen var så stor, de andre trodde den var fra Afrika eller noe - for de trodde ikke norske eddiser kunne bli så gedigne!! Hadde vi fanget den og puttet den i et syltetøyglass så hadde den dekket bunn av glasset :dåne:

Jeg er fortsatt skjelven, kroppen min gikk i sjokk og jeg brukte over en time på å roe meg ned :sjenert: Det tar på å ikke få puste skikkelig...At jeg skal være så redd for noe som egentlig er ufarlig er jo bare teit, men jeg kan bare ikke hjelpes for det :sukk:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

a014.gif

Så grusomt!! :dåne: Hater de dyra der, de er så stygge og fæle! Jeg er vokst opp i et hus som har vært veldig plaget av husedderkopper i alle år, har flere episoder med ufine møter med dem. Da jeg var sånn 14 år hadde jeg sånn "prinsessenett" over senga. En kveld hadde jeg sittet oppe til sent og sett film, da jeg skulle legge meg satt det 3 (!!!) sånne digre i det nettet, og fysj så redd jeg ble, måtte vekke pappa så han kunne drepe dem :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...