Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ååå..jeg ser for meg noen rare rosa bilder inni hodet mitt nå :skratte:

Skulle ha vært flue på veggen når du skal ha fest :ler:

:nigo: man gjør da ingenting halvveis :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke hundebæsjer! :hoppe: ...men alle sprakk da :tunge1: Jaja, smaker godt likevel! :sikle:

Og skal man ha råsa fest, så skal man ha råsa fest! :jepp:

:hoppe: :hoppe: :hoppe: Flinka!! Mine marengser sprekker også, de er like gode fordetom :nigo: Gleder meg til å se herligheten :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle vært med vettu :klemmer: Trist at vi bor så langt unna hverandre :sukk: Men regn med referat ;) Gleder meg nå!!!

Idag skal jeg på jakt etter alt som er rosa, lønn kom inn på kontoen idag - o`lykke :nigo:

Ja, det hadde vært stor stas!!! :hoppe: :dåne: Jeg stemmer fortsatt for at du sier fra hvis du er i traktene, vi skulle jo absolutt ha møttes og skravla litt irl en gang! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pysepusen

Jeeez, la magen min være pannekakeflat på lørdag - jeg har kjøpt en S-T-R-A-M sjokkrosa kjole :hoho:

Ååååååå, ta bilder! ...skulle ønske bebisen min tok flaske... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååå, ta bilder! ...skulle ønske bebisen min tok flaske... :sjenert:

Jeg har jo sagt han kan bli med :klemmer: Pliiisplispliiiis??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært stor stas!!! :hoppe: :dåne: Jeg stemmer fortsatt for at du sier fra hvis du er i traktene, vi skulle jo absolutt ha møttes og skravla litt irl en gang! :jepp:

Det kan du banne på at jeg kommer til å si fra om :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du banne på at jeg kommer til å si fra om :klemmer:

Bra! :jepp:

Sjokkrosa kjole?! :dåne: Fikk ikke linken til å virke på jobb, men må :dåne: litt likevel... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Jeg har jo sagt han kan bli med :klemmer: Pliiisplispliiiis??

Ja, hadde vi vært her hjemme hadde jeg ikke stussa, men kjøre med ham så langt går ikke for tiden. Han gråter så han blir blå når han blir satt i bilsetet :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra! :jepp:

Sjokkrosa kjole?! :dåne: Fikk ikke linken til å virke på jobb, men må :dåne: litt likevel... :ler:

:ler: ja det gjorde nesten jeg også igår når jeg tok den på meg :hoho: Jeg blir nok et syn :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde vi vært her hjemme hadde jeg ikke stussa, men kjøre med ham så langt går ikke for tiden. Han gråter så han blir blå når han blir satt i bilsetet :tunge1:

Babyer pleier jo å like å kjøre bil :klø: Jaja, det går jo ikke å gre alle under en kam :ler: Det er jo ikke så mye å gjøre med det da, du får få referat og bilder - og skulle gutten på magisk vis plutselig ta flaska - ja så vet du hvor jeg bor ;) (Jeg driver med sånn telepati til trollungen din om dagene, så det skulle ikke forundre meg om han snart ikke vil ha pupp lenger :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det sånn at man gidder å bry seg når ting blir sånn man egentlig trodde det kom til å bli?! Blæææ, jeg vil på spinning eller en eller annen form for voldelig sport - jeg trenger å brøle å få sinnet mitt UT :frustrert: Istedet må jeg brette klær og prøve å tenke "det var jo dette jeg regnet med" :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal se på de råååsa marengsene Pysepusen kom med og tenke glade tanker - ingen :heks: skal få ødelegge bursdagshelga mi - så det så :trampe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det sånn at man gidder å bry seg når ting blir sånn man egentlig trodde det kom til å bli?! Blæææ, jeg vil på spinning eller en eller annen form for voldelig sport - jeg trenger å brøle å få sinnet mitt UT :frustrert: Istedet må jeg brette klær og prøve å tenke "det var jo dette jeg regnet med" :sukk:

:klemmer::klem::kose::smilyblomst::troest::klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...