Gjest faerytale Skrevet 16. januar 2010 #621 Del Skrevet 16. januar 2010 Tullejente! Hvordan er bekkenet nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #622 Del Skrevet 16. januar 2010 Tullejente! Hvordan er bekkenet nå da? Det kjennes ut som noen har trampet på det.....men det er ikke noe nytt altså, sånn er det alltid etter trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #623 Del Skrevet 16. januar 2010 Seriøst, jeg trodde svigermor aldri skulle gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 16. januar 2010 #624 Del Skrevet 16. januar 2010 Seriøst, jeg trodde svigermor aldri skulle gå Hatt besøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #625 Del Skrevet 16. januar 2010 Hatt besøk? OM vi har hatt besøk? Nesten innflytting :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 17. januar 2010 #626 Del Skrevet 17. januar 2010 OM vi har hatt besøk? Nesten innflytting :dåne: For første gang på lenge var jeg litt gla for at jeg har min svigermor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #627 Del Skrevet 17. januar 2010 For første gang på lenge var jeg litt gla for at jeg har min svigermor er det mulig?? Jaja, da har jeg bidratt til noe positivt Svigermor er koselig hun altså, men å ha henne på besøk til klokka 10 på en lørdagskveld ble i meste laget tilogmed for meg Slipper liksom opp for ting å prate om, jeg kan jo ikke snakke med henne som jeg gjør med foreldrene mine f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #628 Del Skrevet 17. januar 2010 Idag skal vi på kino og se "Det regner kjøttboller" Trailer Det blir sikkert festlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 17. januar 2010 #629 Del Skrevet 17. januar 2010 Den filmen skal være veldig morsom. Skulle se den vi også, men vil se den på originalspråket, men den viser de ikke her i Oslo :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #630 Del Skrevet 18. januar 2010 Plaleggingen av Londonturen vår i juni er igang Ikveld har vi funnet hotell: Swiss Cottage og vi er så smått begynt å tenke på alt vi skal se og gjøre når vi for en gangs skyld har hele 5 dager i storbyen *jublejublejuuuubleeee* Foreløpig er følgende et must: Kanaltur fra Little Venice til Camden Market Camden Town (yndlingssted x 100) Nøkkelseremonien på Tower London Zoo Kew Gardens ...ellers: Spise på en gastropub Starbucks x antall ganger Pizza med ost i skorpene på PizzaHut Denne lista kommer til å bli lang ÅÅÅÅ, jeg elsker å planlegge tur Og når vi kommer hjem igjen er det bare 2 mnd til vi skal til Santorini på SPA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 19. januar 2010 #631 Del Skrevet 19. januar 2010 Det var jo en grei oppvarming for spa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. januar 2010 #632 Del Skrevet 19. januar 2010 Camden Town!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #633 Del Skrevet 19. januar 2010 Det var jo en grei oppvarming for spa ja det er overlevbart det der! Vi skal jo på Rod Stewart konsert også Gleeeeder meg :dåne: Camden Town!!! Himmel på jord Hotellet vår ligger rett i nærheten, så nå skal vi virkelig kose oss!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #634 Del Skrevet 19. januar 2010 Idag har jeg fått svar på blodprøvene mine, og alle var fine Jeg skal inn for utvidet B12-prøve eneste, for den var under 300 (men innenfor normalen :klø) Men da vet jeg ihvertfall at stoffskiftet mitt er bra - og det var det jeg var (puh..) mest bekymret for Det som bøgger meg litt da er hva som gjør at vekta nekter å rikke seg Jeg spiser sunt og mye mindre enn før, pluss at jeg trener 4-5 ganger i uka - det burde jo snart slå inn her også, Neferet har jo tatt av 10 kilo siden august Og jeg har tatt av 5 siden mai :slåss: Håpløse greier Men gi opp har jeg ikke tenkt å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. januar 2010 #635 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg vet heller ikke helt hva jeg har gjort denne gangen som ikke har virket de 15 andre gangene.... Bortsett fra at jeg tror jeg har vært ekstra prinsippfast og rigid da... Men så lenge størrelsen minker, så er jo ikke vekta så mye å tenke på da Diddles! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 19. januar 2010 #636 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg går heller ikke ned i vekt, men det er stor forskjell på kroppen min. Er mye strammere og jeg har fått en del mer muskler. Og slik som du trener så tipper jeg på at de kg som er der er muskler Bruk målebånd i stedet for vekta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #637 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg går heller ikke ned i vekt, men det er stor forskjell på kroppen min. Er mye strammere og jeg har fått en del mer muskler. Og slik som du trener så tipper jeg på at de kg som er der er muskler Bruk målebånd i stedet for vekta Jeg har brukt målebånd også, men nå øker cm også Det er også pga muskler, men arrrggggh - jeg vil bare være tynn!!! Seriøst, jeg blir aldri fornøyd Mannen er superfornøyd og str 36 sitter perfekt på kroppen, og likevel klager jeg Har hengt meg helt opp i antall kilo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 20. januar 2010 #638 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg har brukt målebånd også, men nå øker cm også Det er også pga muskler, men arrrggggh - jeg vil bare være tynn!!! Seriøst, jeg blir aldri fornøyd Mannen er superfornøyd og str 36 sitter perfekt på kroppen, og likevel klager jeg Har hengt meg helt opp i antall kilo Du får på deg str 36 og du klager! Jaja.... Jeg veier meg jo jeg også da, og vekta mi går ikke ned i det hele tatt. Spiser mindre og MYE sunnere og trener mye mer. Ser jo at kroppen forandrer seg, men vekta og målene...nei den blir som den er Ikke lett altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 20. januar 2010 #639 Del Skrevet 20. januar 2010 Synes ikke du har noen grunn i det hele tatt til å klage når du får på deg str. 36 altså Og vekta er jo der fordi du har muskler kjære venn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #640 Del Skrevet 20. januar 2010 Nei jeg burde vel være fornøyd ...men jeg har hengt meg opp i et tall - og dit skal jeg *bestemt smiley* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå