Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

Jaaaaaa! :hoppe::bolledeig:

Hun dere heksa skulle jeg ha snakka med! :trampe: Mannen snakker noe om at jeg er ekstra hissig og voldelig for tiden - kanskje noe av aggresjonen min kunne blitt brukt på henne for jeg kjenner jeg blir skikkelig skikkelig sint! :sinna:

:ler: det er godt å vite hvem jeg kan ringe om det skulle trengs!!

Det nytter nok ikke bare å snakke her ser du, litt real risting må til, om ikke kanskje også en god gammeldags omgang juling :slår: Jeg får nyte dagene uten frustrasjon nå, helt frem til lørdag - da er snupsi på plass igjen og så er det vel på an igjen "mamma ditt og mamma datt" og jeg må prøve å late som jeg liker mora hennes :tunge1: Øvelse gjør mester, kjære sier han nesten tror på meg når jeg setter igang "hadde jeg ikke visst bedre så hadde jeg trodd du likte kvinnemennesket" :hoho: Den gang ei :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BTW så er jeg tilbake i str 36 :bolledeig: Idag kom klærne fra ESpirit, og jammen var ikke de klærne jeg bestilte i str 38 aaaltfor store :dåne: Jeg måtte nesten koste opp min egen hake fra bakken :hakeslepp: Resten av klærne tok jeg en sjanse og bestilte i str 36 - schmokk, rett på!!!! *hopper opp og ned og juuuubler*

Vel har jeg ikke nådd målet mitt om antall kilo enda, men fortsetter det sånn som dette så er jeg strålende fornøyd :Nikke: Minus 5 kg til så er jeg i boks :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi slår til med hjemmelaga indisk mat på nyttårsaften, og her er menyen:

Madras-karri

Tandoori-kylling

Reker i kokosmelk

Kylling Tikka

Smørkylling

Naanbrød

Agurk-raita

Søt mangochutney

Grønnsaksris

:spise::sikle::spise:

JEG GLEEEDER MEG!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: Den menyen så bare helt fantastisk ut :sikle:

...hadde du bodd rett i nærheten her så hadde jeg bedt meg selv til deg :fnise:

Du hadde vært såååå velkommen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: jeg er bare ikke A-menneske!!! *gnir seg i øynene og prøver å se ut som noe annet enn en zombie* 7,5 time på jobb nå så er det fri igjen :strix: Kjære du der oppe, la det bli særdeles lite unger idag sånn at jeg kan gå tidlig hjem :pls:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest faerytale
:dåne: Den menyen så bare helt fantastisk ut :sikle:

...hadde du bodd rett i nærheten her så hadde jeg bedt meg selv til deg :fnise:

*Aprin* og jeg har allerede invitert oss selv på indisk aften en kveld :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Sinnsykt tidlig du var oppe! :dåne:

Glad det ikke var meg :ler:

Håper du kommer deg tidlig hjem og nyter resten av ferien! :klemmer:

Sånn er det når en er så heldig å ha blitt tildelt tidligvakt :sjenert: Det var snilt ment, men de tenkte nok ikke på at jeg er B-menneske inn til ryggmargen :hoho: Dagen gikk nå greit, lite unger og bare kos - bakte rundstykker av 10 kg mel for å ha noe å henge fingrene i :ler:

Fikk gå når jeg skulle, og det er ikke verst bare det - vi som jobber i barnehage blir vant med mye overtid....Koste oss masse uti snøen, rant på akebrett og herja rundt, til tross for 6 kalde minusgrader :fryser:

Nå har jeg vært på årets siste kaffedate med bestis, så da er ferien offisielt igang - nå er det ikke mer jobbing før neste år :fnise:

:klemmer:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sove lenge er det beste som fins :hoppe: Sto nettopp opp, og er opplagt som få :nigo: Nå skal vi ta på oss godt med varme klær og gå en lang tur med vovvis før rakettene setter igang - han er så redd stakkar :kose: Ettermiddagen tilbringes ved kjøkkenbenken der jeg skal trylle frem indiske retter til kvelden :sikle:

Til dere som måtte stikke nesen innom her; takk for det gamle!!! Jeg ser frem til 2010 :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2010 er her - et nytt år med nye muligheter :bolledeig: ...til å oppnå mål som er satt frem i tid! Jeg tror 2010 vil bringe mange positive opplevelser, men det lurer seg nok inn noe annet også, det gjør det hvert år, så det er vel bare å være forberedt :ler: Men mulighetene er der, som et blankt ark - og det er jeg som tegner :jepp:

Jeg er ikke fan av forsetter, sånn for min egen del..jeg tror mer på å leve på best mulig vis året gjennom :sjenert: Å være i stand til å være god mot andre og meg selv....

Ellers er det endel målsettinger for 2010...og håp :hjerte:

* Jeg har satt meg et langsiktig mål frem til sommeren om å være fornøyd med kroppen min, om det vil si at jeg tar av et visst antall kilo eller når enkelte prosenter er hipp som happ - jeg vil bare være fornøyd!! Når jeg er der skal jeg trappe ned den intense treningen, og bare kose meg med å holde meg i form - til nå har det nemlig vært endel hardt arbeid :fnise:

* Jeg håper alle jeg er glad i holder seg friske dette året også. At mamma bare blir bedre og bedre og får et år så og si smertefritt, og at pappa klarer å sette grenser for seg selv sånn at han ikke går på en smell - det fortjener de :hjerte:

*Jeg skal fortsette å håpe på at jeg en dag vil bli "godkjent" av mammaen til lille superprinsesse, at det går opp et lys, at hun ser at jeg gjør bare gode ting for ungen deres og at jeg faktisk kan være til hjelp...

* Og helt til slutt, dette er mer noe jeg tror på enn et håp - men jeg tror og håper at forholdet vårt bare utvikler seg og blir enda sterkere, sånn at vi måtte tåle eventuell motgang og tunge dager enda bedre enn i 2009 :rødme:

Godt nyttår folkens :danser:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rekaaa

Det høres så bra ut kjære deg!

Og jeg håper virkelig alt skjer, spesielt angående mammaen til lille jenta deres.

Godt nytt år :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres så bra ut kjære deg!

Og jeg håper virkelig alt skjer, spesielt angående mammaen til lille jenta deres.

Godt nytt år :klem:

Litt optimisme har aldri skadet noen (tror jeg :fnise:) Vi krysser fingre og tær :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snart tilbake til hverdagen jo :haar: Disse fridagene fyker jo avgårde!!! Nå er det på tide å rydde vekk julepynten, så det blir dagens prosjekt..jippi..eh...Ellers skulle jeg ha vært på formiddagsspinning, men klarte ikke å stå opp :sjenert: så da ble det nok en lat morgen; jeg har nettopp dusjet og spist frokost :ler: Treningen kommer tidsnok igang, imorgen kveld er det intervallspinning, så er det spin 45 på mandag osv :hoppe:

Lille superprinsesse kommer senere idag, så da bærer det vel på dyrebutikken for å kjøpe alskens greier til hamsteren hennes, den er nemlig syk stakker :sukk: Det nytter ikke prøve med dyrlegen, de bare lo når jeg sa det var en hamster - så små dyr kunne ikke de bahandle :sukk: Han har en stor hårløs klump på hofta, han klør seg veldig mye, og spiser nesten ingenting..Vi trodde det var kreft, men siden han har levd i flere uker med den klumpen på hofta nå så er det nok ikke det :klø: Han blir smurt inn med Canesten hver dag, i tilfelle det er midd (:spy:) og nå ser det ut for at pelsen kommer tilbake, men han klør seg fortsatt ganske mye...Aner ikke hva dette kan være, men vi skal opp og kjøpe sand som han kan bade i ihvertfall - det kan jo være at renser litt opp, og så får go`jenta noe å le av - det er nemlig ganske festlig å se på :ler: Krysser fingre og tær, det er ikke noe godt å se at dyr har det vondt!

Nei, nå skal juletreet til pers :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:rødme: Fine 2010-tanker! :jepp::klemmer:

Håper det går bra med hamsteren. De har jo dessverre litt begrenset levetid disse smågnagerne, jeg har erfaring med dem... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest meg gjennom førjulstid, jul og nyttår her, koselig! :jepp: Håper tankene og ønskene dine for 2010 går i oppfyllelse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: Fine 2010-tanker! :jepp::klemmer:

Håper det går bra med hamsteren. De har jo dessverre litt begrenset levetid disse smågnagerne, jeg har erfaring med dem... :sukk:

Snakket med de på dyrebutikken igjen, og hun sa det antagelig er kreft den lille musa har fått, og at vi ikke kan gjøre noe til eller ifra - det er bare å vente :trist: Men å bade i sand var supert, og når jeg i tillegg laget tunneller av kjøkkenpapir- og toalettruller så har det vært fæla liv inni der :ler: Liten snåling er det :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...