Diddles Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #561 Del Skrevet 16. desember 2009 Det er rart det der at uansett hvor tidlig ute man er med mange ting så er det alltid fullt kjør rett før jul uansett Jeg som trodde jeg skulle få nyte ferieuken min sliter meg totalt ut i ryggen Du baker jo som en gal - ikke rart ryggen din sier fra :dåne: Hvem skal spise alle de kakene?! Her i huset går det så lite av sånn, de begynner allerede å bli lei Vi kjører på med julesnop-laging istedet; karameller, kokosboller og pikekyss går ned på høykant Ta vare på deg selv oppi all julestria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #562 Del Skrevet 16. desember 2009 Det er godt å være lykkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 16. desember 2009 #563 Del Skrevet 16. desember 2009 Det er godt å være lykkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #564 Del Skrevet 17. desember 2009 Nå har jeg vært og vist mamma og pappa hvilken taklampe vi ønsker oss til jul Ikke mange valgmuligheter - vi vil helst ha denne :dåne: *kniper sammen øynene, krysser fingre og tær, ønsker intenst og krysser litt til* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #565 Del Skrevet 17. desember 2009 Vi får lampe mamma ringte akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 18. desember 2009 #566 Del Skrevet 18. desember 2009 Det hjalp altså med alle triksene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #567 Del Skrevet 19. desember 2009 Det hjalp altså med alle triksene dine! Jeg pleier å få det som jeg vil Me like!!! Åååå, jeg vil egentlig henge den opp nå :dåne: Akkurat nå føles det kjempelenge ut til julaften, men når jeg tenker på alt jeg må gjøre innen den tid så er det for lite tid Imorgen er den store handledagen; de siste 6 gavene skal kjøpes, blondebånd og silkepapir, julekjole og sko til lille superprinsesse og alle ingredienser til siste dagers juleverksted *puh* og alt i det kaoset det kommer til å være i hele byen imorgen Der får jeg for å være ute i siste liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. desember 2009 #568 Del Skrevet 19. desember 2009 Håper du har en fin lørdag, selv om den er travel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 23. desember 2009 #569 Del Skrevet 23. desember 2009 God jul vennen! Kos deg masse med mannen din og familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 23. desember 2009 #570 Del Skrevet 23. desember 2009 God Jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 24. desember 2009 #571 Del Skrevet 24. desember 2009 GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. desember 2009 #572 Del Skrevet 24. desember 2009 :gave: GOOOD JUL TIL DEG OG DINE!! :snø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #573 Del Skrevet 25. desember 2009 :rødme: Tusen takk søte dere, og jeg som ikke har vært innom her engang da *skammer seg* Håper inderlig at julaften deres ble like fin som vår Dagene før jul har flydd, og jeg må (nok en gang)innrømme at jeg har aaaaltfor høye forventninger til meg selv og antall timer i døgnet jeg har til disposisjon :dåne: Dette endte i at jeg omtrent besvimte sittende i sofaen og filte ullhjerter søndag kveld Underernært på søvn, full jobb, trening, hus og familie og med altfor mange ting på lista over hva som måtte gjøres før jul *puh* så gikk jeg jammen på en smell gitt....men ikke før alle ullhjertene var filtet og festet på de særdeles lekkert innpakkede gavene som ble gitt av oss i år (uten å skryte ) Så det ble altså sånn at lille julaften kom og gikk uten at jeg egentlig merket at jeg faktisk hadde fri, før mannen min tok meg i armen klokka halv ti om kvelden og sa strengt "sett deg ned, sammen med meg" Da kunne jeg omsider slappe av! (At det igjen innebar at riskrem og bærsaus måtte lages rett før vi skulle på middag til foreldrene mine julaften, og at gavene til mannen min ikke var pakket inn 2 timer før vi skulle gå og at jeg var i dusjen da vi skulle være hos foreldrene mine, at jeg ca fikk panikk da vi fikk kaffebesøk få timer før vi skulle gå og og at jeg hadde prestert å glemme å kjøpe strømpebukse sånn at det faktisk ble svarte nettingstrømper til kjolen - det snakker vi ikke om For det var verdt det ) Julaften ble helt fabolous Maten var UTROlig god, hele familien var samlet og alle koste seg sammen, ALLE gavene var kjempeflotte og stemningen bare god, mannen elsket gaven sin - og på toppen av det hele var det snø ute, for første jul på jeg-vet-ikke-hvor-mange-år; O lykke sier bare jeg!!!! Idag har vært skikkelig sløvedag, lille superprinsesse sov til halv 12 og vi spiste sen god julefrokost lenge Lang tur hånd i hånd med kjære og vovvis i fine været med tullegeita vår heseblesende avgårde på ski, tidenes beste kalkunmiddag og en rooooolig 1. juledagskveld :rødme: Jeg elsker familien min!!!! Fortsatt god jul til dere som måtte stikke nesen innom boka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #574 Del Skrevet 26. desember 2009 Da har vi vært på kino og sett "Luftslottet som sprengtes" Bra film men enda bedre bok!!! Fikk kinobilletter av lillebror til jul, og når begge ungene forsvant ut av huset på overnatting, snuppa til farmor og storebror til en kompis - ja da var ikke vi vanskelige å be Litt kjærestetid er ikke å forakte Hånd i hånd, på glatta, jeg trippende..æhh skjenende avgårde på høyhælte sko - selvfølgelig Ingen kan påstå jeg ikke risikerer liv og lemmer for å ta meg best mulig ut For jeg måtte ha høye hæler...ellers tok den dritdyre ullkåpa fra Italia nedi bakken ..............for jeg kunne ikke velge en annen jakke heller Vanskelig jeg?! Nope Nå har jeg lyst på pizza Men noen må være streng med meg, og det må visst være meg - for mannen min sier ja med en gang jeg foreslår pizza Matvrak er vi Vi er ikke av de som kjører julemat hver dag, til nå har det kun vært ribbemiddagen på julaften faktisk Jeg spiser bare ribbe 1 gang i året, og det er på julaften! Strengt regime, ribbe smaker best når en har gledet seg til det et helt år Det var særdeles vanskelig å overholde når jeg jobbet som kokk, men klarte det da også!! Igår hadde vi verdens beste kalkunmiddag, og idag terteskjell med små fiskeboller og masse grønnsaker, namnam! Men imorgen kommer middagen over alle middager; sursteik :dåne: Jeg gleder meg som en liten unge Steika har ligget og godgjort seg i 5 dager i surmelk - den kommer til å smake helt himmelsk Nå skal jeg rydde på plass haugen med klær jeg brettet tidligere (slipper visst ikke unna husarbeid selv om det er jul :klø og nyte synet av den nye taklampa vår vi har hengt opp selv om vi ikke har strøm i den enda Fiiine lampa!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 27. desember 2009 #575 Del Skrevet 27. desember 2009 Så godt å lese om de fine dagene dine! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #576 Del Skrevet 27. desember 2009 på go`jenta! På tide med litt nå snart syns jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #577 Del Skrevet 27. desember 2009 Lille superprinsesse er levert til mammaen sin og huset virker så utrolig stille - sikkert fordi det er det Jeg savner henne allerede.... Måtte få et lite sammenbrudd etter hun var hentet, mer pga mora enn at ungen dro egenlig - det slutter ikke å gjøre vondt Idag fikk kjære se det med egne øyne også, hvordan hun er mot meg! Jeg var så dum at jeg stakk hodet ut av døra for å spørre om de skulle ha med de varme støvlene før de reiste, og da snurpet hele dama seg sammen og presterte å snu seg demonstrativt vekk - hun nektet å svare :dåne: Kjære ble helt paff, og det endte med at det var jentungen som svarte "nei de trenger jeg sikkert ikke" Det gjør vondt å ha noe sånt i familien At hun i tillegg driver og besøker svigermor og kjøper lik julegave som oss til jenta er jo også en del av historien her.........jeg var så sint, skuffet og såret på julaften at det var rett før jeg tok telefonen og skjelte henne loddrett ut Hun visste vi skulle kjøpe skøyter, det hadde vi sagt fra om - og lille snuppa har ikke snakket om annet enn at det er det hun ønsker seg mest av alt av oss - og så går det trollet hen og kjøper skøyter hun også - selv om hun sa til kjære at hun skulle kjøpe ski Jadda....som sagt tidligere; skuddpremie Litt varmet det hjertet mitt da at jenta heller ville ha skøytene hun fikk av oss for de var finere Avogtil er jeg utrolig barnslig For å trøste meg selv har jeg fyrt i ovnen og tent lys, og plassert sjokoladeskåla innen rekkevidde Og sursteika står i ovnen og prøver å bli ferdig, men den tar jo 100 år å steike :dåne: *snuser opp i lufta* det lukter helt himmelsk i hele huset, jeg gleeeeder meg til middag!!! Dagens såre utblåsning, jeg gleder meg til å gå på trening og frese fra meg imorgen For dette styret slår seg rett i magen min; alt som kommer inn går rett ut igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. desember 2009 #578 Del Skrevet 27. desember 2009 Hei Diddles! Godt å lese om de fine dagene dine og trist å lese om kjerringa som gir deg sårhet i en ellers så koselig tid! Håper du har ristet av deg dama nå, og kost deg med middagen (selv om jeg ikke kan forestille meg at noe som har ligget i surmelk i dagesvis kan være spiselig... ) Masse til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 28. desember 2009 #579 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) på go`jenta! På tide med litt nå snart syns jeg!! Jaaaaaa! Hun dere heksa skulle jeg ha snakka med! Mannen snakker noe om at jeg er ekstra hissig og voldelig for tiden - kanskje noe av aggresjonen min kunne blitt brukt på henne for jeg kjenner jeg blir skikkelig skikkelig sint! Endret 28. desember 2009 av faerytale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #580 Del Skrevet 29. desember 2009 Hei Diddles! Godt å lese om de fine dagene dine og trist å lese om kjerringa som gir deg sårhet i en ellers så koselig tid! Håper du har ristet av deg dama nå, og kost deg med middagen (selv om jeg ikke kan forestille meg at noe som har ligget i surmelk i dagesvis kan være spiselig... ) Masse til deg!! Det har vært veldig fine dager alt ialt - litt irritasjon kommer jeg nok aldri utenom Jeg har valgt min egen situasjon, så det er bare å bite det i seg..om og om igjen Har du ikke smakt sursteik?????? :dåne: Da anbefaler jeg deg å gjøre det snarest Kjøttet er fantastisk mørt, det smelter formelig på tunga Det er syyykt godt (selv om jeg sier meg enig i at det høres uspiselig ut ) Masse tilbake på deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå