LilleCanCan Skrevet 19. juni 2009 #21 Del Skrevet 19. juni 2009 Sjeldent jeg har opplevd at noen har bedt meg sette seg på en annen plass. At folk har sittet på min plass er noe jeg har opplevd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 19. juni 2009 #22 Del Skrevet 19. juni 2009 Ja, det gjør jeg som oftest alltid, med mindre jeg får beskjed om å gjøre noe annet. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2009 #23 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg setter meg som regel alltid på plassen min. Unntakene er: - toget/bussen o. Vel på bussen er det ingen fast plass. Man bare setter seg på toget burde man sette seg der man skal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 19. juni 2009 #24 Del Skrevet 19. juni 2009 Hvis noen har tatt plassen din, så er det selvsagt vedkommende som må flytte seg når du kommer. Hvorfor skulle du måtte lete etter en ledig plass, hvor du kanskje må bytte igjen på neste stopp, fordi det er en annens plass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frosk Skrevet 19. juni 2009 #25 Del Skrevet 19. juni 2009 Setter meg alltid på plassen min. Irriterer meg ganske kraftig når folk bare "går ut fra" at det er greit de overtar setet mitt på fly - flyr jeg langt med Norwegian (mellom nord- og sør-Norge eller utenlands) betaler jeg som regel for å reservere sete, likevel skjer det ganske ofte at andre sitter i mitt sete og mener at jeg "kan vel bare ta sete 23E i stedet for 4A, vel". Grmf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2009 #26 Del Skrevet 20. juni 2009 Irriterer meg ganske kraftig når folk bare "går ut fra" at det er greit de overtar setet mitt på fly - flyr jeg langt med Norwegian (mellom nord- og sør-Norge eller utenlands) betaler jeg som regel for å reservere sete, likevel skjer det ganske ofte at andre sitter i mitt sete og mener at jeg "kan vel bare ta sete 23E i stedet for 4A, vel". Grmf. Jepp. Jeg pleier bestille vindusplass, lengst mulig frem. Og når jeg da har betalt en femtilapp ekstra for setet så flytter jeg meg selvsagt ikke til midtgang rad 20 fordi en eller annen familie ikke har tatt seg bry med/råd til å bestille sammen. Jeg synes det er litt frekt å spørre også, når man vet at det er vanlig å betale for bestemte seter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå