Gå til innhold

Hvor mye koster en bil service?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

hvor mye koster en service på en bil? bør jeg kjøre over til svenske grensa for å gjør det? mye å spare? jeg bor ganske nærme svinesund brua.

har aldri hatt en bil på service før.. den har gått 65.000 km og er en audi 2005 modell. hvis det har noen betydning...

noen tips eller erfaringer..?

hilsen en uerfaren jente med ikke alt for mye penger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det varierer vel egentlig ganske mye fra sted til sted, og eventuelt om de må fikse på noe.. Jeg ville ringt litt rundt og hørt hva det koster.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg hadde nylig 60.000km service på bilen min (skoda) og betalte da ca 7500,- Det var litt småplukk som måtte gjøres, men ikke mer enn hva som man måtte regne med fikk jeg høre.

Men det varierer nok fra merke til merke (og sikkert mellom ulike verksted også) skulle jeg tro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del rep/service ca halv pris i Sverige, f eks Kjell Johansons bil i Skee, like ved Strømstad (VW/Audi)

Charlotte

Endret av charlott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Annonse

Ingen her inne kan svare eksakt for DIN bil. Det varierer veldig fra bilmodell til bilmodell hvor mye det evt er å spare.

.Du sender en epost til et audi merkeverksted i norge, et vanlig verksted (ikke merkeverksted) i norge, og så til et merkeverksted i Sverige. (epost adresser finner du vedå søke opp hjemmesiden til verkstedet)

Fortell nøyaktig hvilken audi, km stand osv. og spør hva det koster med en service.

Der det er billigst reiser du :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen her inne kan svare eksakt for DIN bil. Det varierer veldig fra bilmodell til bilmodell hvor mye det evt er å spare.

.Du sender en epost til et audi merkeverksted i norge, et vanlig verksted (ikke merkeverksted) i norge, og så til et merkeverksted i Sverige. (epost adresser finner du vedå søke opp hjemmesiden til verkstedet)

Fortell nøyaktig hvilken audi, km stand osv. og spør hva det koster med en service.

Der det er billigst reiser du :-)

Hallo, vel fullt så enkelt er det nok ikke!!

Den forhandleren i Sverige hadde 2.5 mnd ventetid da jeg ringte i soommer, kunne få time i oktober. De opplyste også at ikke alt er veldig mye billigere men f.eks. servie og store repararsjoner vil man tjene på å ta der!

En annen ting er om du bestiller service så er det mulig de finner ut at du trenger å gjøre flere ting på bilen, da har de kanskje ikke deler før dagen etter og du må overnatte i Sverige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...