Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2009 #1 Del Skrevet 16. juni 2009 hvor mye koster en service på en bil? bør jeg kjøre over til svenske grensa for å gjør det? mye å spare? jeg bor ganske nærme svinesund brua. har aldri hatt en bil på service før.. den har gått 65.000 km og er en audi 2005 modell. hvis det har noen betydning... noen tips eller erfaringer..? hilsen en uerfaren jente med ikke alt for mye penger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miniboo Skrevet 16. juni 2009 #2 Del Skrevet 16. juni 2009 Det varierer vel egentlig ganske mye fra sted til sted, og eventuelt om de må fikse på noe.. Jeg ville ringt litt rundt og hørt hva det koster.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2009 #3 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg hadde nylig 60.000km service på bilen min (skoda) og betalte da ca 7500,- Det var litt småplukk som måtte gjøres, men ikke mer enn hva som man måtte regne med fikk jeg høre. Men det varierer nok fra merke til merke (og sikkert mellom ulike verksted også) skulle jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlott Skrevet 16. juni 2009 #4 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) En del rep/service ca halv pris i Sverige, f eks Kjell Johansons bil i Skee, like ved Strømstad (VW/Audi) Charlotte Endret 17. juni 2009 av charlott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 17. juni 2009 #5 Del Skrevet 17. juni 2009 tusen takk de ska jeg da kontakte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fersk lærer Skrevet 3. september 2011 #6 Del Skrevet 3. september 2011 Er detnoen flere med erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henkie Skrevet 3. september 2011 #7 Del Skrevet 3. september 2011 Ingen her inne kan svare eksakt for DIN bil. Det varierer veldig fra bilmodell til bilmodell hvor mye det evt er å spare. .Du sender en epost til et audi merkeverksted i norge, et vanlig verksted (ikke merkeverksted) i norge, og så til et merkeverksted i Sverige. (epost adresser finner du vedå søke opp hjemmesiden til verkstedet) Fortell nøyaktig hvilken audi, km stand osv. og spør hva det koster med en service. Der det er billigst reiser du :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeras Skrevet 7. september 2011 #8 Del Skrevet 7. september 2011 Ingen her inne kan svare eksakt for DIN bil. Det varierer veldig fra bilmodell til bilmodell hvor mye det evt er å spare. .Du sender en epost til et audi merkeverksted i norge, et vanlig verksted (ikke merkeverksted) i norge, og så til et merkeverksted i Sverige. (epost adresser finner du vedå søke opp hjemmesiden til verkstedet) Fortell nøyaktig hvilken audi, km stand osv. og spør hva det koster med en service. Der det er billigst reiser du :-) Hallo, vel fullt så enkelt er det nok ikke!! Den forhandleren i Sverige hadde 2.5 mnd ventetid da jeg ringte i soommer, kunne få time i oktober. De opplyste også at ikke alt er veldig mye billigere men f.eks. servie og store repararsjoner vil man tjene på å ta der! En annen ting er om du bestiller service så er det mulig de finner ut at du trenger å gjøre flere ting på bilen, da har de kanskje ikke deler før dagen etter og du må overnatte i Sverige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #9 Del Skrevet 7. september 2011 legg jobben ut på mittanbud.no -eller no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå