Gjest KATTAstrofe Skrevet 15. februar 2004 #121 Del Skrevet 15. februar 2004 ...og venter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2004 #122 Del Skrevet 15. februar 2004 Å så spennende. Få referat da? Klem fra Merete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2004 #123 Del Skrevet 15. februar 2004 ÅÅÅ - NÅ ER JEG SIKKER PÅ AT NOE ER PÅ GANG!!! :D :D :D K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 16. februar 2004 Forfatter #124 Del Skrevet 16. februar 2004 Må nok skuffe dere jenter...Her er det fremdeles rolig. :-? Har vært litt fraværende fra KG, formen har ikke vært den beste de siste dagene så jeg har for det meste bare ligget på sofaen og slappet av og samlet krefter. Men vi håper på at noe skal skje snart, er 40+1 idag! Så det kan jo skje når som helst. Går rundt og tenker veldig mye på fødselen nå,og forbereder meg litt på den. Gruer meg selvfølgelig endel nå, det er litt av et arbeid jeg går i møte! Men som "krompen" sa, jeg tar vel fram morskraften i meg når det gjelder. Samtidig gleder jeg meg til å få den overstått, og til å se lille Emil!!!! Det skal bli så fantastisk vidunderlig. Tenker litt framover også når vi skal reise hjem fra sykehuset og det blir bare vi tre...Jeg kan nesten ike forestille meg hvor koselig det skal bli. Er nok litt nervis de første dagene alene med lillegutt, er jo helt nytt for oss begge. Men jeg tror jeg og sambo kommer til å klare dette kjempefint. Jinx skal gi dere beskjed når noe er på gang, og Jinx, du er hjertelig velkommen til å skrive så mye du vil før noe skjer også . Mange spente damer her inne! Jeg må si tusen takk for alle hilsningene jeg har fått, og lykkeønskningene, det varmer virkelig! Er så koselig å åpne dagboken her, og se at så mange har sendt en liten hilsen, til og med jenter jeg ikke har pratet med før! Det er så koselig!!! Ute skinner solen og det er virkelig påskestemning ute. Så jeg tenkte faktisk å gå meg en liten tur for å få frisk luft, og kanskje få fortgang på sakene. :-) Men er mulig jeg venter til sambo kommer hjem fra jobb,er litt kjedelig å gå alene..... Og så fikk jeg vite idag at venninna mi er gravid, og venter sitt andre barn i juni! Er så koooooos! :-) Stor klem fra meg og lille Emil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 16. februar 2004 #125 Del Skrevet 16. februar 2004 *Svarte* tenkte jeg når jeg så du hadde oppdatert dagboken din, ikke skjedd noe enda.......... Men som en annen bruker sa en gang: Gratis barnevakt noen dager til..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddl Skrevet 16. februar 2004 #126 Del Skrevet 16. februar 2004 Oj- så spendt jeg er! Håper det skjer snart, å at det ikke er lenge til du har Emil i armene dine... LYKKE LYKKE TIL! Jeg skal tenke på deg! Klemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 18. februar 2004 Forfatter #127 Del Skrevet 18. februar 2004 Og jeg venter fortsatt....Har termin idag, og er VELDIG klar for litt action snart!!!! Har ikke engang noe som ligner på rier, og det er så deprimerende!!! Jeg vil se lille Emil nå! :-) Så nå tar jeg imot gode tips med stor takk, alt som kan hjelpe meg med å sette igang "maratonen". Hjelper vel ikke noe særlig å sitte framfor pc'en, tror jeg skal ta meg en gåtur jeg. Gikk en tur med sambo igår, var forfriskende og godt. Og hvem vet, kanskje det mykna litt mer opp inni der. Fikk et tips av søster at jeg skulle ta et varmt bad. Hun sa det hjalp henne å få igang riene....Jeg får prøve senere! Dere får ihvertfall en oppdatering enten av meg eller Jinx om noe skjer. Stor klem fra den fødeklare Eowyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 18. februar 2004 #128 Del Skrevet 18. februar 2004 Lykke lykke til, vennen :D Dette skal bli kjempespennende! Tenker på deg. Stooor klem :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 19. februar 2004 #129 Del Skrevet 19. februar 2004 *venter spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. februar 2004 #130 Del Skrevet 19. februar 2004 påtide å begynne å presse han ut nå! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2004 #131 Del Skrevet 19. februar 2004 ÅÅÅ, nå var jeg nesten helt sikker på at Emil hadde kommet til verden - det er noen dager siden sist jeg var innom Kg, så jeg hadde en skikkelig god følelse nå!!! Kanskje det er noe på gang i skrivende stund??!! :) Eowyn, vi venter spent!!! Klem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 20. februar 2004 Forfatter #132 Del Skrevet 20. februar 2004 Må nok dessverre skuffe dere jenter...Her skjer det lite for tiden...Åh, det er virkelig frustrerende! Ikke noe som tyder på rieaktivitet...Men aktiv er ihvertfall lillegutt!!!! Og det er ike akkurat noen kosespark han kommer med,det kjennes ut som han har tenkt å sparke seg ut på toppen av magen. :-) Men det er jo godt å kjenne liv da, bevares. Men nå vil jeg at han skal komme ut til meg og pappan sin, vi venter så fælt på han! Tvillingsøsteren min fødte 3 dager på overtid, så jeg håper det blir det samme for min del...Da må jeg føde til imorgen... Klem fra Eowyn og Emil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2004 #133 Del Skrevet 20. februar 2004 Nei, nei, nei - er du her i DAG også, Eowyn!!! Du skal jo føøøde du nå! Men uansett, om det går noen dager over tiden, så er det jo garantert AT det skjer, det er jo ikke sånn at "nei, det ble visst ingen fødsel likevel, han bestemte seg for å bli der inne i varmen!" Så både du, pappan og vi får bare smøre oss med tålmodighet, så kommer han nok før vi aner det! Tvillingsøster fødte 3 dager på overtid - da blir det nok din tur i morra, Eowyn - det er jeg sikker på! Tvillinger er litt rare sånn, det har jeg sett mange eksempler på! Ha ei fin FØDSELSHELG, vennen! Klem til deg og lille Emil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. februar 2004 #134 Del Skrevet 21. februar 2004 *....og venter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. februar 2004 #135 Del Skrevet 21. februar 2004 **nyskjerrig** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 22. februar 2004 Forfatter #136 Del Skrevet 22. februar 2004 Og jeg venter også fremdeles.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddl Skrevet 22. februar 2004 #137 Del Skrevet 22. februar 2004 Bjyndt å bli lei av å vente nå? Det skjønner jeg godt! Det hadde jeg også blitt! Jeg som trodde noe hadde skjedd! Skal krysse fingrer for at du slipper å vente så mye lenger nå! LYKKE TIL! Klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 22. februar 2004 #138 Del Skrevet 22. februar 2004 Heisann Eowyn. Har lest hele dagboken din nå, og tenkte det var på tide med en hilsen. Har du prøvd sterkt krydret mat? Har venner som satte igang fødselen på den måten. Men du har vel prøvd det som er innen nå :klø: Håper fødselen kommer i gang i løpet av dagen da. Sender deg masse gode tanker og krysser det som kan krysses. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 22. februar 2004 #139 Del Skrevet 22. februar 2004 VANNET ER GÅTT !! Eowyn har dratt på fødeavd nå, og regner med å bli satt igang siden hun er gått over tiden.. Hun hadde "kynnere" med fem min mellomrom - som ikke var onde Eowyn gleder seg og er litt redd Jeg er i hundre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendela Skrevet 22. februar 2004 #140 Del Skrevet 22. februar 2004 Så spennende Lykke til,Eowyn :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå