Gå til innhold

Endelig kom storken!;)


Eowyn

Anbefalte innlegg

Jada, nå oppretter jeg også meg en dagbok her inne! Ser fram til å dele mine opplevelser med dere.

Er ca.3 mnd. på vei nå, og alt ser bare bra ut hittil. Har sett den lille på ultralyd allerede, den er ca.4-5 cm lang, og lå der å vinka til mamma og pappa med de bittesmå armene sine. :P

Er endel plaget med kvalme og tretthet, men håper det går over snart. Er litt slitsomt å lengden. Men hører det med, så hører det med! :wink:

Får nok mye å fortelle etterhvert!

Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye og lykke til med svangerskapet.

:lol:

Håper kvalmen bare er på et kort besøk...Vet hvor slitsomt det kan være- sliter litt med det enda, 17. uke... :o Men det er jo ikke så vanlig da..

Er det ditt første barn??

Lykke til i hvertfall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER! Hadde heller ikke fått med meg den koselige nyheten!

Lykke til videre, skal bli spennende å følge deg i dagboken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det allesammen!

Har hatt en veldig god dag til nå, men nå begynner kvalmen å komme snikende...*løper og spiser en kornmo-kjeks*

Begynner å merke at klærne, spesielt buksene begynner å bli litt trange.. :oops: :ler: Men har heldigvis arvet en hel del mammaklær etter søsteren min! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!

Jeg hadde fått med meg dette, for du nevnte det for en tid tilbake. Så ble jeg usikker fordi det ble ikke mer snakk om det. (eller har jeg bare ikke fulgt med kanskje?)

Uansett, gratulerer nok en gang og lykke til. :)

Klem

Midnattsol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Husker også at du skrev om dette for en tid tilbake, men lurte også på hvordan det gikk med deg...

Når har du termin da?

Atter en gang: gratulerer så masse. :vinke:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg tårer i øynene her.

Er du GRAVID VENNEN MIN?????????????????????????????? :hoppe:

SÅ supert!!!

Gratulerer så masse fra meg!!

Gleder meg til å lese her inne også... :D

Masse lykkeønskninger og klemmer fra meg! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Ja, nevnte det for en tid tilbake at jeg var gravid...Men det gikk dessverre galt den gangen, og jeg mistet barnet i spontanabort.

Men nå er jeg gravid igjen, og er overlykkelig for det! Legen sier at alt ser bra ut, og nå er jeg kommet gjennom den mest kritiske fasen av svangerskapet. Så jeg krysser fingrene og tror og håper at alt skal gå bra denne gangen!

Jeg ser på meg selv som svært heldig, da jeg for ca.2 år siden fikk beskjed av legen at sjansene mine for å bli gravid var svært små på grunn av en feil med livmoren min...Men heldigvis har lykken stått meg bi! :D

Både jeg og sambo er svært glade, og vi gleder oss veldig til den spennende tiden vi har framfor oss.

Stor klem fra Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse :D

Gleder meg til å følge med i dagboken din fremover.

Klem fra Wit 26+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, og takk for koselige hilsner! Er så artig å komme inn her å lese alle de koselige hilsnene å dagbøkene mine.

Har hatt en veldig bra dag idag, ikke noe kvalme, har ikke vært stuptrøtt og jeg har følt meg virkelig opplagt. Det føltes deilig! Så nå håper jeg på at kvalmen har begynt å gi seg. Har heldigvis ikke vært plaget med at jeg kaster opp, har bare vært kvalm og uvel.

Hadde en fin dag, har diskutert masse graviditet/baby sammen med min gode venninne som snart skal ha barn selv. Er kjekt å ha noen man kan få tips og gode råd av!!

Idag har jeg tenkt veldig mye på om jeg skal vite kjønnet når den tid kommer....Regner med at jeg skal på ultralyd om ca.2 mnd, så da vil jeg jo få det valget. Tror nesten jeg vil vite det jeg.....Men da vil jeg at sambo skal være enig i det, slik at jeg ikke gjør noe han ikke vil.

Nei, må tasse ut i solskinnet igjen, får jo dårlig samvittighet av å sitte inne :P

Stor klem fra Eowyn og spiren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei :P

De siste dagene har formen vært bare bra. Har vært lite kvalm, og følt meg veldig opplagt. Så idag skal jeg å handle mammaklær sammen med min gravide venninne. Det blir gøy. :) Er jo ikke "stor" nok til å begynne å brukke mammaklær, men det er jo greit å ha en bukse og noen jumpre/gensere på lur til den tid kommer. Gleder meg :D .

Stor klem fra Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...