Cilla Skrevet 9. februar 2004 #101 Del Skrevet 9. februar 2004 Er inne og sjekker!! Håper du har en"sladrevenn" slik at vi her inne får vite det når du drar på sykehuset/føder. Min slimpropp gikk 31. januar, så jeg venter også spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 9. februar 2004 #102 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg sladrer når Emil er født.. Men har altså ikke hørt noe enda.. Venter spent.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 9. februar 2004 Forfatter #103 Del Skrevet 9. februar 2004 Fremdeles ingen rier...venter og venter . Selv om jeg gruer meg litt til det hele begynner, så ser jeg også fram til det. Blir så spennende!!! Jeg lover at dere skal få beskjed når noe starter, og som Jinx sier så skal hun sladre når Emil er født. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. februar 2004 #104 Del Skrevet 9. februar 2004 Dette blir spennende!!! Fint at du og Jinx kan holde oss oppdatert! Lykke til med alt sammen, følger spent med :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2004 #105 Del Skrevet 10. februar 2004 Er det noen som har noe å sladre om i dag, mon tro? Er så spent på om noe er på gang snart! :D K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 10. februar 2004 Forfatter #106 Del Skrevet 10. februar 2004 Tusen takk for alle hilsener! Så koselig :D Er fremdeles hjemme jeg, uten rier...Vel, noen tror jeg har modningsrier da etter det jeg beskriver. Så forhåpentligvis skjer det noe snart!! Skal passe på å slappe av mye nå, tror jeg trenger det. Føler meg så utslitt og slapp, kvalm og uvel. Så da frister sofaen ganske mye!!! Skal holde dere oppdatert her inne, og om jeg reiser på sykehuset så skal jeg sende sms til Jinx. Hvis jeg husker det oppi alle smertene! Stor klem fra meg og lillegutt :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. februar 2004 #107 Del Skrevet 12. februar 2004 Nå er jeg spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 12. februar 2004 Forfatter #108 Del Skrevet 12. februar 2004 Som jeg sier til sambo, ha telefonen i nærheten, jeg har en følelse av at noe skjer snart. Inatt og i morges ( og igårkveld forsåvidt)har jeg hatt tette og kraftige kynnere, noen i forbindelse med menssmerter nede i magen. Så at noe skjer der inne er det ingen tvil om. Men jeg går bare å venter på at DET STORE skal skje!!!! Sambo sier jeg må vente til fredag/lørdag, for da er nybilen på plass i garasjen. Så da er det bare å knipe igjen. Nå skal jeg spise litt, så skal jeg på kontroll til jordmor. Får se hvor lenge hun tror det er til noe skjer....Hun er visst flink til å forutse slikt. Men ingen kan jo si sånt sikkert, Emil kommer når han kommer! (Snart håper jeg....) Stor klem fra Eowyn, 39+4 idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. februar 2004 #109 Del Skrevet 12. februar 2004 Neiii, er du hjemme enda? Ting er absolutt på gang skjønner jeg. SPENNENDE!:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2004 #110 Del Skrevet 13. februar 2004 Hei! Leste i dagboka til Diva at dere ikke har bil for tiden, så da måtte jeg forte meg inn i dagboka di for å se om det hadde kommet oppdatering! Krysser fingrene for at Emil venter til bilen er i hus før han melder sin ankomst - unner deg ikke en taxi-tur! Ønsker deg og dine ei fin helg, vennen! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. februar 2004 #111 Del Skrevet 13. februar 2004 Venter spent på familieforøkelsen deres her også. Synes lille Emil tar seg god tid nå ja :-? Men jeg er her for daglige nyheter og håper dere slipper å vente så alt for lenge da. Lykke til :-D :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 13. februar 2004 #112 Del Skrevet 13. februar 2004 *venter og trommer med fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 13. februar 2004 Forfatter #113 Del Skrevet 13. februar 2004 Vel, nå er bilen i boks, sambo hentet den hjem idag. Så nå kan lille Emil bare komme, alt klart!!! Nå har jeg ikke tatt tiden, men synes det virker som om kynnerne blir mer og mer regelmessige, og jeg får stadig mer sånne menssmerter. Venter bare på at jeg skal få vondt i ryggen og slikt nå. Huff, er helt fælt å gå slik og vente... :-? Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves...*sukk* vil se gutten min nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 14. februar 2004 #114 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg er så spent Hadde vært morsomt å kommet på Valentines Day da Mobil er med overalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 14. februar 2004 #115 Del Skrevet 14. februar 2004 Å! Jeg så at Jinx hadde oppdatert dagboken, og tenkte at "nå har noe skjedd".............. Jeg venter spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 14. februar 2004 #116 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg også tenkte det. Jinx, du holder deg unna hvis ikke noe skjer, ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. februar 2004 #117 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg også tenkte det. Jinx' date=' du holder deg unna hvis ikke noe skjer, ok? [/quote'] :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 15. februar 2004 #118 Del Skrevet 15. februar 2004 hmm.. På tide at det skjer noe her! Ingen meldinger på lenge fra den gravide.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendela Skrevet 15. februar 2004 #119 Del Skrevet 15. februar 2004 Hei :-) Takker for titten i dagboken din (Håper det er greit at jeg tok en tur innom her ) Lykke til med fødselen,snart har du lille Emil i armene dine Klem Vendela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 15. februar 2004 #120 Del Skrevet 15. februar 2004 *venter og venter og venter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå