Maxine Grey Skrevet 25. februar 2004 #161 Del Skrevet 25. februar 2004 :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: til verden, Emil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. februar 2004 #162 Del Skrevet 26. februar 2004 Gratulerer med den lille, Eowyn og Emil-pappa'n!!!! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coda Skrevet 26. februar 2004 #163 Del Skrevet 26. februar 2004 GRATULERER! Så hyggelig! Kos dere i denne spennende tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 26. februar 2004 Forfatter #164 Del Skrevet 26. februar 2004 Hei hei allesammen, og tuuuuusen takk for alle koselige meldinger!!!!! Nå er vi kommet hjem fra sykehuset, med verdens nydeligste gutt! Mandag 23/2-04, kl.18.02, kom han til verden. Da veide han 3610 gram, og var 51 cm lang. (Er som normalt gått litt ned i vekt nå). Han hadde litt gulsott, og måtte ligge noen timer i solarium, det var ikke noe særlig verken for han eller oss, men det gikk bra. Han så jo veldig kul ut med solbriller og greier. Fødselen gikk greit, selv om den føltes veeeldig lang. Jeg LOVER å komme innom å fortelle litt mer senere, men nå er det så mye annet å gjøre. Men vi har det bra begge to ( og pappa og selvfølgelig), og syntes det var veldig godt å komme hjem. Stor klem fra Marte og Emil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 26. februar 2004 #165 Del Skrevet 26. februar 2004 Gratulerer så mye. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 27. februar 2004 #166 Del Skrevet 27. februar 2004 Gratulerer så mye med lille Emil Stor klem fra Capricorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 27. februar 2004 #167 Del Skrevet 27. februar 2004 GRATULERER SÅ MASSE!!! Stor klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2004 #168 Del Skrevet 27. februar 2004 Så koselig å høre fra deg, Eowyn! Glad for å høre at alt står bra til med alle tre! Skjønner at du har mye annet å prioritere enn Kg i tiden som kommer, men du skal vite at jeg tenker på deg og gleder meg med dere! Og får du litt tid til overs, så er det selvsagt koselig å se deg på Kg!!! Vil jo gjerne følge med dere, vet du! KOS DERE! Klem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 27. februar 2004 #169 Del Skrevet 27. februar 2004 Gratulerer! Kos dere denne tiden - den kommer aldri igjen :-) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 29. februar 2004 #170 Del Skrevet 29. februar 2004 GRATULERER SÅ MASSE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 9. mars 2004 #171 Del Skrevet 9. mars 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 10. mars 2004 #172 Del Skrevet 10. mars 2004 Gratulerer med lille Emil! Tenker du er stolt og lykkelig nå, og det har du all grunn til! :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 14. mars 2004 Forfatter #173 Del Skrevet 14. mars 2004 Tusen takk for hilsninger allesammen, dere er noen ordentlige go'jenter! Vi har det bare bra, EMil vokser og trives. I morgen skal vi å veie han, blir spennende å se hvor mye han har lagt på seg siden sist. Han er veldig rolig og snill, sover nesten hele tiden. Så nå koser vi oss bare. Jeg og lillegutt blir alene i et par dager nå, det blir jo spennende. Men det tror jeg skal gå bare godt! Så kommer svigermor på besøk i en ukes tid, siden pappan skal på vinterøvelse. Så da får jeg litt avlastning. Skal skrive mer senere, må gi lille gullet mat nå. Stor klem fra Eowyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 15. mars 2004 #174 Del Skrevet 15. mars 2004 Grattis till Emil! Det är svårt att hinna med alla dagböcker med en liten baby hemma... härligt att höra att han mår bra. Lycka till med livet tillsammans. /Furstina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuske77 Skrevet 21. mars 2004 #175 Del Skrevet 21. mars 2004 Kaster meg inn i gratulasjonsrekken jeg og. Det er så kos å høre at alt er bare bra med dere alle :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå