Gå til innhold

Har dere hatt en fin sommer folkens? Få høre da;)


Eowyn

Anbefalte innlegg

Er godt å være tilbake her etter en laaang (føles sånn...) sommerferie i hjembyen.

Har jo vært kjempeheldig med været der nordpå, men brunfargen er nok like tam som før jeg dro siden jeg har jobbet hver dag....Men det var gøy å jobbe, lærte mye nytt og fikk lære masse fra meg.

Men uansett, jeg har hatt det helt topp! Har vært mye sammen med mitt nye tantebarn, hun er bare helskjønn. Fikk også et par turer til både min families, og min sambo's families hytte på fjellet.Der går det virkelig an å bare slappe av, langt fra stress og mas.

Men nå er ferieturen hjemme over, så idag reiste vi hjem igjen. Begynner ikke studiene før om 2 uker, så jeg håper været holder seg like bra som nå, så kanskje jeg blir litt mer brun til skolen begynner :ler:

Hadde vært gøy å høre hva dere har gjort i ferien da! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Vennen!

Velkommen tilbake :D

Jeg har foreløpig ikke gjort noe spennede i sommer, men reiser til Spania on under to uker, så skal gi deg fyldig reisebrev da :wink:

Klems fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Koselig tråd du har startet ! :D

Har vært nordpå jeg også. I barnedåp og på gjenforeningsfest sammen med venninner fra gymnastiden.

Fikk også noen dager med hyttecamping i Sverige. Ikke noe for oss det der.

Nordpå var det koselig og tvillingene til svigersøster og datteren til svigerbror var åh så vakre atte.

Fin ferie ?

Ja det kan jeg absolutt påstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Har vært hjemme i hele ferien - og det har vært utrolig deilig.

Har hatt tre uker, og har en igjen (sukk), men skulle gjerne hatt minst fire til.... Jeg vil ikke jobbe mer!!!! Det er kjedelig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vennen!

Velkommen tilbake :D

Jeg har foreløpig ikke gjort noe spennede i sommer, men reiser til Spania on under to uker, så skal gi deg fyldig reisebrev da :wink:

Klems fra meg

Åeeeh, så heldig!!! Misunner deg litt, men du og din kjære fortjener virkelig denne ferien! Dere har stått på og jobbet så hardt for å bli feridg med leiligheten! Gleder meg til å høre reisebrev.. :wink:

Koselig tråd du har startet !

Har vært nordpå jeg også. I barnedåp og på gjenforeningsfest sammen med venninner fra gymnastiden.

Fikk også noen dager med hyttecamping i Sverige. Ikke noe for oss det der.

Nordpå var det koselig og tvillingene til svigersøster og datteren til svigerbror var åh så vakre atte.

Fin ferie ?

Ja det kan jeg absolutt påstå.

Er så nysgjerrig vettu :wink:

Jaaa, det glemte jeg å si, var i barnedåp jeg også til tantebarnet mitt. Var fadder, en stooor opplevelse. Hun viste presten at lungene var i orden ja, da han begynte å tømme det kalde vannet i hodet på henne :ler: Barn er og blir bare skjønne! Håper du hadde det gøy på gjenforeningen da!

Har vært hjemme i hele ferien - og det har vært utrolig deilig.

Har hatt tre uker, og har en igjen (sukk), men skulle gjerne hatt minst fire til.... Jeg vil ikke jobbe mer!!!! Det er kjedelig!!!!

Deeeilig med ferie...Helt enig! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lekebøll

Jeg har jobbet hele ferien, men har nå noen ukers ferie, som jeg tilbringer hjemme hos foreldrene mine. En uke til, så bærer det tilbake til Oslo - og forhåpentligvis mer jobb.

Føler det har blitt lite sommer i år - har jobbet i finværet og hatt fri når det har silt ned og regnet hester og kuer - men men.

(Planlegger ferie til Australia/Fiji til våren, så skal ikke klage! ;))

(Eh. Så nå at tråden ligger på pers. meldinger - kanskje det bare var for spesielt "innvidde"? Tar sjansen jeg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Velkommen tilbake fra ferie!!

Jeg har hitill bare "vagget" meg gjennom sommeren og venter spent på slutten av august, da jeg blir tynn igjen.

Mann og barn har vært på en liten ferietur da. :D

Dere for ha en fortsatt fin sommer!!!

Sommerklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake! Har vært to uker i Hellas m mann og datter. Vi har stort sett bare slappet av og kost oss; vi trengte d etter tre somre m bilkjøring Europa rundt, for neste år blir d mer bilkjøring. Men en ting fikk jeg gjort som jeg aldri har prøvd før; dykking! Heftig! M surstoffbeholder, blybelte og våtdrakt. Var under i 20 min. Blir helt sikkert ikke siste gangen! Skal en uke på hytta i Vestfold siste uka før skoleferien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake Eowyn :P

Har egentlig ikke gjort stort i sommer jeg..

Vært en uke i Oslo..

Plagdes med varmen..

(stor mage)

Gledelige nyhet du har kommet med i dagboken din :hjerte:

Klem Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekeball, selvfølgelig kan alle skrive her, det var det som var meningen :wink: Er artig å høre hva folk har gjort i ferien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blander jeg meg og :)

Vi har ganske nye jobber begge to, så vi har ikke opparbeidet oss feriepenger. Dvs jeg fikk mine i februar da jeg sluttet i den gamle jobben og de gikk til nye hvitevarer og litt til bryllupskontoen. Så da endte vi opp med bare en uke ferie. Den tilbrakte vi i Paris. Hadde det utrolig bra der. Nydelig vær og alt var bare deilig!

Og i forrige uke kjøpte vi tomt og stasjonsvogn, så det har vært en svært begivenhetsrik sommer for oss :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en fin sommer med mye bra vær! Ikke at jeg til vanlig er en vær-kjerring :ler: , men vi har vært hjemme stort sett hele tiden, og da er det koseligere å slange seg på terassen og bli brun enn å sitte inne og spise ...

Vi har vært i to bryllup, skal i ett til, og har også fått tid til en tur til Bardufoss. KOselig alt sammen!

Neste sommer har vi planer om å ha kombinasjonsferie; litt (mer) borte og litt avslapping hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har og akkurat kommet hjem fra 3 uker i usa. Fått vært i 3 stater og sett mye rart, og shoppet masse så klart :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobba, men jeg har ferie nå. Onsdag reiser både jeg og sambo nordover for å være der en ukes tid. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI GO'JENTA MI..

Så kjempe kost å ha deg tilbake.. Jeg etterlyste deg i dagboken din, syntes du hadde vært litt for lenge borte ja... :wink:

Men nå er du tilbake og jeg gleder meg til å høre hvordan det går med deg, planlegging og alttingen... :D

Har forresten hatt en fiiin sommer.. Vært og henta vofs, og alt er bare fryd og glede her... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og jeg kan stolt fortelle at jeg ikke har hatt ferie ennå! Jeg gleder meg skikkelig til 3 ukers ferie nå i slutten av august, og det er ekstra deilig å ta ferie når alle andre på jobb er tilbake etter uker hjemme. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt fri, men siden livet står litt på "vent" for tiden, har jeg egentlig ikke hatt ferie, og får vel heller ikke det.

Men jeg har hatt mange gode dager på solsenga med gode bøker, og jeg har badet i herlig, varmt, silkemykt vann, så med enda ei drøy uke til jeg skal begynne på jobb igjen, kan jeg ikke klage, selv om feriefølelsen ikke akkurat har vært tilstedeværende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hjemme - kun dags- og helgeturer rundt omkring. Veldig kjedelig.

Skal flytte om ikke lenge - holder på å pakke, vaske og klargjøre saker og ting. Enda mer kjedelig...

Men har gått turer, vært på uteresturanter, spist masse softis osv. for å sprite opp hverdagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...