Gå til innhold

Røya skal bli grisesterk!

Sekretæren

Anbefalte innlegg

Gjest Ansjoni
Jeg har ikke trent i dag! Men jeg har SHOPPET!! Denne har jeg nettopp skaffet meg, og jeg kan også opplyse om at jeg skal bli med i denne konkurransen..... :sjenert: Sånn... nå har jeg sagt det...

Oi, t0ffa! Det må jeg si! Heier på deg, og som den hottie briden du er har du utmerkede muligheter :strix:

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, t0ffa! Det må jeg si! Heier på deg, og som den hottie briden du er har du utmerkede muligheter :strix:

Godt å vite! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagens økt var nesten litt sånn... no milk today... men gikk greit tilslutt...

A1: Chins m strikk

3 sett, 3 reps

A2: Scapular push-ups m bena på benk

4 sett, 10 reps

B1: Liggende roing m bryststøtte

10+10 kg, 3 sett, 8 reps + RP-sett: 10+10 kg, 8+6+4+4 reps

B2: Push-ups

4 sett, 5 reps

B3: FB sidehev

5 kg, 4 sett, 8 reps

C: Flatbenk

RP-sett, 10+10 kg, 12+6+4+3 reps

D: Hammercurls

RP-sett: 8+8 kg, 12+8+6+4 reps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fase 2, uke 4, dag 3

A1: Mark

40 kg, 4 sett, 2 reps

A2: Ettbens glute bridge

4 sett, 8 reps

B1: Utfall bak m f ben på step

8+8 kg, 3 sett, 12 reps

B2: Palloff press

3 sett, 10 reps, 2 sek iso hold

C1: Ettbens mark

8+8 kg, 3 sett, 12 reps

C2: Planke arm hev foran

3 sett, 10 per side

Snart ferdig med andre fase!!! :trene: Har lastet ned tredje fase, og der får jeg ta noen av de gamle god-øvelsene som jeg har savnet, bl.a ab-roll og nedtrekk. Det blir mer volum, det er lov å løfte tyngre, men jeg skal ennå ikke makse! Morro!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Vet du... de jeg kjøpte viste seg å være for store, selv om jeg målte slik som anvist på siden. Har sendt de inn, med klarsignal for bytte, og ikke fått nye. Jeg kjøpte de med håndleddsstøtte, de dyreste, og syntes de var litt stive, men det regner jeg med går seg til ved bruk. (De var jo også litt store) Jeg har normale jentehender, og måtte ha small, de minste. Om du skal bestille, ville jeg ikke stolt heeeeeelt på den målestokken, jo mindre jo bedre, så lenge man får de på.

Jeg var på en gigantisk sportsbutikk her i Miami der de hadde en hel vegg med Harbingerhansker, ble kjempeskuffet da alle med håndleddstøtte var i herremodell, small er alt for stort! :roll: Kjøpte istedet disse i strl small som er supersøte og fine (de rosa btw) og føler at det skal bli bra. De er trange å få på men sitter überbra og er ikke i veien for noe. Gleder meg til å virkelig prøve dem, de jeg har nå er bra men jeg syns de går litt langt oppover håndleddene og utover fingrene.

Ang at de føles litt stive så tror jeg at det går seg til raskt, de andre mine ble i allefall veldig fort myke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de var fine. Nordic Nutrition selger de og, men sikkert dyrere :) Så rart de med håndleddsstøtte ikke var i damemodell :klø:

Jeg er forresten veldig sur på NN nå, det er to uker siden jeg fikk beskjed om at de skulle sende et nytt par, og jeg ettetlyste de i går. Fikk svar om at han skulle sjekke det opp på mandag, og da jeg svarte at det ikke var godt nok, jeg ser helst at du sjekker det samme dagen, fikk jeg ikke noe svar. Sjekke det opp på mandag, du lissom, jeg har ventet i to uker :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

YEAH! Siste økt i andre fase!! På mandag venter morroa!!

Fase 2, uke 4, dag 4!

A1: Benk, 3 ulike grep

20 kg, 4 sett, 3 reps

A2: YTWL

2 kg, 4 sett, 6 reps

B: Floor press, RP-sett

11 kg, 12+6+4+4 reps

C1: Chins m strikk, iso hold

3 sett, 5 reps

De siste repsa på hvert sett ble ikke heeeeelt 5 sek

C2: Enarmsroing på benk

11 kg, 3 sett, 12 reps

Faen så tungt, no milk today!

D: Push ups, RP-sett

8+5+4+3 reps

E: EZ-curls

22,5 kg, 2 sett, 4 reps, 2 sett, 3 reps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Ja, de var fine. Nordic Nutrition selger de og, men sikkert dyrere :) Så rart de med håndleddsstøtte ikke var i damemodell :klø:

Jeg er forresten veldig sur på NN nå, det er to uker siden jeg fikk beskjed om at de skulle sende et nytt par, og jeg ettetlyste de i går. Fikk svar om at han skulle sjekke det opp på mandag, og da jeg svarte at det ikke var godt nok, jeg ser helst at du sjekker det samme dagen, fikk jeg ikke noe svar. Sjekke det opp på mandag, du lissom, jeg har ventet i to uker :sinna:

:nei: Det skulle bare mangle, 2 uker?! Nei nei nei!

Mandag tror jeg at jeg skal prøve strikkene for første gang, håper og tror at misa blir med. Jeg må nemlig ha chinsstrikkedate med henne, tør ikke slenge rundt i de strikkene alene første gang :ler:

Endret av lucy d-.-b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag tror jeg at jeg skal prøve strikkene for første gang, håper og tror at misa blir med. Jeg må nemlig ha chinsstrikkedate med henne, tør ikke slenge rundt i de strikkene alene første gang :ler:

Så gøy! :) Følger litt med på denne damen som også har et chinsprosjekt på gang. Også et godt tips i den siste posten. Jeg kjører mye

som muskelaktivering før chins, det er god oppvarming uten å slite ut musklene.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Så gøy! :) Følger litt med på denne damen som også har et chinsprosjekt på gang. Også et godt tips i den siste posten. Jeg kjører mye
som muskelaktivering før chins, det er god oppvarming uten å slite ut musklene.

Tusen takk for lenke, denne bloggen har jeg ikke sett før :) Nå gleder jeg meg enda mer til å komme igang med treningen! Føler at jeg har hatt et langt opphold nå, bare 1 økt på 7 dager. Har heldigvis gått masse da, 1-2 timer hver dag. Det gjør hvertfall at man føler man har fått kroppen igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for lenke, denne bloggen har jeg ikke sett før :) Nå gleder jeg meg enda mer til å komme igang med treningen! Føler at jeg har hatt et langt opphold nå, bare 1 økt på 7 dager. Har heldigvis gått masse da, 1-2 timer hver dag. Det gjør hvertfall at man føler man har fått kroppen igang.

Kan tenkes at du bare har hatt nytte av den pausen? :) Gåing er helt supert! Jeg kan godt ha treningsfri, men GÅ! det må jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har endelig fått kjøpt meg en pulsklokke! :)Polar RS300x Kjøpte den på eBay, til litt under halv pris av den dere ser i linken, så nå håper jeg selgeren sender fra en privat adresse, så slipper jeg mest sannsynlig toll ;) Uansett er det nok noen hundrelapper spart, så det skal vel gå seg til! Gleder meg til å prøve den, mitt nye leketøy :trene:

Har nemlig tenkt å starte opp med kardiotrening igjen, etter å tatt ferie fra det i hele sommer. Egentlig fra før sommeren og.... :sjenert: Så nå skal jeg begynne med spinning, skal gi det en sjanse til, tror nemlig jeg har godt av å bli pushet...

Så nå gleder jeg meg til å bli sår i rompa! :gjeiper: Varer ikke så lenge vel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny klokke og avslutning av fase 2! :trene: Jeg håper at kjæresten klarer å finne beltet til sin snart, så jeg slipper å kjøpe egen. Kardio skal jeg også bli flinkere til å kjøre fremover, blir spinning og/eller mølle. Også blir det en god del skogsturer fremover! :)

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med ny klokke og avslutning av fase 2! :trene: Jeg håper at kjæresten klarer å finne beltet til sin snart, så jeg slipper å kjøpe egen. Kardio skal jeg også bli flinkere til å kjøre fremover, blir spinning og/eller mølle. Også blir det en god del skogsturer fremover! :)

-misa

Takk for det :)

Kanskje jeg tester ut mølla etterhvert, får prøve et par runder og se an knærne. De har tross alt blitt mindre slarkete etter all bentreningen! :)

Gratulerer med klokke! Pulsklokke + kardio er good shit :)

Tnx :) Bare det er en duppedings involvert, skal det nok bli morro igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandagens økt, ny fase!! :sjarmor:

Fase 3, uke 1, dag 1:

A1: Knebøy

45 kg, 2 sett, 3 reps

40 kg, 3 sett, 8 reps

YEAH! Ass to gras!

A2: Hofteab:

4 sett, 10 reps

B1: Bulgarsk utfall m f ben på step

9+9 kg, 2 sett, 6 reps

RP-sett: 10+10 kg, 8+4+4+2 reps

Jeg tror jeg døde her

B2: Ettbens glute bridge

2 sett, 8 reps

C1: Nordic hamstring

40 reps på færrest mulig reps: 20+12+8

Hamstring-formen er dårlig, kom ikke så langt ned før det krampet seg i leggene. Må bare komme inn i det igjen...

C2: Ab-wheel... brukte red cord

3 sett, 6 reps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lucy d-.-b
Kan tenkes at du bare har hatt nytte av den pausen? :) Gåing er helt supert! Jeg kan godt ha treningsfri, men GÅ! det må jeg.

Jeg tror faktisk at jeg har gått ned litt i fett% i løpet av oppholdet, men akkurat nå føler jeg meg temmelig dritt pga jetlag og lang reise. Jeg burde for eks ha sovet nå.. Ikke det grann trøtt!

Gratulerer masse med avslutting av fase 2 og start på fase 3! Nå blir det tyngre løfting sant, det blir vel morsomt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk at jeg har gått ned litt i fett% i løpet av oppholdet, men akkurat nå føler jeg meg temmelig dritt pga jetlag og lang reise. Jeg burde for eks ha sovet nå.. Ikke det grann trøtt!

Det kan jeg tenke meg. Har merket selv at de gangene jeg har hatt merkbar vektnedgang, er de gangene jeg har hatt mer enn to dager treningsfri. Vekta vingler uansett pga vann og alt det der, men det er noe med det å la kroppen hente seg inn. Skal bli flinkere til å ta pauser, spesielt nå som jeg kommer til å trene mer kardio og!

Gratulerer masse med avslutting av fase 2 og start på fase 3! Nå blir det tyngre løfting sant, det blir vel morsomt?

Takk for det! :)

Tyngre løft, ja!! Ikke maksing enda, men får lov å løfte skikkelig!! Gøy! Og flere reps, herregud, bøy og mark med 2 reps var rett og slett kjedelig :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Tyngre løft, ja!! Ikke maksing enda, men får lov å løfte skikkelig!! Gøy! Og flere reps, herregud, bøy og mark med 2 reps var rett og slett kjedelig :gjeiper:

Ja, det kan jeg så virkelig godt forstå! Er imponert over at du klarte å følge det programmet og ikke ble fristet til å lesse på eller kjøre lenger sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...