Gjest fragment Skrevet 31. juli 2009 #241 Del Skrevet 31. juli 2009 Det var jo et fint tidspunkt å skrive KG-innlegg på Lykke til på trening i dag! (Det tror jeg at jeg også trenger...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. august 2009 Forfatter #242 Del Skrevet 1. august 2009 Tidspunktet ditt var ikke så verst det heller, fragment Var på nattevakt, jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. august 2009 Forfatter #243 Del Skrevet 1. august 2009 Da var det dagens økt! Fase 2, uke 3, dag3: A1: Mark 45 kg, 7 sett, 2 reps A2: Ettbens glute bridge 4 sett, 8 reps B1: Utfall bak m fremste ben på step 8+8 kg, 4 sett, 12 reps B2: Palloff press 3 sett, 10 reps, 2 sek iso hold C1: Ettbens strakmark 8+8 kg, 4 sett, 12 reps C2: Planke m arm hev foran 3 sett, 9 per side Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 1. august 2009 #244 Del Skrevet 1. august 2009 Hehe, det er svært sjelden jeg er såpass tidlig våken en fredags morgen midt i sommerferien, men begynte tidlig på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 1. august 2009 #245 Del Skrevet 1. august 2009 Hvordan går det med utfallene på step? Ser du har økt litt? Jeg har begynt med utfall med bakerste bein på stor ball, har du prøvd det? Det er jo nesten umulig, men når jeg først klarer å holde ballansen så tar det skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 2. august 2009 Forfatter #246 Del Skrevet 2. august 2009 Har ikke prøvd utfall med benet på ball, det hørtes ut som en utfordring for balansen. Foretrekker at det jeg har benet på står stille av seg selv, jeg da Men jeg kan anbefale fremste ben på stepper. Faktisk var det lettere teknisk av en eller annen grunn... :klø: Måtte selvsagt gå ned i vekter, man får jo kneet lengre ned, og det aktiverer en skikkelig skjelverompe i enda større grad. Mye mer effekivt, og jeg merker at jeg øker ganske fort på den, så jeg vil ikke gå tilbake til vanlig, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 2. august 2009 Forfatter #247 Del Skrevet 2. august 2009 Fase 2, uke 3, dag 4: A1: Benk m tre ulike grep 22,5 kg, 9 sett, 3 reps A2: YTWL 2,5 kg, 6 reps 1,25 kg, 2 sett, 6 reps Var på Centrum i dag, og der fant jeg ikke små hantler. Pleier å bruke 2 kg på denne øvelsen, og det er akkurat passe for både styrke og aktivering. Brukte vektskiver isteden, og hele aktiveringen gikk rett i dass. Var mye bedre med 1,25-skivene. B: Floor press, RP-sett 10 kg, 12+8+6+4 reps Her var planen 11 kg, men det fant jeg ganske enkelt ikke. Neste gang! C1: Chins m strikk 5 reps, 5 sek iso hold 4 reps, 4 sek iso hold 4 vanlige reps 5 vanlige reps 5 vanlige reps Skulle tatt iso hold på alle, men fyttikatta, det var ikke dagen for det. Dette er forøvrig et supersett som tar livet av meg, uansett form C2: Enarmsroing på benk 10 kg, 3 sett, 12 reps D: Push-ups, RP-sett 8+5+4+3 reps E: Ez-curls 20 kg, 4 sett, 4 reps Lett! Det var det ikke før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 2. august 2009 #248 Del Skrevet 2. august 2009 5 reps, 5 sek iso hold Hva innebærer dette? Chins med 5 sekunders stopp i bunn mellom hver reps, eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 2. august 2009 Forfatter #249 Del Skrevet 2. august 2009 Hva innebærer dette? Chins med 5 sekunders stopp i bunn mellom hver reps, eller noe? 5 sek stopp på topp. Står iso i programmet, så jeg stusset litt... jeg trodde nemlig isometrisk var med strake armer... Og at den riktige termen her er konsentrisk... Anyway.. skal henge der på topp i 5 sek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 2. august 2009 Forfatter #250 Del Skrevet 2. august 2009 Eller at det står for isotonisk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 2. august 2009 #251 Del Skrevet 2. august 2009 5 sek stopp på topp. Står iso i programmet, så jeg stusset litt... jeg trodde nemlig isometrisk var med strake armer... Og at den riktige termen her er konsentrisk... Isometrisk = statisk, så det gir jo forsåvidt mening. Den konsentriske fasen er selve opptrekket, mens du trener eksentrisk ved å holde igjen på veien ned. Fem sekunder på toppen høres uansett tungt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 2. august 2009 Forfatter #252 Del Skrevet 2. august 2009 Ok, da var det oppklart Ja, det er svinetungt, spesielt i supersett med roing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 3. august 2009 Forfatter #253 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg har ikke trent i dag! Men jeg har SHOPPET!! Denne har jeg nettopp skaffet meg, og jeg kan også opplyse om at jeg skal bli med i denne konkurransen..... Sånn... nå har jeg sagt det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 3. august 2009 #254 Del Skrevet 3. august 2009 Så herlig! Krysser fingrene for at du vinner. Du må jo bli en perfekt pinup med fin trent kropp (ikke at jeg har sett den, men antar). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 3. august 2009 #255 Del Skrevet 3. august 2009 Wow, så kul! Og så utrolig tøft at du stiller opp i konkurransen! *krysse fingre* -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 3. august 2009 Forfatter #256 Del Skrevet 3. august 2009 Haha Jeg har hvertfall rompe, slik en pin-up skal ha Shoppet mer jeg.... Denne og denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 3. august 2009 #257 Del Skrevet 3. august 2009 Wooooooho, den kåpen var nydelig! :rødme: -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. august 2009 #258 Del Skrevet 3. august 2009 Hvordan er de hanskene du kjøpte? Jeg trenger treningshansker, men er litt skeptisk til noe jeg ikke kan se og prøve på før jeg kjøper dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 3. august 2009 Forfatter #259 Del Skrevet 3. august 2009 Wooooooho, den kåpen var nydelig! :rødme: -misa Ja, den er superflott! Har sikler på den überlenge, og nå var det på tide! Må jo traske rundt med den i Berlin!! Hvordan er de hanskene du kjøpte? Jeg trenger treningshansker, men er litt skeptisk til noe jeg ikke kan se og prøve på før jeg kjøper dem. Vet du... de jeg kjøpte viste seg å være for store, selv om jeg målte slik som anvist på siden. Har sendt de inn, med klarsignal for bytte, og ikke fått nye. Jeg kjøpte de med håndleddsstøtte, de dyreste, og syntes de var litt stive, men det regner jeg med går seg til ved bruk. (De var jo også litt store) Jeg har normale jentehender, og måtte ha small, de minste. Om du skal bestille, ville jeg ikke stolt heeeeeelt på den målestokken, jo mindre jo bedre, så lenge man får de på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 4. august 2009 Forfatter #260 Del Skrevet 4. august 2009 DOMS siden lørdag, pga min hat/elsk-øvelse ettbens strakmark. Hamstringene glødet av ømhet, men i dag våget jeg meg på en deload ben-økt, og har det bedre nå A1: Knebøy 30 kg, 4 sett, 2 reps A2: Liggende hofteab 4 sett, 12 reps B1: Bulgarsk utfall m f ben på step 7+7 kg, 3 sett, 8 reps B2: Sideplanke 3 sett, 60 sek C1: Nordic hamstring 3 sett, 12 reps På det siste settet skjøv jeg meg opp fra gulvet med hendene de 4 siste repetisjonene C2: Planke arm hev bak 3 sett, 10 per side Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg