Gjest lucy d-.-b Skrevet 22. oktober 2009 #501 Del Skrevet 22. oktober 2009 På XXL, etter tips fra misa! Og du trenger ikke svi så mye penger en gang! Den kostet under 200 spenn! Hmmm *gni seg i hendene* Lurer på hvor jeg skal henge den opp? Og lurer på hvor frustrert T blir av å ha meg dinglende opp under taket støtt og stadig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #502 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hmmm *gni seg i hendene* Lurer på hvor jeg skal henge den opp? Og lurer på hvor frustrert T blir av å ha meg dinglende opp under taket støtt og stadig? Jeg kjøpte en sånn man fester mellom to dørkarmer. Godt jeg er liten, for både mannen og stesønn kræsjer knærne i gulvet når de prøver Usikker på om det finnes slike man fester i taket eller i et hjørne på XXL, men har sett bilder av de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #503 Del Skrevet 22. oktober 2009 Om ei uke skal jeg forresten til Eirik for evaluering. Skal se hva vi kan gjøre med bekkentilt og vingleknær. Håper ikke jeg må trene leeenge uten knebøy f.eks. *bekymret* Tenk at det er det verste jeg kommer på nå... Som om ikke det er verre ting i denne verden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 22. oktober 2009 #504 Del Skrevet 22. oktober 2009 Om ei uke skal jeg forresten til Eirik for evaluering. Skal se hva vi kan gjøre med bekkentilt og vingleknær. Håper ikke jeg må trene leeenge uten knebøy f.eks. *bekymret* Tenk at det er det verste jeg kommer på nå... Som om ikke det er verre ting i denne verden... Det blir spennende! jeg tipper du kan fortsette med bøy, hadde jo vært rart å kutte ut den øvelsen du skal bli god på.. :klø: Handler sikkert mye om å fokusere, trene støttemuskulaturen etc? Evt løfte lettere? Det åååårner sæææ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #505 Del Skrevet 22. oktober 2009 Det blir spennende! jeg tipper du kan fortsette med bøy, hadde jo vært rart å kutte ut den øvelsen du skal bli god på.. :klø: Handler sikkert mye om å fokusere, trene støttemuskulaturen etc? Evt løfte lettere? Det åååårner sæææ Joda, men kvinnekonseptet har f.eks ikke knebøy i den første fasen, nettopp for å gi bedre grunnlag senere ved å minimere disse typiske jentegreiene som vingleknær og bekkentilt. Det årnær sæ nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 22. oktober 2009 #506 Del Skrevet 22. oktober 2009 Joda, men kvinnekonseptet har f.eks ikke knebøy i den første fasen, nettopp for å gi bedre grunnlag senere ved å minimere disse typiske jentegreiene som vingleknær og bekkentilt. Det årnær sæ nok! Iiiiik! Hils ham og si slabbedask hvis du ikke får bøye :gjeiper: Kan jo hende du likevel skal ha et litt annet utgangspunkt fordi du allerede er gjennom det forrige programmet? *ber* God natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #507 Del Skrevet 22. oktober 2009 *ber* jeg og Natta, sove godt. Jeg skal ta meg en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 23. oktober 2009 #508 Del Skrevet 23. oktober 2009 Om ei uke skal jeg forresten til Eirik for evaluering. Skal se hva vi kan gjøre med bekkentilt og vingleknær. Håper ikke jeg må trene leeenge uten knebøy f.eks. *bekymret* Tenk at det er det verste jeg kommer på nå... Som om ikke det er verre ting i denne verden... Hvis det er det største problemet om dagen, så tyder det vel på at du har det rimelig ålreit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. oktober 2009 #509 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg lurer faktisk litt på om jeg i det hele tatt hadde kjent deg igjen nå, du er jo så flink hele tida! :dåne: Skulle hatt litt mer av din innstilling skjønner jeg! Ha en kjempefin helg Shorty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #510 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Hvis det er det største problemet om dagen, så tyder det vel på at du har det rimelig ålreit Ja, jeg tror jeg skal slutte å klage Jeg lurer faktisk litt på om jeg i det hele tatt hadde kjent deg igjen nå, du er jo så flink hele tida! :dåne: Skulle hatt litt mer av din innstilling skjønner jeg! Ha en kjempefin helg Shorty! Altså, jeg har nok forandret meg mye totalt, men ikke så mye siden sist du så meg Ha en fin helg du og! Endret 23. oktober 2009 av Mrs Shorty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 23. oktober 2009 #511 Del Skrevet 23. oktober 2009 Tenk at det er det verste jeg kommer på nå... Som om ikke det er verre ting i denne verden... Har det på samme måte. Mitt største problem for tiden er strekken bak i låret som gjør at løping er uaktuelt. Så sånn egentlig kan vi vel ikke klage altfor mye God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #512 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ok! Here it goes! Siste uka! Nå skal den gjennomføres!! Fase 4, uke 4, dag 1: A1: Knebøy 45 kg, 3 reps 50 kg, 2 sett, 3 reps A2: Birddog regresjon 3 sett, 3 per bein B1: Rumenske markløft 45 kg, 3 sett, 8 reps B2: Jane Fonda, may U rest in peace 4 sett, 12 reps C1: Ettbens mark 10+10 kg, 3 sett, 12 reps C2: Landmines 8,5 kilos EZ m 12,5 kg skiver på 3 sett, 9 per side Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 26. oktober 2009 #513 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ok! Here it goes! Siste uka! Nå skal den gjennomføres!! Lykke til!! B2: Jane Fonda, may U rest in peace Gleder meg til å treffe deg igjen om et par uker. Lang trening etterfulgt av lang lunsj blir helt knall på en søndag. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #514 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ja, det blir kjempegøy! Trening og spising er noe av det beste jeg vet, og da blir det ekstra morro med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. oktober 2009 #515 Del Skrevet 27. oktober 2009 Psst! I'm coming your way!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #516 Del Skrevet 27. oktober 2009 Psst! I'm coming your way!!! KULT!!! PM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 27. oktober 2009 #517 Del Skrevet 27. oktober 2009 Nå kommer knebøyen seg Mrs Shorty!! Håper vingleknærne stabiliserer seg, så skal du se at du kommer til å skyte fart som en rakett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #518 Del Skrevet 27. oktober 2009 Nå kommer knebøyen seg Mrs Shorty!! Håper vingleknærne stabiliserer seg, så skal du se at du kommer til å skyte fart som en rakett Og denne gangen var det ingen vingleknær heller Jane Fonda funker til mye, altså! Målet er å makse uten vingleknær da 65 kg neste!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulda Skrevet 27. oktober 2009 #519 Del Skrevet 27. oktober 2009 B2: Jane Fonda, may U rest in peace 4 sett, 12 reps Jeg gleder meg veldig til filmsnutt av denne her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 27. oktober 2009 #520 Del Skrevet 27. oktober 2009 Apropos filmsnutt så har jeg bestemt meg for at vi skal filme maksløftene våre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg