Gå til innhold

Merkelige, morsomme overskrifter og andre festligheter


Gjest Eurodice

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Fant tilfeldigvis noe… hvordan ser/ lukter harsj? Farlig lukt?

Jeg tror ikke hasj kan se eller lukte, men det er selvsagt mulig jeg tar feil. Vitenskapen gjør nye oppdagelser hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant tilfeldigvis noe… hvordan ser/ lukter harsj? Farlig lukt?

Jeg tror ikke hasj kan se eller lukte, men det er selvsagt mulig jeg tar feil. Vitenskapen gjør nye oppdagelser hele tiden.

Det er jo ikke hasj. Det er haRsj. Noe helt helt heeeelt annet.. Og det kan åpenbart se og lukte. Nemlig! :jolie:
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er merkelig/morsomt med denne? :gjeiper:

Man blir pappa kun én gang, altså når ens første barn blir født. Man blir ikke pappa på nytt bare fordi man blir pappa for et nytt barn.

Eneste måten dette går opp på, er hvis man har blitt far etter å en gang ha mista "pappastatusen" i form av barnedød.

Endret av Drue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir pappa kun én gang, altså når ens første barn blir født. Man blir ikke pappa på nytt bare fordi man blir pappa for et nytt barn.

Eneste måten dette går opp på, er hvis man har blitt far etter å en gang ha mista "pappastatusen" i form av barnedød.

Men det er da ganske vanlig å si at noen blir pappa for første gang, likevel. Jeg syns fortsatt ikke det er rart eller morsomt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er da ganske vanlig å si at noen blir pappa for første gang, likevel. Jeg syns fortsatt ikke det er rart eller morsomt.

I mine øyne høres det rart ut. Når man skriver at noe skjer for første gang, så impliserer man jo at det kan skje flere ganger. Det å bli pappa er, som forklart, noe man blir kun én gang (med mindre det har vært snakk om død). Å si "jeg har blitt pappa for første gang" er som å si "jeg mista jomfrudommen for første gang".

Endret av Drue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I mine øyne høres det rart ut. Når man skriver at noe skjer for første gang, så aksepterer impliserer man jo at det kan skje flere ganger. Det å bli pappa er, som forklart, noe man blir kun én gang (med mindre det har vært snakk om død). Å si "jeg har blitt pappa for første gang" er som å si "jeg mista jomfrudommen for første gang".

Jeg skjønner hva du mener. Jeg tror bare ikke de fleste tenker sånn som du gjør :gjeiper:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du mener. Jeg tror bare ikke de fleste tenker sånn som du gjør :gjeiper:

Det er jo tydelig at de ikke gjør det, ellers hadde vi ikke sett det skrevet, men det er fortsatt rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo tydelig at de ikke gjør det, ellers hadde vi ikke sett det skrevet, men det er fortsatt rart.

Nei, det er ikke rart, det er et vanlig uttrykk.

Anonym poster: a22c11b04bd5e9953025705077f4df7b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest blah blah

Nei, det er ikke rart, det er et vanlig uttrykk.

Anonym poster: a22c11b04bd5e9953025705077f4df7b

Tror ikke jeg har hørt noen si det før.

Høres iallefall helt feil ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg har hørt noen si det før.

Høres iallefall helt feil ut

Da kan du ikke lese mange aviser.

Anonym poster: a22c11b04bd5e9953025705077f4df7b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke egentlig en overskrift, men:

"Fantaserer man om samme skjønn er man også tiltrukket av det samme skjønn."

Skjønnsligning?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja til beskyttet tittel for hudterapeuter?

Var sikker på at det stod hundeterapeuter.. :fnise:

Anonym poster: 2fd14c025d2e40c04d2071253a4f7801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...