Gå til innhold

tyde en drømm?


Anbefalte innlegg

skulle gjerne fått noen profesjonelle eller erfarne drømmetydere til å tyden drømmen jeg hadde i går. jeg drømte dette på dagtid, men tror ikke det har så mye å si om det er dagtid eller på natta egentlig.

Drømmen:

det jeg tydelig kan huske var skyer, litt gråe klumpette skyer på kveldstid, nattersid, jeg står på kjøkkenet til bestemor (jeg tror hun var i stuen sammen med pappa da jeg var alene på kjøkkenet og så ut vinduet på disse skyene).

Dette har ikke noe med drømmen å gjøre: Bestemor var min beste venn, jeg gikk alltid på besøk til henne etter skolen. hun gikk bort for ca. 8-9 år siden og savnet har vært så stort at det ikke kan beskrives. men over til drømmen igjen:

som sagt det var endel skyer der.. jeg kunne se ut av kjøkkenvinduet til bestemor, kan bare huske at jeg og pappa var på besøk hos henne. Da jeg så nærmere på skyene, evnt jeg snudde meg bort og tilbake og så på skyene igjen så kunne jeg se en rød glødende væske eller rød kule bak de klumpette skyene. etter at jeg så dette ut vinduet gikk jeg til stuen og spurte pappa om hva denne røde klumpen var, men jeg fikk vite at det ikke var noe å være redd for, eller at det ikke var noe spesielt. etter en liten stund, og neste gang jeg så på skyene ble denne klumpen bare enda større, nesten som at den var på vei ut av skyene for å sluke opp alle oss. de liknet litt på sola, bare at den var veldig rød. da den kom nærmere og jeg begynte å bli redd. da våknet jeg fra drømmen. heldigvis var det bare en drøm, men jeg bare lurer på om det forteller meg noe? annet jeg husker fra drømmen var at jeg stod og ventet på bussen, og var med venner og liknende. det var også vinter.

livet mit har ikke vært så veldig enkelt etter at bestemor gikk bort. men, lurer på om denne drømmen forteller meg noe. har sett på drømmetydning.com, og lest litt men jeg får ikke så veldig mye ut av det. Rød var ikke hovedtemaet i drømmen, men jeg husker tydelig fargen og alt det andre var som regel grått eller sort/hvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg tror ikke du skal legge så mye i hva det du drømmer betyr.

Hvis du nå skulle få en drømmetyding, så bør du huske på at det bare er tolkninger og ingen kan tolke noe uten å legge sine subjektive meninger og erfaringer til grunn for en tolkning.

Det høres ut som du ikke har hatt det så veldig bra, så kanskje du heller skulle ta kontakt med fastlegen din og få en henvisning til en psykolog eller annen form for terapi. På den måten kan du få hjelp til å bearbeide ting du sliter med og som har vært vanskelige for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...