Gå til innhold

Hvilket toalettpapirmerke er du?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I denne tråden har jeg fått svar på mange spørsmål, jeg ikke viste at jeg lurte på :hoho::hoho::hoho:

Dritbra Tøffel :wink:

Flere forskningsresultater her:

Spøkelses-dritt: Du veit du har driti. Det er dritt på papiret, men det finnes ikke noe i skåla. Også kalt ”torpedo-dritt” av de få utvalgte som har sett den.

Teflon-dritt: Den kommer ut så lett, glatt og reint at du ikke kjenner det. Det finnes ikke spor på papiret. Du må kikke opptil flere ganger i skåla for å være sikker på at du har latt naturen gjøre sitt.

Laban-dritt: Konsistensen av denne ligner på varm tjære og leverer varige fartsstriper i dassen. Du må tørke deg minst 18 ganger, uten at dette hjelper så veldig.

Det kommer mere-dritt: Du er ferdig med å tørke idet det går opp for deg; Det kommer mer.

Spreng en blodåre i panna-dritt: Det var denne som drepte Elvis. Den kommer ikke før du har slitt, svetta og er blå i trynet.

Diett-dritt: Du slipper ut så mye at slankekuren er i boks.

Akkurat nå-dritt: Krever at du når dassen i løpet av sekunder. Dersom du rekker det har dritten vanligvis hodet ute før du rekker å få ned buksa.

Goliat-dritt: Størrelse XL. Må som regel ha hjelp for å komme ned i kloakkrøret. Veldig vanlig ved do-besøk hos andre.

Blaute baller-dritt: Dritten slår skrått ned i vannet og leverer hundreårsbølgen. Et naturlig resultat av dette er en ufrivillig rumpedusj.

Skulle ønske det kom noe-dritt: Behovet er enormt. Du svetter, strever og slipper et par veike bønner, men det kommer aldri noe.

Slange-dritt: Denne er ganske myk. Også kjent som ”kremtoppen” når den blir utført utendørs av kreative personer.

Kork-dritt: Også kjent som ”livbåten”. Lar seg ikke skylles ned, men flyter sikkert i vannflata. En sikker vinner ved do-besøk hos andre.

Øl-bæsj: En av de desidert verste typene. Vanlig dagen etter kvelden før. Kjennetegnes ved at doskåla blir bombardert med dritt fra topp til bunn. Dopapiret har som regel tatt slutt og dobørsten er borte. Utenfor står ei du kjenner og venter på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg få presentere en herlig diskusjon om den perfekte bajs, samt dopapirbrett:

<"Kalle"> duverden.. Det var fantastisk å drite nå..

<"Kalle"> en perfekt bajsopplevelse.

<Achmed> Perfekte? Måtte du fram med chuppa-chuppa'en da du var ferdig altså?

<"Kalle"> neida, vi snakker en perfekt konsistens, perfekt størrelse, morsomt pondusblad og to tørk for å få ting helt rent.

<Achmed> Oooo

<Achmed> enkelt, dobbelt, trippelt brettet eller sammenkrøllet papir?

<"Kalle"> trippelbrett..

<"Kalle"> det eneste som duger

<Achmed> Ikke hvis det er tre-lags papir

<Achmed> Personlig er jeg en to-lager på dobbelt papir

<Achmed> Får litt mer feelingen da

<Achmed> Sparer skog, óg

<"Kalle"> dobbelt papir, trebrett. det er tingen.

<Achmed> Neinei... Det blir som å tre en nål med sveisehansker

<Achmed> Dessuten går det aldri hull på to brett ved mindre det er enkeltlagspapir

<"Kalle"> neinei.. Det er akkurat mellomtingen mellom brune fingertupper og null feeling

<Achmed> Pøh... Med tre brett er det jo nummeret før du tørker deg med en rå tømemrstokk

<Achmed> Men jeg skal forresten innrømme at jeg er en tre-bretter nå magen er løs.

<"Kalle"> hehe

<Achmed> Men da er det jo ingen perfekt bajs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror "Kalle" sniker seg rundt her på KG om dagen også. Kan jo hende vi får se litt il han om han får for lite å gjøre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her kom Kalle. :)

Jeg er av den oppfatning at man aldri kan være sikker på hva slags bæsjetype det er (ref listene over) før man har tatt en titt i skåla. Og om du titter i skåla før du har rensket spaghettihårene for danglebær, er muligheten for brune striper over lokket og vegger overhengende.

For da å være på den sikre siden, ukjent bæsjetype tatt i betraktning, står jeg frem som en aktiv trebretter. Lambi er fint, selv om det ved en spraybæsj har en lei tendens til å smuldre litt.

Til slutt et lite tips:

Hold dere for gudenes skyld unna avispapir. Det er ikke i nærheten av mykt nok til å kysse følsomme rumpeballer, og fører til preutvikling av hemorider med aftenpostenlogo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Kalle! *Strekker frem hånda* Forresten, du får et kyss på kinnet også.....(chimp flørter IKKEIDETHELETATT m nye gutter på KG, d KAN bare virke sånn innimellom....)

Suger til meg (papir m stor sugeevne??) all den nyttige infoen om et så viktig produkt som dopapir....D ER viktig! Hvor mange ganger bare i løpet av ÉN eneste dag bruker man ikke dopapir....??? Jeg vil påstå at d er d hyppigste vi bruker.....dop-papir...Hypp!!! Sorry! Bare en liten avsporing som sedvanlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil vel faktisk påstå at man benytter dørhåndtak og fjernkontroll like frekvent, men det er en annen diskusjon.

Kunne noen svart meg på hvorfor folk faktisk kjøper det dopapiret de selger på europris og lignende kjeder til 10 kroner pakka? Var hos min kjære søster her forleden, og måtte da (dessverre) ta en diskre bommelom. Og her kommer ankepunktet. På veggen, flott omkretset av små figurer på veggen og hårfønere, sto en grå, kjedelig og billig rull med 1-lags tynn kartong.

Toalettpapir benyttes, som forrige innlegg korrekt meldte, relativt frekvent, og i sammenheng med deler av legemet man slettes ikke ønsker at skal få vondt.

Så hvorfor skorte inn 7 kroner per 10-pak, og utvikle unødig sårhet og kløe?

:kul:

Bare lurer, lizzom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører på Økonomi-Edet'en fra Rema, vi. Den er liksom en mellomting mellom bestefars bommulslommetørkler og 120-sandpapir. Helt pørfect med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er for bra til at den skal gjemme seg langt bak i lista.

Prøvde en ny type papir i går. Grått. Stivt. 1 lags.

Kalle tok ingen sjanser, og kjørte en 5 bretter. Og det var bare såvidt nok! *riste oppgitt på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ivrig bruker av Lotus Professional Big Rolls Super. og med et så langt navn på et dopapir, så må det jo være bra??

Og bretter selvfølgelig 3 ganger med to-lags papir. Livredd for å få dritt på henda.....

DOPAPIR ER VIKTIG!!! stort forbruk her, fordi spesielt jeg bruker unødvendig mye papir når jeg er på do.

Må forsikre meg om at det er tørt og rent... Gjerne tre-fire-fem tørk etter litt tissing bare...

:ler::ler2::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Dere altså! Sitter her og ler så jeg griner.

Forøvrig bruker Fryd og Tusenbenet Maxi økonomi - eller den tilsvarende de har på Rema. Billig og bra. For den pene med små dyr på og blomster og sånn er for tykke, og ikke minst - for glatte.

Ingenting er så fært som dopapir hvor man ikke får tak, men fingrene som sklir rundt. Ingen vet hvor de sklipper hen... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker faktisk den typen med små dyr på.. Den er jo som fløyel mot stumpen!

Det er nok en smule glatt, men så lenge man er obs på dette, er ikke problemet fremtredende. Det er bare å holde et godt grep i enden av papiret, så har man fikset det.

Og, ikke le av dette! Vi er jo dødsens seriøse her! :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoho::hoho::hoho:

Dette er jo dødsalvorlig... :ler:

.. ellers er Serla Soft ... (eller som det heter nå Katrin) - det beste papiret :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...