Gå til innhold

Hanne Nabintu Herland


Gjest Fisk

Anbefalte innlegg

Gjest Stjernedryss
Tja... Jeg storkoser meg i selskap der det finnes en gruppe kvinner som kan plaseres i båsen "gjenneomsnittelig utseende og kropp". Så legger vi til ett stykke kvinne som får mennene helt til å glemme at deres partner er tilstede i samme selskap. Så er det bare til å lene seg tilbake og vente på at småbrisne kjerringer skal komme og snakke dritt om "Jessica Rabbit" og for å høre fra undertegnede (eller andre menn med tålmodighet lenger enn avstanden til nærmeste stjerne) at "Jesica Rabbit" er ei no good billig tøyte, mens de selv er guds gave til mannen, alle barn i verden og garrantisten for fred på jorden.

Jeg svarer som sant er at om jeg hadde fått muligheten ville jeg hatt vill og svett sex med "Jessica Rabbit" hele natten og litt til. Ene og alene fordi hun oser sexy, trygg, vakker og jordnær kvinne. Dessverre så hender det jo at "Jessica Rabbit'" faktisk er dum som et brød, da er det jo bare kjedelig...

Jeg skjønner ikke hvorfor du siterte innlegget mitt der. Uansett så er det jo ikke pent å glemme at partneren sin er der dersom man ser en pen person av det motsatte kjønn. Greit at du ser en dame og synes hun er pen, men dersom du glemmer din egen partner pga det da skjønner jeg at hun blir sur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Menn elsker de kvinnene som kvinnene selv hater: de forføreriske...

Smarte kvinner må balansere; ikke for dristig for da får de ingen venninner, ikke for tantete og kjedelig, da gidder ingen menn å se til henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Jeg skjønner ikke hvorfor du siterte innlegget mitt der. Uansett så er det jo ikke pent å glemme at partneren sin er der dersom man ser en pen person av det motsatte kjønn. Greit at du ser en dame og synes hun er pen, men dersom du glemmer din egen partner pga det da skjønner jeg at hun blir sur.

Fordi du refererte til en verden få kjenner seg igjen i. Kvinne er kvinne verst.

Det uthevede... Så han får ikke bli sur? Og om en føler seg glemt bare fordi partneren hvilte øynene to sekunder ekstra på noe pent noe, da har en seriøse problemer med eget selvbildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Fordi du refererte til en verden få kjenner seg igjen i. Kvinne er kvinne verst.

Det uthevede... Så han får ikke bli sur? Og om en føler seg glemt bare fordi partneren hvilte øynene to sekunder ekstra på noe pent noe, da har en seriøse problemer med eget selvbildet.

Må du vri og vende på alt hele tiden. Du begynte å prate om kvinner som får mennene til å glemme sine egne partnere. Dessuten sa jeg er at det er greit å titte på noen og synes at de er pene. Veldig irriterende irriterende når du kommer med utsagn, og når jeg svarer på de så glemmer du at det var du som kom med påstanden???

Har jeg sagt at han ikke har rett til å bli sur? Hadde du lest litt nøyere så hadde du sett at jeg svarte på det aktuelle eksempelt ditt. Selfølgelig har mannen rett til å bli sur dersom det motsatte skjer. Du må slutte å se deg helt blind på en mannefiendtlighet som ikke eksisterer noe annet sted enn i ditt hode.

Endret av Stjernedryss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Må du vri og vende på alt hele tiden. Du begynte å prate om kvinner som får mennene til å glemme sine egne partnere.

Jeg gjorde ingentig annet enn å svare på ditt svar til "irritert kvinne".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Jeg gjorde ingentig annet enn å svare på ditt svar til "irritert kvinne".

Du kom i tillegg med en masse påstander, og når jeg svarer på disse vrir du og vender på svaret mitt, så du får det til å høres ut som det var jeg som kom med med påstandene. HÅpløst å diskutere med deg. Du tolker jo alle innlegg i verste mening og helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann
Du kom i tillegg med en masse påstander, og når jeg svarer på disse vrir du og vender på svaret mitt, så du får det til å høres ut som det var jeg som kom med med påstandene. HÅpløst å diskutere med deg. Du tolker jo alle innlegg i verste mening og helt feil.

Jeg kaller det motargumenter og en annen oppfattelse av verden. Du påstår at vreden er søt og fin og at du aldri har opplevd de tingene jeg påpeker er en helt vanlig del av verden. Jeg mener at du idylliserer noe som er et stort reelt problem og svarer deg da på dette. Er det så overraskende og ille på et diskusjonsforum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Jeg kaller det motargumenter og en annen oppfattelse av verden. Du påstår at vreden er søt og fin og at du aldri har opplevd de tingene jeg påpeker er en helt vanlig del av verden. Jeg mener at du idylliserer noe som er et stort reelt problem og svarer deg da på dette. Er det så overraskende og ille på et diskusjonsforum?

Problemer er at du tolker svarene mine feil, og det gjør du med vilje. Du kan komme med hva slags påstander du vil, men å legge meninger i andres munn er utrolig frekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Problemer er at du tolker svarene mine feil, og det gjør du med vilje. Du kan komme med hva slags påstander du vil, men å legge meninger i andres munn er utrolig frekt.

Jeg har dat vitterlig ikke tillagt deg noen mening av noe slag. jeg har bare sagt at det du sier ikke er riktig sett fra mitt ståsted her i verden. Hvor tillegger jeg deg meninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosanna
Jeg kaller det motargumenter og en annen oppfattelse av verden. Du påstår at vreden er søt og fin og at du aldri har opplevd de tingene jeg påpeker er en helt vanlig del av verden. Jeg mener at du idylliserer noe som er et stort reelt problem og svarer deg da på dette. Er det så overraskende og ille på et diskusjonsforum?

Det stemmer nok at det er noen damer som ikke tåler en veldig attraktiv dame. Men dette er ikke flertallet. Om det er 5 eller 30 prosent damer som er så sjalu, betyr det jo likevel at det er mange som ikke er slik. Så det blir ikke noe kollektivt kvinneproblem, som du prøver å gjøre det til.

Når jeg ser en attraktiv dame, så liker jeg det. Synes det er en del kvinner som ikke kan kle seg eller føre seg, så setter pris på når det er noen som kan kunsten å være sensuell. Det er noe man kan la seg inspirere av. Og jeg sier det gjerne til mannen jeg er med; at jeg synes hun var veldig pen. Er han enig, så har han jo god smak. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg har dat vitterlig ikke tillagt deg noen mening av noe slag. jeg har bare sagt at det du sier ikke er riktig sett fra mitt ståsted her i verden. Hvor tillegger jeg deg meninger?

Du tolker alle mine innlegg som om de er et angrep mot menn, i noen eksempler er det jo tilfeldig om det er mannen eller kvinnen det handler om. NÅr jeg sier "ikke rart kvinnen blir sur" men jeg selvsag at det heller ikke hadde vært rart om mannen hadde blitt sur om det motsatte hadde skjedd. Selv om du hater kvinner, betyr ikke det at jeg hater menn. SÅ slutt å tolke innleggene mine deretter. Jeg behandler begge kjønn likt, så er rimelig lei av anklagene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...