Gå til innhold

Jeg skal bli mamma!


Nienna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, min kjære begynner å bli utålmodig for å få montere dem, så i dag spurte han veldig pent om lov til å montere i alle fall sengen. så han får lov til å montere den i morgen, søtingen. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i alle fall fremover. Magen har sunket, eller, falt blir vel mer korrekt, det skjedde over natten. Jeg stod opp, så ned, og utbrøt høyt nok til at samboeren hørte meg inn på baderommet "hva faen er det magen driver med NÅ da?". Det er nok detaljer å få med seg rundt om kring angående graviditet at jeg helt hadde oversett det faktum at synkende mage er ett godt tegn.

Nå er barnesengen montert, jeg var nektet adgang til soverommet hele dagen. Når jeg endelig slapp inn hadde han pakket opp dyne og dynetrekk og hele pakken, og redd opp sengen. Men så søt som han var når han stod der og smilte så stolt så kunne jeg ikke akkurat bli noe annet enn særs sjarmert uansett. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så kommer jeg og ødelegger og sier at dere burde vaske dyne- og putetrekk før den lille frøkna skal sove i det. Sikkert lurt å vaske dyne og sånt og, men vet ikke om det er like viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå tuller du, altså. DET ante jeg ikke. :P

Fullstendig klar over det, men han ville så gjerne se hvordan sengen så ut helt ferdig, og det var så sjarmerende at jeg heller tar den ekstra jobben det blir å plukke fra hverandre igjen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, han er ikke dum. Søteste ansiktsutrykket når han kom for å hente meg. Sånn, veldig ydmykt, med kommentaren "jeg vet det må vaskes og sånn, men altså...". Nusselig. Er så glad for at han er pappaen. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ntaaaww. ^_^

Nei, tror ikke at man må være dum for å ikke vite akkurat det. Min kjære storebror skjønte jo det ikke i det hele tatt, men gjorde det nå allikevel, for det hadde han fått beskjed om. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...