Gå til innhold

Jeg skal bli mamma!


Nienna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha. Jeg er sikker på at jenta kommer før det blir skrevet stort flere innlegg av noen av foreldrene, jeg. ;)

Kanskje jeg skal overta. Jeg kan sikkert oppdatere for dere, men jeg vet ikke hvor intimt jeg har lov å fortelle. Får ringe og spørre i dag. 8D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så morsomme vi er på vår bekostning da. x)

Jeg vet i alle fall en ting sikkert, jeg kommer til å slite når termin nærmer seg. Jeg er så dritt lei av å være gravid, og så sinnsykt klar for at dette skal gå over til mammarollen at jeg snart sprekker. Kan ha noe med at jeg nå er drittlei av å klø, mistenker at haltingen min muligens begynner å være delvis på grunn av bekkenløsning og ikke bare hva nå enn jeg har gjort foten. Men tror det er mest på grunn av at jeg vil ha henne sparkende på utsiden i stedet for innsiden. 8D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg i alle fall hva jeg føler meg som for tiden. En ballong med en voksende sprettball med armer og ben inni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Høff. *puste ut*

Har vært travelt i det siste. Masse jobbing, så ble jeg sykemeldt. Og det må være det mest irriterende i hele verden, akkurat nå. Har holdt ut med masse, masse jobbing (125%, ca, i august), og hadde store planer om å gå 100% ut hele svangerskapet (til permisjon i alle fall), men neida, her kommer det en dustete senebetennelse i veien. Så irriterende, det har knapt noe med svangerskapet å gjøre engang.

Men, hadde besøk av mamma sist uke, og snakk om effektiv dame. Når hun så hvordan vi bodde (i ett oppussingsprosjekt vi ikke er en del av engang, som har stått i over ett halvt år), så ble det plutselig fart i leilighetsjakten, så nå flytter vi inn i ny leilighet i slutten av månede (offesielt 1. oktober). Ikea-tur ble det også, når mammaen min kom med bil. Så nå er seng, stellebord og den slags i hus.

Med andre ord så er leiligheten totalt kaos nå. Samboeren blir sendt i boden jevnlig for å hente opp alt vi har lagret der, slik at jeg kan gå gjennom det og kaste det vi ikke vil ha med oss videre, og pakke det vi vil ha med litt mer organisert. Når vi flyttet hit var det litt haste-pakking. Blandt annet lå støvlettene jeg har lett etter siden januar sammen med salt og pepper-bøssene jeg har lett etter like lenge.

For å komme med en liten oppdatering på tulla i magen også, så mistenker jeg hun har glemt hvordan man sover. Enten det ellerså sover hun svært urolig, hun ligger aldri noenlunde i ro lengre, magen hopper jo rundt som det passer den. Men, normalt sett, ingen klager på det. Liker å kjenne at det er liv der inne, men hadde vært greit om hun kunne spare ribbeina mine litt, for de er jeg nå svært smertelig klar over at jeg har. ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å fortelle Eplefe at hun er gravid hele tiden, jeg får angst. :<

Det slo meg i forrige uke at oktober ikke egentlig er særlig lenge til, engang. Creepy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI TULLER DU DA. ._.

Det er skremmende kort tid igjen, skal jeg si deg.

Og Eplefe kan takke seg selv. "Jeg er så trett og puppene mine aner ikke hvordan de skal oppføre seg". Det er nøyaktig på prikken de symptomene som gjorde at jeg begynte å mistenke at jeg var gravid, når hun sier slike ting til meg må hun bare regne med spørsmål om hun er gravid. 8D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen ._. Du har jo tolket alt av forskjellige symptomer hun har hatt siden i vinter som sikre tegn på graviditet. Hadde du hatt rett hver gang, hadde hun også nedkommet snart, skal jeg si deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det er en trøst er hun ikke den eneste som har måttet lide under mine gravidsymptomsøkende øyne. En av dem på jobben har tatt i alle fall tre tester pga meg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er en trøst er hun ikke den eneste som har måttet lide under mine gravidsymptomsøkende øyne. En av dem på jobben har tatt i alle fall tre tester pga meg. :P

Bra at jeg ikke er like lettskremt som henne, da. Hur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dette føler jeg ble noe internhumor ;)

Hvordan går det Nienna? Nå nærmer det seg termin også! Når i oktober var det du har igjen? Husker så dårlig, også har du jo ikke ticker! Jeg tror deg når du sier at du er lei altså. Jeg er lei selv, og har enda en del uker igjen å gå og bli større. ;)

Håper alt står bra til i alle fall! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette føler jeg ble noe internhumor ;)

Hvordan går det Nienna? Nå nærmer det seg termin også! Når i oktober var det du har igjen? Husker så dårlig, også har du jo ikke ticker! Jeg tror deg når du sier at du er lei altså. Jeg er lei selv, og har enda en del uker igjen å gå og bli større. ;)

Håper alt står bra til i alle fall! :klem:

33 dager igjen! ...tror jeg. Jeg kan ikke telle. 23. oktober, i hvert fall. Jeg kan være tickeren hennes.

Internhumor og internhumor. Zealuu er min kjæreste, Nienna er min bestevenninne. Hver gang jeg har vært sliten, hatt hodepine, vondt i ryggen, eller alle tre kombinert har Nienna gått hen og antatt at jeg er gravid jeg og. Satser på at det gir seg når hun nedkommer selv. 8D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går egentlig tålelig bra med meg, men jeg tok feil. Jeg var ikke lei før. Jeg er lei nå. Jeg føler meg som noe veldig stort noe (jeg kom ikke på noe passende), og den kvalmen jeg trodde jeg hadde sluppet unna har kommet for fullt. Spyr ikke da, noe særlig, så sånn sett er jeg heldig.

Kopiert fra min side på barnimagen:

I dag er det søndag 20. september.

Du går nå i 36. svangerskapsuke og har 33 dager (5 uker) til termin fredag 23. oktober 2009.

Og 5 uker føles lenge. Veldig lenge. Jaja, blir vel nok å gjøre frem til da, ingenting er montert, og er nok av greier som gjennstår å få i hus, for å si det mildt. Huffameg. Mistet helt oversikten på dette her nå. Regner med oversikten kommer tilbake når vi sitter i nye leiligheten, og ikke alt er i esker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da var det mindre enn en måned igjen. Skummelt. Forferdelig spennende skremmende. Men, nå er vi i ny leilighet, det meste er i orden, eneste er å kose oss med å sette vårt preg her, og få montert babymøblene (jeg utsetter det og utsetter det, for jeg vet hvor utålmodig jeg kommer til å bli med en gang det er gjort). Jeg gleder meg. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...