Gå til innhold

Limbo's nye dagbok


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

I dag har vi lagt snuppa før 2000 og gjett om det er litt herlig da å være bare oss to :) Akkurat nå sitter jo gubben og ser på fotball så da benytter jeg meg av sjansen til å surfe litt :) Blir ikke rare tiden til det.

Nå har snuppa sovet hele 3 netter i den nye sprinkelsenga og den falt i smak. Heldigvis - for mangfoldige penger så bør de like det :ler:

Dagene fyker jo av gårde og nå er det 4 :o mnd til jeg starter på jobb igjen :roll: Hmmm både gruer og gleder meg til det og nå kikker jeg for fullt etter Dagmamma :)

Vel siste nytt og ikke noe annet å si om det.

Tuddelu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei Limbo.

Er bare en runde rundt i dagbøker for å ønske en riktig god jul og et godt nytt år jeg. Er veldig tidlig ute, men passer på når det er en rolig stund til å gjøre dette!

Hvordan går det med deg og Madeleine? Går alt bra med henne? Og hvordan er tilværelsen som foreldre? Har sett litt på siden dere har laget om henne, og hun likner veldig på deg ser det ut til. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Da er det på tide med en liten Desember rapport. Tusen takk for hilsen Tjorven og alt går super dupert her i heimen.

Vi har begynt med litt grøt og plutselig sover jenta vår fra 2000-0800 :D Det er deilig det. Hun er mye blidere og fornøyd på dagen også nå.

VI har ordna med Dagmamma og nå er alt klart for at jeg går tilbake på jobb i slutten av Februar.

I går 3 Desember rulla hun seg bevisst for første gang fra Rygg til Mage :tommel:

Ellers har vi shoppa masse nå til snuppa. Ny lekegrind og der trives hun mye bedre enn på gulvet, en høystol og en reiseseng samt mannen har fått kjøpt en brukt elektronisk disse fra en kollega som spiller musikk og gynger frem og tilbake. Helt supert.

Når det gjelder sosialt lik :hoho: det har jeg ikke lenger.... men det gjør meg absolutt ingenting. Rart hvordan hele livet nå dreier seg om dette lille mennesket som kun er 6 måneder.

Hun blir forresten hele 6 magiske måneder nå på søndag 7 Juni.

Vel det var en liten oppdatering fra Limbo hjemmet det

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Anonymous

Tenkte jeg skulle skrive et siste innlegg i denne dagboka. Har rett og slett ikke noe særlig tid til å fortsette med den. Alt er nå vel her og snuppa har fått 2 tenner nede. Hun ruller og ruller hele tiden og av og til blir hun så sinna når hun ikke får armen løs fra under magen.

Hun er hele 7 Mnd. nå og det føles ut som i går vi kom hjem med henne fra sykehuset. Hun smiler masse og samtidig har hun et heftig temperament. Det kommer vel av at hun er barn av to rødtopper det da :wink:

Nå starter jeg på jobben igjen i slutten av Februar så det blir spennende å se hvordan det går med den lille gullklumpen vår hos Dagmamma.

Da bukker jeg farvel selv om jeg titter innom forumet da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...