Gå til innhold

(Airfrance) To omkomne, flysete m/riktig serienummer samt flybillett i koffert blant vrakresetene


Gjest Gjest_mango_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Om du tror på dette våset og ikke evner å tilegne deg verifiserbar faktainformasjon har du store problemer. jeg anbefaler psykolog for å bli kvitt paranoian din. I mellomtiden kan du lese trådene på http://airliners.net og få litt sunnere syn på hendelsen.

Hvorfor skriver du sånn til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Du leste ikke lenken selv? Den avfeier Bermudateorien og er dermed helt på linje med din og alle andre fornuftige menneskers oppfatning.

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Koala

Er det ikke ganske vanlig da, at folk har med seg billettene sine inn på flyet. Ellers får man vel ikke være med :)

Ingen vet hva som har hendt eller hvorfor flyet styrtet. Det at man har funnet en svært lang oljestripe tyder på at det ikke var en bombe. Særlig logisk er det vel heller ikke med et terrorangrep mot frankrike

Etter å ha flydd Air France mistenker jeg slurvete fransk flysikkerhet for å være årsaken, men det gjenstår og se. Mange flyselskaper sliter økonomisk og det overrasker meg ikke hvis dette svekker flysikkerheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian
Vet du hva, det er utrolig ufint å spøke med dette! Ærlig talt altså.

***

Med mindre du kjenner noen ombord, overreagerer du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper inderlig at du bare fyrer opp stemingen her og ikke er seriøs?

Meksikogolfen og atlerhavet er jo to forskjellige hav. Blir som å si at julenissen på nordpolen har tatt arifrance flyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Meksikogolfen og atlerhavet er jo to forskjellige hav. Blir som å si at julenissen på nordpolen har tatt arifrance flyet.

Atlerhavet? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

TS; når et fly går i oppløsning.. hva forventer du skal ligge å flyte på overflaten?

Er det virkelig så fantastisk at man kan finne deler at et flysete, en sekk med div. innhold og noen lik etter at et stort fly har styrtet at du tror det er en slags fransk fly-sammensvergelse ute å går?

At overivrige journalister gir oss litt motstridende informasjon etter en slik ulykke er da heller ikke noe nytt..

Man skal alltid være litt skeptiske når man leser eller ser en nyhet fordi ting sjeldent blir helt objektivt belyst. Men det er jo rimelig drastisk å trekke slike konklusjoner som du har gjort så kort tid etter ulykken og med så lite fakta som du har.. :nei:

Vent heller litt, undersøk saken nærmere og skriv gjerne bok om det når du føler du har alle fakta. Kan hende blir det Hollywood film av det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Et par detaljer: Det er snakk om store avstander og det tok flere dager før man fikk båter og helikoptere inn i området så man kunne ta på funngjenstandene, ta prøver av olje sølet etc. De første rapportene var kun observasjoner gjort fra fly hvor man ikke få gjort nærmere undersøkelser. At man nå begynner å finne ting når man faktisk har båter i området og helikoptere man kan plukke opp funn med synes jeg ikke er særlig rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan ha skjedd:

Lynnedslag

Elektronisk feil

Voldsom turbulens

Hagl

Brann

Problemer med roret

Flykapring eller sabotasje

Bombe

For lav hastighet

http://www.abcnyheter.no/node/89965

snakket de ikke om for høy hastighet eller for lav temperatur og?

jeg lurer veldig på hva som har skjedd..

tragisk er det uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...