Gå til innhold

Jeg har funnet ut meningen med livet!


Gjest meningen

Anbefalte innlegg

Gjest meningen

Meningen er å være fri! Drit i alt! Meningen med alt er at vi skal bestemme over oss selv, og vandre ditt vi vil, sånn som dyr. Jeg skal dra til jeg vil, jeg skal dra til Afrika og redde barn! jeg skal få noe godt ut av livet mitt!

Så jeg jeg bo i skogen og være et DYR som vi er, ikke en robbot som er arbeidsarkoman.

Innse det, det er ikke noen annen mening med livet.

For en stund siden var jeg veldig deppa, men jeg har funnet svaret!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trinejenta

Hvorfor redde barn i Afrika, når du først er fri? Hva er det som tvinger deg til det? Ikke dyreinstinktene i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meningen
Hvorfor redde barn i Afrika, når du først er fri? Hva er det som tvinger deg til det? Ikke dyreinstinktene i hvert fall.

Poenget er at jeg selv vil bestemme hva jeg skal gjøre. Når jeg først er fri kan jeg vel ta å hjelpe noen? Bedre det enn å sitte på et kontor. Har slitt veldig mye selv, så føles godt å få hjelpe noen og ta livet som det faller seg :ler:

Høres dumt ut, men gjør jeg ikke dette vil jeg ikke leve rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Meningen er å være fri! Drit i alt! Meningen med alt er at vi skal bestemme over oss selv, og vandre ditt vi vil, sånn som dyr. Jeg skal dra til jeg vil, jeg skal dra til Afrika og redde barn! jeg skal få noe godt ut av livet mitt!

Så jeg jeg bo i skogen og være et DYR som vi er, ikke en robbot som er arbeidsarkoman.

Innse det, det er ikke noen annen mening med livet.

For en stund siden var jeg veldig deppa, men jeg har funnet svaret!!!!!

Du har kanskje funnet din mening med livet. Men din mening med livet er ikke meningen for livet for alle andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hvorfor redde barn i Afrika, når du først er fri? Hva er det som tvinger deg til det? Ikke dyreinstinktene i hvert fall.

Tja. Forskerne er uenig med deg. Og det er jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Herlig å se at du er så lykkelig! :) Men kan jeg bare spørre hva du mener med at du skal bo i skogen? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Linda_*
Tja. Forskerne er uenig med deg. Og det er jeg også.

Kan du utdype den? Mener du altså at vi ikke har dyreinstinkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er helt enig med deg, meningen med livet er å være fri. Uansett hva den friheten innebærer for den enkelte. Vil du bo i skogen så go for it! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Kan du utdype den? Mener du altså at vi ikke har dyreinstinkter?

Nei, vi har dyreinstinkter. Dvs. instinkter, siden mennesker også er en del av dyreriket. Og mange forskere vil mene at det er som følge av instinktene våre at vi ønsker å være gode mot andre mennesker, selv om det ikke alltid gagner oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Så negative alle var til at du har funnet ut meningen med DITT LIV da. Jeg skjønner hva du mener, du vil gjøre det du har lyst til. Som å redde barn og bo i skogen. Flott at du har funnet ut det, og ikke gjør ting du ikke har lyst til. Det er en deilig følelse når man ikke bare gjør ting fordi man bør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meningen
Herlig å se at du er så lykkelig! :) Men kan jeg bare spørre hva du mener med at du skal bo i skogen? :klø:

Er ikke lykkerlig ennå :snurt: Men jeg skal gjøre dette når jeg går ut av skolen. Syns samfunnet er rart iforhold til "frihet". Tror jeg skal bo i en hytte, der nesten ingen er :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meningen
Jeg er helt enig med deg, meningen med livet er å være fri. Uansett hva den friheten innebærer for den enkelte. Vil du bo i skogen så go for it! :enig:

Takk for støtten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VinglePetter
Er ikke lykkerlig ennå :snurt: Men jeg skal gjøre dette når jeg går ut av skolen. Syns samfunnet er rart iforhold til "frihet". Tror jeg skal bo i en hytte, der nesten ingen er :fnise:

Dette fikk meg til å tenke på Theodore Kaczynski (Unabomber)

"In 1971, he moved to a remote cabin without electricity or running water, in Lincoln, Montana, where he began to learn survival skills in an attempt to become self-sufficient. He decided to start a bombing campaign after watching the wilderness around his home get destroyed by development."

Jeg håper ikke du havner i samme uføre ;)

Endret av VinglePetter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest meningen
Dette fikk meg til å tenke på Theodore Kaczynski (Unabomber)

"In 1971, he moved to a remote cabin without electricity or running water, in Lincoln, Montana, where he began to learn survival skills in an attempt to become self-sufficient. He decided to start a bombing campaign after watching the wilderness around his home get destroyed by development."

Jeg håper ikke du havner i samme uføre ;)

haha, nei da. Jeg er så snill at det går utover meg selv. Aldri tenkt til å skade noen. Derfor jeg er veggis i samme slengen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...