Gå til innhold

Har du blitt moderert på KG?


Gjest nextlife

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Rødtoppen_*

Hehe, har blitt moderert en gang som jeg husker ihvertfall. Husker ikke helt hva det var snakk om. Det var noe om oss som jobber og betaler skatt og hvem som får alle disse pengene vi betaler i skatt, ala sykepenger, trygd, sosialen osv.

Tror jeg ble moderert pga at jeg sa ting som det var om hvem som ofte mottar disse pengene. Tror ikke jeg trenger å gå nærmere innpå det her.

Jeg synes ikke det var rettferdig, men så er det jo en gang slik at man må være skinnhellig og ha dobbelmoral i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg skjønner. ;)

Så fint, men det hjalp ikke at jeg skrev dette den gangen da.....ja,ja, kjærste/samboer holdt på å le seg ihjel (han følte jo med meg da) mens sønnen min var skammfull!!!! Må jo flire litt av det nå da :fnise:

PS!Må inrømme at jeg ble litt "klin gal" da jeg oppdaget dette....

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt moderert for å hakke på gamle-Milla. Greit nok det.

Har aldri sett at du har blitt det Mim *ironi* + :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica

Jepp, jeg har blitt moderert, men det dreier seg stort sett bare om svar i bryllupstråder - og da særlig dokurvtråder.

Jeg har blitt moderert da jeg stilte spørsmål om Milla/Minnie Emmerdale, selv om jeg bare var vanlig nysgjerrig.

Desstuen ble jeg en gang moderert da jeg stilte spørsmål ved intelligensnivået til womenwomen i en keisersnittråd. (kanskje hun vil svare nå...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desstuen ble jeg en gang moderert da jeg stilte spørsmål ved intelligensnivået til womenwomen i en keisersnittråd. (kanskje hun vil svare nå...)

Jeg hadde ikke bannet på det om jeg var deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest postsekk
Jeg er en annen gjest enn den over, men jeg husker da virkelig at du var inne på et annet forum og skrev at det var du som hadde tulla rundt her inne.

Kan du ikke la dette ligge nå Silmarill? Det blir så dumt å røre rundt og dikte i vei om dette nå igjen.

Gud bedre, sånne som deg må ta til seg Hotel Cæsar som om det var næring på linje med egg og brød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt moderert når jeg har svart på noen som har blitt moderert. Men jeg er nesten aldri i forumet lenger, synes rett og slett det er blitt utrivelig der :sukk:

Signeres.....

Ellers har jeg vel stort sett blitt moderert når jeg synger vuggesanger..... om trollmor og hennes barn. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker du det :) Ja,det ble jo en egen lang tråd om det husker jeg :fnise:

Nei huff,vil ikke si det for da høres det ut som jeg unskylder meg med at det ikke egentlig var min feil (det var faktisk ikke min feil :sjenert: ) Kan jo si noen stikkord: tennåringsønn, samme ip adresse :kjefte: skjønner?

Husker det jeg også. Blant annet fordi jeg var så inderlig forbannet på urettferdigheten. Jeg visste jo hvordan det hang sammen. Men de som vet best alle slike ting hadde bestemt seg..og ankemuligheter finnes ikke..

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke blitt moderert, men med rundt 20 innlegg så skulle det vel tatt seg ut. (Selv om det sikkert finnes andre som dette er tilfelle for.)

Mange av dere har flere tusen innlegg, og da ser jeg det ikke som rart at man har blitt moderert ved enkelte anledninger.

Jeg leser ikke på alle underforumene og kan derfor kun uttale meg med grunnlag i de forumene jeg følger med på, og mine observasjoner er at det er ting som konkret bryter reglene som blir moderert. F.eks. spam, e-postadresser, feil måte å legge inn bilder på. Hvor mange av de som blir moderert som faktisk har lest igjennom reglene kan man jo lure på.

At noen føler at de blir moderert urettferdig er ingen overraskelse, slik er det vel på alle forum? Min erfaring fra andre forum er imidlertid at modererninger sjeldent styres av enkelt individer (moderatorer), men at flere moderatorer sammen har en mening (og diskutert seg i mellom) i tilfeller som f.eks. er så spesielle at det fører til utestengelse.

Kvinneguiden er er stort forum med mange kategorier og mange som poster innlegg, men langt i fra det strengeste forumet jeg er innom i forhold til reglene og modereringen som blir gjort.

Endret av ejoty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, jeg er blitt moderert noen ganger, og stort sett har det vært på sin plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har blitt moderert en gang, og det var fordi jeg kalte en person en idiot eller lignende. Husker ikke hva tema var. Personen var en idiot (he-he), men synes det er greit at man ikke skal gå til personlig angrep på noen. Derfor var det rettferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for det meste blitt moderert hvis jeg har kommentert og sitert innlegg som har blitt moderert. Men ble også moderert nå nylig da jeg i ren frustrasjon og sinne for første gang (som jeg kan huske) gikk til direkte personangrep mot... ja, noen som er blitt nevnt tidligere i tråden, faktisk. :tongue:

Så det var så absolutt fortjent. Hadde det blitt stående så hadde jeg vel rapportert meg selv. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...