Gå til innhold

Har du blitt moderert på KG?


Gjest nextlife

Anbefalte innlegg

Varke du moderator en gang i tiden?Ikke lenge men,,ble du sparka ?

Jo, jeg var nok det -men jeg var uten pc og nett i en lang periode så jeg sluttet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg har blitt moderert flere ganger, både som gjest og som bruker.

Stort sett pga avsporinger, som jeg veldig oftes synes er tull. Greit nok hvis det går helt av skaftet, men ser ikke problemet i veeeldig mange tråder. De er litt for raske på sletteknappen her.

Vel og merke for noen, andre kan holde på som de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cona*

Har blitt moderert som bruker flere ganger. Som reglel når jeg på pur F slenger rundt med usaklige kommentarer om skribenter. Gjerne i tråder med kvinnehatere, nazister og deslike...

Do-kurvtråden ble jeg også moderert kraftig! *snøft* Det ble/var jo en tulle-tråd, den burde heller blitt flyttet til skråblikk, for den var faktisk temmelig morsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenneth

Det har vel skjedd et par-tre ganger, hovedsakelig grunnet røff språkbruk. Min moderatorerfaring er for øvrig positivt ladet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg meg nesten kjedelig og utenfor som ikke har blitt moderert. :ler:

Jeg tror nemlig ikke jeg har blitt det, annet enn når jeg har svart på noe som har blitt moderert, og de da har måttet ta deler av mitt innlegg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt moderert fordi jeg skrev jeg ikke trodde på en som skrev et innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir moderert når jeg snakker svensk.

Gulliga Råååsa! :)

Jeg har blitt moderert et par gangrer, men hvorfor har jeg jammen fortrengt. Ene gangen ble jeg visst bare med i et stort dragsug, andre gangen var jeg sikkert usaklig eller noe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ambra

Jeg har blitt moderert når jeg har svart på noen som har blitt moderert. Men jeg er nesten aldri i forumet lenger, synes rett og slett det er blitt utrivelig der :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt moderert. Jeg skrev om min personlige erfaring med å handle fra et firma. Som så fant innlegget ved å søke på seg selv på google. Og da klagde de til ledelsen her og da ble deler av innleggene mine i saken fjernet, noe ble endret og noe ble faktisk lagt til... Det som ble lagt til av moderator ble i ettertid fjernet da.

Fikk aldri helt med meg om jeg faktisk hadde brutt en regel, men tror ikke det. Da pleier de jo å henvise til regelbrudd. Her sto det bare at to tråder var flettet, og i flettingen "forsvant" en hel del på mystisk vis.

Rettferdig? Nei, kan ikke si jeg syns det. Men de i det firmaet klarte vel å true KG med et eller annen skummelt da.

Er det forresten regelbrudd å navngi firmaer her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Ja, jeg har blitt moderert. Husker ikke helt hva jeg skrev, men husker jeg syns det var urettferdig.

Det var i en eller annen kvinnehater-tråd, hvor jeg smalt til mot en gjest som herjet vilt her inne en periode i fjor. Han var bare helt skrudd, også var det jeg som ble moderert. Syns det var helt på jordet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill utlogget
Hvorfor ble du utestengt? Jeg husker det, nemlig. :)

Husker du det :) Ja,det ble jo en egen lang tråd om det husker jeg :fnise:

Nei huff,vil ikke si det for da høres det ut som jeg unskylder meg med at det ikke egentlig var min feil (det var faktisk ikke min feil :sjenert: ) Kan jo si noen stikkord: tennåringsønn, samme ip adresse :kjefte: skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker du det :) Ja,det ble jo en egen lang tråd om det husker jeg :fnise:

Nei huff,vil ikke si det for da høres det ut som jeg unskylder meg med at det ikke egentlig var min feil (det var faktisk ikke min feil :sjenert: ) Kan jo si noen stikkord: tennåringsønn, samme ip adresse :kjefte: skjønner?

Jeg tror jeg skjønner. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Gjentatte ganger vil jeg si. :fnise:

Og så er det ikke lov å si natta til gjestebrukere i tråder.

Ikke lov å be dem leke på E18 heller :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frosk

Jeg har blitt moderert noen ganger - stort sett fordi jeg har svart på noe som har blitt moderert vekk. Men ene gangen var det noen som ville vite hvilke typer kyllingfilét som kunne anbefales (!) og jeg skrev noe om at billigmerker og Prior og denslags kanskje muligens burde unngås av dyrevernmessige hensyn. Og dét var visst ikke lov, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg har blitt moderert noen ganger - stort sett fordi jeg har svart på noe som har blitt moderert vekk. Men ene gangen var det noen som ville vite hvilke typer kyllingfilét som kunne anbefales (!) og jeg skrev noe om at billigmerker og Prior og denslags kanskje muligens burde unngås av dyrevernmessige hensyn. Og dét var visst ikke lov, gitt.

Nå blir du sikkert moderert igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest postsekk

Blitt moderert flere ganger, som bruker og som gjest. Noen ganger var det kanskje velbegrunnet, men som oftest synes jeg det er litt for mye mammadalt-takter her inne.

Er som oftest inne på et betalt forum hvor poster ikke blir moderert med mindre de går på personvern, og det er absolutt å foretrekke (på betalt forum finnes det bedre måter å straffe folk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk kun blitt moderert når jeg har sitert til andre innlegg som har blitt moderert bort. Det er helt rettferdig synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har også blitt moderert, og hver gang er det veldig urettferdig. :jepp:

Spesielt tungt tar jeg all modereringen på bryllupsforumet. :tristbla: Synes faktisk det er ganske frekt å kalle det jeg skriver for avsporinger, når det faktisk er alle de andre som sporer av mens jeg forholder meg helt saklig og løsningsorientert hele tiden.

*går og gråter litt*

(også er det jo snart Lewis på tv også :) )

Ha det :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...